Extra Space Storage's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Extra Space Storage

4.9

About this business

Location details

15023 N Pima Rd, Scottsdale, AZ, 85260, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon06:00 a.m. to 10:00 p.m.
Tue06:00 a.m. to 10:00 p.m.
Wed06:00 a.m. to 10:00 p.m.
Thu06:00 a.m. to 10:00 p.m.
Fri06:00 a.m. to 10:00 p.m.
Sat06:00 a.m. to 10:00 p.m.
Sun06:00 a.m. to 10:00 p.m.
4.9363 reviews
Select a rating
Michael B.'s profile image
Michael B. 
rating
4 months ago

Storm was awesome got us where needed to be and was really nice to talk with! Made time for us while having things going on in the offic. 

Business response:

We are honored to hear Storm made such a great impression, Michael! 

Kyle J.'s profile image
Kyle J. 
rating
a year ago

Clean facility, all units are indoors and climate controlled. There is a cool drive-in bay so you can be a little bit cooler in the summer while unloading. The staff is helpful and Brittany went out of her way to help when we had an issue that wasn't even their fault! 

Beth W.'s profile image
Beth W. 
rating
a year ago

Outstanding Storage Facility - Extremely Clean, Well-Managed and Secure! I've had a unit at Extra Space Storage at 15023 Pima Road since it was Life Storage transitioning over, and I couldn't be more impressed. It's by far the nicest, cleanest, and most well-maintained storage facility I've ever used (and seen). Among the standout features is the huge double garage where you can pull in to unload and load, which is a game-changer in Scottsdale's heat or during other inclement weather. Beyond the convenience, the facility is... read more

Business response:

We are pleased to hear about your outstanding experience at our Extra Space Storage facility on Pima Road. Thank you for your detailed review! We're glad you find our facility clean, well-maintained, and secure. It's great to know that features like our double garage for loading and unloading are beneficial to you, especially considering Scottsdale's weather. We appreciate your kind words about our staff, particularly Jordan, and we're happy that the transition from Life Storage was seamless for you. Thank you for recommendi... read more

Bernie F.'s profile image
Bernie F. 
rating
2 years ago

Victoria Bradford was amazing and super friendly. Facility was super clean and easy to access. 

Business response:

We are happy to hear that Victoria Bradford was amazing and the facility was super clean and easy to access. Thank you for your feedback. 

Berge K.'s profile image
Berge K. 
rating
15 hours ago

What was the response to me? Call us at Storage number. NO real person to chat with. Its HORRIBLE as ever your response as a manager did no good to me. I have ZERO access and THOUSANDS of $$$ Items for the show stored in. All I am asking if there is damager and no response. Insulting. Horrible. 

Business response:

We are very sorry to hear about your frustration and the difficulty you have experienced trying to get answers regarding your unit and access, Berge. We understand how concerning this situation is and want to ensure your questions are properly addressed. Please contact us directly at 888-STORAGE so we can connect you with support to assist you as soon as possible. 

Berge's profile image
Berge 
rating
15 hours ago

Just today 15023 N Pima Rd storage said it had some sort of water damage and would NOT allow anyone in. I mean SERIOUSLY! No news and wont let me in and they charge me $100 for monthly fee TODAY! I have an event soon and need my stuff stored and cant get to it. HORRIBLE customer service. I will pull all i have OUT and never do business with them EVER! Rude and lies. 

Business response:

We are very sorry to hear about your frustrating experience with accessing your unit and the concerns regarding your billing and customer service, Berge. We understand how important it is to reach your belongings, especially when preparing for an upcoming event. Please contact us directly at 888-STORAGE so our team can look into your account and assist you right away. 

Kristin T.'s profile image
Kristin T. 
rating
5 months ago

We initially chose Extra Space Storage because the pricing seemed reasonable, but that didn't last. Our monthly rate went from under $100 to over $180 which is an increase of more than 80%. There was no gradual adjustment, just a sudden spike. If you're considering this facility, I would only recommend it for short term storage and suggest keeping a close eye on your billing. 

Business response:

We are sorry to hear about the sudden rate increase from under $100 to over $180. Please contact us at (480) 675-7177 to discuss your concerns. 

Brandi K.'s profile image
Brandi K. 
rating
11 months ago

They've jacked up the prices in a manner that should be deemed criminal. Once you've moved in your furniture, they start raising the monthly charge. If I had known the same space would cost nearly four times as much within a year I would have never put things in storage. 

Business response:

Your feedback is invaluable to us. We apologize for any inconvenience caused. Please feel free to reach out to us at (480) 675-7177 to discuss your concerns further. 

Frequently asked questions about Extra Space Storage

How is Extra Space Storage rated?

Extra Space Storage has a 4.9 star rating with 363 reviews. 

When is Extra Space Storage open?

Extra Space Storage is open now. It will close at 10:00 p.m.