BMW's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

BMW

4.8

About this business

Location details

1 Brush Hollow Rd, Westbury, NY, 11590, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 9:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 9:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 9:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 9:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 9:00 p.m.
Sat9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Sun9:00 a.m. to 6:00 p.m.
4.89,974 reviews
Select a rating
Liam 185's profile image
Liam 185 
6 years ago

"Mixed " My BMW was attended to promptly however, all my settings were changed. The seats, mirrors, and entertainment settings were all changed. I was very unhappy by this unnecessary inconvenience. 

Business response:

Thank you for providing your feedback with us. We are very sorry to hear that you were not satisfied with your experience. Please give me a call to discuss this further. Thank you, Christopher Blanco 516-833-4862 

SNFLIPPER's profile image
SNFLIPPER 
6 years ago

"Service advisor " Adam Romano is the best - if not for him, I wouldn’t take the time or trouble to come out to Wesrbury. The service department could improve their rating if they took more care not to get oil and other fluids on the engine so that it always looks grubby and soiled. 

Business response:

Thank you for taking the time to provide us with your feedback. We are happy to hear that Adam continues to provide you with such great assistance. However, we are sorry to hear that we were unable to provide you with the five-star service experience that we strive for. Please give me a call to discuss your service appointment in further detail. Thank you, Christopher Blanco 516-833-4862 

Acordgc's profile image
Acordgc 
6 years ago

"Whirl wind of a service" Brought it in for routine maintenance, seat heater repair, console clip repair and a headlight LED repair. This took well over 2 weeks to correct. The representative was excellent at communicating but it seems like getting the vehicle fixed and corrected was low on the priority. Also, BMW typically will vacuum out the interior and wash exterior prior to returning the car to the owner. Third row and trunk area were never touched and I also found a broken piece of interior trim plastic on the passenge... read more

Business response:

Thank you for taking the time to provide us with your feedback. We would like to take this time to apologize, please give me a call so we can correct this right, we have a few options to rectify this situation. Thank you, Christopher Blanco 516-833-4862 

BPANNELL59's profile image
BPANNELL59 
6 years ago

"Service" I have always found Chy and the entire service department extremely professional and knowledgeable. They have always handled any issues and been honest and fair. 

DADMOM444@aol.com's profile image
DADMOM444@aol.com 
6 years ago

" And expensive experience ." On March 27, 2019 I went to this dealership to have a new battery installed in my car I would love for anyone of you to explain to me how installing a battery in my car cost me $557 it’s beyond me please explain this ridiculous charge . 

Business response:

Thank you for taking the time to provide us with your feedback. We are sorry to hear that you were not fully satisfied with your experience. Please give me a call to discuss your situation in further detail. Thank you, Christopher Blanco 516-833-4862 

bigfoxy's profile image
bigfoxy 
6 years ago

"unhappy for the first time after many years" i called last week, spoke to your service dept and was told my message would be relayed to the manager and i would receive a call back. nothing. i complained about the replacement key charge. i was told when i dropped the car off that it costs about $300 to replace a key. i was not told $96 to program the key. it that something i could have done with an explanation? but to charge to replace the actual key within the key; $91. that is taking not right. when i asked to replace my l... read more

Business response:

Thank you for taking the time to provide us with your feedback. We would like to take this time to apologize that you were not completely satisfied with your experience. We are happy to hear that Brett provided you with great assistance. However, we would like to discuss the other portion of your experience in further detail. Please give me a call to speak further. Thank you, Christopher Blanco 516-833-4862 

BROZLEEJ's profile image
BROZLEEJ 
6 years ago

"A water Leak on the driver side floor." Found the leak! A twisted drain from the sun roof. I think twenty five words is far too many words to DEMAND in a review, 

Business response:

Thank you for taking the time to share your five-star review with us! It is a pleasure to know that our team went above and beyond to provide you with such excellent assistance. We hope to see you again in the future! 

STEVEHONG's profile image
STEVEHONG 
6 years ago

"Break Service" The issue has not been resolved yet. At the headquarters there is a screaming sound on the BMW brakes. But if not all BMWs have a problem, then the braking system in my car would have defected. 

Business response:

Thank you for taking the time to provide us with your feedback. We are sorry to hear that this issue has not yet been resolved. Please give me a call to discuss this in further detail. Thank you Christopher Blanco 516-833-4862 

Doc Frank's profile image
Doc Frank 
6 years ago

"service advisor Adam Romano" ONCE AGAIN I CHOOSE RALLYE BMW SERVICE IN WESTBURY OVER COMPETITION BMW IN SMITHTOWN BECAUSE OF MY SERVICE WRITWER ADAM ROMANO AND THE SERVICE TEAM AT RALLYE 

Business response:

Thank you for sharing your five-star review with us! It is a pleasure to know that Adam provided you with such excellent assistance. We hope to see you again in the future! 

Frequently asked questions about BMW

How is BMW rated?

BMW has a 4.8 star rating with 9,974 reviews. 

When is BMW open?

BMW is open now. It will close at 6:00 p.m.