This profile has been claimed by the business owner or representative.
2401 Route 22 W, Union, NJ, 07083, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 08:00 a.m. to 4:15 p.m. | |
| Tue | 08:00 a.m. to 4:15 p.m. | |
| Wed | 08:00 a.m. to 4:15 p.m. | |
| Thu | 08:00 a.m. to 4:15 p.m. | |
| Fri | 08:00 a.m. to 1:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
Although you tried to respond with some nonsense talking bite changing and all that, it has nothing to do with what I was told on the phone. I was told that because I was not a customer you needed to do x-rays. No x-rays are needed for fitting of dentures. I needed the thing glued together. We could have of course talked about followups and so forth but your policy caused you to lose a customer before I even became one. You know it was all about making money... but sure try to pretend it was something else.
Business response:
Hi Vernon, we really appreciate you for taking a moment to share your feedback. While we are happy to try and assist with the repair on your dentures, an exam is required. Your bite can change over time and may account for why a repair is needed. If this can be identified, we can help prevent the need for future repairs. -The Customer Service Team
First time caller, have an issue with my denture that they claim on their web site would be fixed for less than $50. I was told on the phone before you come in this is for current customers so in order to see you we will need to do x-rays and a check up. I explained I only need you to look at my dentures, I could need a new one don't know. The woman on the phone, who was very nice, reiterated that this would need to be done. Like so many other have said here they simply want to charge you for services you don't need.
I defy you to make an appt here that isn't moved, misplaced or cancelled. This is the Costco of dental work. Other locations are quite similar
Business response:
We're very sorry for any inconvenience this caused, Stephen. Thanks for taking a moment to bring this to our attention so that we can continue to improve future patient experiences.
DECEMBER 2024: My insurance told me I was over billed for a procedure that was the NOT Billable. Aspen has returned SOME funds but have more to return. My insurance has mentioned they are providing ASPEN money, so they should return any OVERPAYMENT. ASPEN is still looking for an EXCUSE to not return funds. I am filing a grievance with my insurance, so they are even more aware of ASPEN and how they take advantage.
Business response:
I'm sorry for any trouble you're having, Ashley. I will pass your message along to the team, so they can address concerns. - Sophia
Scammers who try to sell you services you absolutely do not need. Very high pressure-BEWARE!!
Business response:
I am very sorry to hear this, James. I wanted to let you know that I did pass your feedback along to our Customer Service team so that they could address concerns with the team in Union. If you would like to speak with them in the future, please let us know. - Dawn
I'm very disappointed. The staff was nice when I went to my free check up but now for months I haven't been able to get appointment so haven't been able to start my dental care with them. I have tried to call, I went there and asked somebody to call me back, can't book online etc. like what is going on!!?? Very upsetting!
Business response:
I'm sorry for any trouble you're having, Tanya. I will pass your message along to the team, so they can address concerns. -Dawn
The front desk staff as well as the doctors in general were great but, their billing practices are very deceptive so you have to be careful of that. They tell you one thing and you pay but then months later, they claim that you still owe them; in my case 143.00. I am currently disputing the charges but I will probably just end up paying and never using them again. Also, if you have a more complicated dental issue, they are not good at that so keep that in mind.
Business response:
I am very sorry to hear this, Donna. I wanted to let you know that I did pass your feedback along to our Customer Service team so that they could address concerns with the team in Union. If you would like to speak with them in the future, please let us know. - Garlen
Hey Friends!!!! Stay away from that place if you don't want to get all your teeth replaced for new treatments to last all life. We don't know how much we are going to last on planet earth but for sure your teeth are going to last forever if you keep going to this place. Hungry Dr. money money is all they want.
Business response:
I'm sorry that you didn't have a positive experience. Thanks for taking a moment to let us know about your experience and sharing your feedback with us. We will share your thoughts with our teams with an eye to always doing what we can to improve the patient experience. - Heather, ADMI
I have to do in some x-rays which I needed hardcopies of filled out a release form. It's been about three weeks. I was not able to get my hardcopies and they keep giving me the runaround not a nice place.
Aspen Dental - Union, NJ has a 4.6 star rating with 745 reviews.
Aspen Dental - Union, NJ is closed now. It will open on Monday at 8:00 a.m.