This profile has been claimed by the business owner or representative.
4412 US-259, Longview, TX, 75605, United States
Get directionsTechs were great, knowledgeable and very polite Did a near completed job.
Business response:
Thank you for your wonderful feedback, David. We're glad our techs impressed you with their knowledge and courtesy. Your satisfaction means a lot to us.
Install was amazing , techs were great, hard working super polite and great young men. Company is very lucky to have them. Service tech was also impressive.
Business response:
We are grateful for recognizing our techs' hard work and professionalism. Their dedication truly reflects the standard we strive to uphold. Thank you, David!
Excellent, very knowledgeable, would definitely recommend
Business response:
Thank you for taking the time to share this. Your recommendation means a lot to us, Rick!
More options. More ways to save help me believe you are trying to act in my best interests not believe it’s to make you more money.. options more options give me options. Only option given was replacing the part. Went to different company was able to replace the entire ac cooling system for $200. More than replacement of 1 part was not even offered as a choice with you.
Business response:
Please accept our apologies. We hear you — more options should have been presented. Please call us at (903) 296-3363 to discuss this further.
Trevor and Zanden did an excellent job!
Business response:
We greatly appreciate your kind words. Trevor and Zanden will be glad to hear this feedback. Thank you, Rick!
Above and beyond the call of duty!
Business response:
Thank you, Rick! Going above and beyond is what we strive for. We appreciate you sharing your experience.
Try giving your customers a more realistic estimate on pricing. When customer knows the job shouldnt cost as high as $700!! To cut a PCV pipe & piece together charging a customer $700 is unacceptable & unexpected.
Business response:
It's unfortunate to hear about your pricing concern. Please call us at (903) 296-3363 so we can address the $700 charge directly.
So I called paid $80.00 to start was told it would go towards repairs technician get there runs washer to verify back up, informed me that it was going to be $380.00 and the $80.00 is a call out fee that is not applied to repair amount. So I’m out the 80, had him do the repair the access pipe plug is directly behind washer took technician about 30 minutes. Will call Pither Plumbing next time DO NOT FALL FOR THE MAIL OUT COUPON YOU WILL LOSE OUT MONEY
Don’t call them they don’t have repair technicians. They only have salesman who come out and cosplay as repair technicians. They will tell you your unit is unfixable to sell you a new unit.
Business response:
We are sorry to hear you feel this way, Tracy. Our Technicians are highly trained in their fields of work. Due to the age of your equipment and the state it was in we did quote a replacement.
Alco Air Cooling, Heating and Plumbing has a 4.7 star rating with 2,201 reviews.
Alco Air Cooling, Heating and Plumbing is open now. It is open 24/7.