This profile has been claimed by the business owner or representative.
| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 8:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Tue | 8:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Wed | 8:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Thu | 8:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Fri | 8:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sat | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sun | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. |
Not as described, poor quality, very disappointed.
Business response:
Lyndsey Thank you for choosing us, we hope you had a great experience!
Not as described, poor quality, very disappointed.
Business response:
Lala Thank you for choosing us, we hope you had a great experience!
Worst purchase ever, customer service was unhelpful and rude.
Business response:
Hisako Thank you for choosing us, we hope you had a great experience!
Product malfunctioned shortly after use, very unhappy.
Business response:
Phuong Thank you for choosing us, we hope you had a great experience!
Terrible experience, product arrived damaged, won't buy again.
Business response:
Shelby Thank you for choosing us, we hope you had a great experience!
Very unhappy with the product, it broke after one use.
Business response:
Jeanna Thank you for choosing us, we hope you had a great experience!
Unhappy with the service, product was damaged and faulty.
Business response:
Yong Thank you for choosing us, we hope you had a great experience!
Not as described, poor quality, very disappointed.
Business response:
Boris Thank you for choosing us, we hope you had a great experience!
Very unhappy with the product, it broke after one use.
Business response:
Eufemia Thank you for choosing us, we hope you had a great experience!
Blur has a 4 star rating with 1,660 reviews.
Blur is closed now. It will open at 8:00 a.m.