This profile has been claimed by the business owner or representative.
4469 Mobile Hwy, Unit G, Pensacola, FL, 32506, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Tue | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Wed | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Thu | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Fri | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | 10:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
Quick response to our issue. Service tech Michael ***** was professional, polite and knowledgeable. We appreciate his services. He even came out on a Sunday and resolved all the issues.
Unacceptable Customer Service and Failure to Resolve Issue I purchased a hot tub from Aqua Living (McKinney, Texas). We have been dealing with an unresolved issue with LPI since June. During this time, we have repeatedly contacted the company for answers regarding the delay and have been given different explanations each time. Most recently, we were told the employee responsible for mixing the chemical kit was on his honeymoon. No one could explain why there was no contingency plan or why the issue had not been addressed bef... read more
hard sell, promised 2-3 weeks .. will be 2-3 months, no customer service, service request forms not answered(except to send a wiring diagram as requested) , no return phone calls, order cancelled via email (no one to talk to that can help) .. dispute filed with AMEX .. STAY AWAY !!!! company has changed names again. This rating for A+ must be old, the reviews from years ago were good .. not so much now .
Business response:
Unfortunately, we did have a personnel change at your local store. A sales representative has been in contact and the unit has finished its quality inspection. It is staged for shipping; we will be contacting you to coordinate delivery, shortly. Thank you for your patience!
I bought a UTV and did not get the bill of sale when picked up in Rochester by and have to get the run around about it very disappointed will never buy from here again
Business response:
Our apologies for the delay! A copy was emailed to you on 10/06/2026.
These people don't stop texting and calling!! I bought the hot tub, I wouldn't have if I new it would be constant harassment!! Buy from home Depot or someone else these guys are the worst!! Ive tried blocking them and nothing... I am literally changing my number so they will leave me alone. There should be some recourse as a consumer.
Business response:
The option to opt out of receiving additional messages is present on every text (Stop). We have taken care of this for you.
Do noy buy ANYTHING from Aqua Living or LPI ! I'm a disabled Vet stuck at home and can't hardly walk. I paid over $30,000 for a swim-spa to try to get exercise to loose weight before another surgery. Waited a year for it to be made. It was delivered in February, and it's now August, and I still can't use it. Now CEO wants to schedule another month of work on it. I have been lied to, caught their employee doing drugs under my house. They put the wrong tiles in it and now tried to replace it 4 times. He used the wrong type of ... read more
Business response:
The initial 3rd party technician did replace the tile. Our inhouse technician replaced the tile following the incident described. Factory technicians are coordinating a service to clean the unit and fully resolve the concern. Thank you for your patience.
Horrible experience with their hard cover. It doesn't close correctly and lets debris in on a daily basis. No solution to the problem from customer service. Stay away from this company. We spent a lot of money only to have something that doesn't work.
Business response:
Please respond to the additional information request sent on your open case. We are glad to assist!
When to purchase a spa from Aqua Living was given a quote with discounts and a $1000 payment it left a balance of $7000 for 12 months with zero interest. They sent me over a contract for almost$17,000 over 60 months. Which means they wanted me to pay them $10,000 in interest. I told them to shove it I wanted my deposit of $1000 back which they have not done. As far as I'm concerned this company is a total rip off and a crook I have contacted my bank let them know the circumstances so if this feeding company won't return my m... read more
Business response:
*** ******* you were offered a plan for financing based on eligibility. You have the right to decline, as you did. Your refund was processed back to your card on the same day you left this review.
We purchased our Dr Wellness four person hot tub from Aqua Living Factory Outlets spring 2026. The local sales representative was informative and helpful. The hot tub was installed on a six inch level concrete pad and connected by a seasoned, licensed electrician. This electrician installs 2-3 hot tubs per week on average. The electrical installation fully passed the municipal electrical inspection by a licensed inspector. Unfortunately, the breaker on the newly installed service disconnect keeps tripping. So I called Aqua L... read more
Business response:
We apologize for the frustration experienced. We do ask for some customer troubleshooting to help narrow down or pinpoint the underlying cause, in hopes of a one visit resolution. We are dedicated to resolving the matter and have a technician scheduled to resolve.
Whisper Outdoor (Aqua Living) has a 4.2 star rating with 518 reviews.
Whisper Outdoor (Aqua Living) is closed now. It will open on Monday at 10:00 a.m.