This profile has been claimed by the business owner or representative.
6552 Lake Worth Blvd., Lake Worth, TX, 76135, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 08:30 a.m. to 6:30 p.m. | |
| Tue | 08:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Wed | 08:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Thu | 08:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Fri | 08:00 a.m. to 1:00 p.m. | |
| Sat | 08:00 a.m. to 1:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
They collect full payment upfront which leaves you at their mercy. What they provide doesn't fit comfortably and painful to use. They are careless causing many return trips to correct teeth and partials. Poor workmanship at best. Avoid them.
Business response:
Philip, we regret hearing that your experience didn't meet expectations. Please know, we've read your review and our team is actively reviewing your concerns. Thank you taking the time to share your feedback as it helps us work to continue improving our patient experience.
BEWARE! STAY AWAY! IN PAIN EVERY SINGLE DAY! If anyone is interested in a class action lawsuit, let me know. My name is Tracy and my email is lilly2874@yahoo.com. I KNOW I am not alone! My Nightmare with Aspen Dental - Please Read Before You Go! I went to this corporate dental clinic, trusting them with my care, and now I live in pain every day due to their negligence. Bridge Disaster The dentist prepped my tooth for a bridge, telling me they had to file below the margin due to gum loss. As a former dental assistant, I kn... read more
Doctor's are awesome! Katie is awful Beware! She is rude and has no customer service experience. I will go back if I don't have to deal with her
Business response:
I'm sorry that you didn't have a positive experience, Julie. Thanks for taking a moment to let us know about your experience and sharing your feedback with us. We will share your thoughts with our teams with an eye to always doing what we can to improve the patient experience. -Dawn
These asylum seekers need to learn civics and politness. Make you jump thru the hoops then don't inform you to go elsewhere to look for care elsewhere.
Business response:
I'm sorry that your experience didn't live up to expectations. We value your feedback, and I will pass your message along to the team, so they can address concerns. - Michelle
They will keep your money after making you pay up front and never getting the services then give you the run around when trying to reach someone about your money horrible business from the offices to corporate
Aspen Dental - Lake Worth, TX has a 4.5 star rating with 543 reviews.
Aspen Dental - Lake Worth, TX is closed now. It will open tomorrow at 8:00 a.m.