Avondale Nissan's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Avondale Nissan

4.4

About this business

Location details

10305 W Papago Freeway, Avondale, AZ, 85323, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Tue7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Wed7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Thu7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Fri7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Sat7:30 a.m. to 9:00 p.m.
Sun10:00 a.m. to 7:00 p.m.
4.44,781 reviews
Select a rating
cathykoster's profile image
cathykoster 
a year ago

Task oriented. Always upselling. Comfortable seating area. Service person smelled of alcohol but was pleasant. 

Business response:

Cathy, thank you for your feedback. At Avondale Nissan, we take all comments seriously and will address the concerns you've mentioned to ensure a better experience next time. We appreciate your visit. Shelby Williams - Service Manager - (602) 782-1730 

baskerville3's profile image
baskerville3 
a year ago

Convenience of knowing the job will get done right the first time. Friendly staff and knowledgeable. 

Business response:

Thank you for choosing Avondale Nissan! It was a pleasure assisting you. Come see us again soon! 

María Barcenas's profile image
María Barcenas 
a year ago

Buen servicio , muy rápido nos ayudaron con la compra de nuestro carro y nos trataron muy amablemente 

Business response:

María, gracias por compartir tu experiencia! Nos alegra saber que el equipo de Avondale Nissan te brindó un servicio rápido y amable. ¡Disfruta mucho de tu nuevo carro! 

beautysvn7's profile image
beautysvn7 
a year ago

Blaire and Shelby were great! Good customer service and helped me out with getting my car fixed and with a nice rental. Much appreciated! If needed in the future I know who to go to. Thank you! 

Business response:

We're delighted to hear that Blaire and Shelby provided excellent service at Avondale Nissan! It's wonderful knowing you had a positive experience with your car repair and rental. We'll be here whenever you need us in the future! 

arthomas74's profile image
arthomas74 
a year ago

Avondale Nissan has the best employees. Everyone is helpful and very passionate about what they do there. Love team Avondale Nissan 

Business response:

We're delighted to hear that our team at Avondale Nissan made such a positive impression! Thank you for the kind words and support. We look forward to seeing you again soon! 

kingofleos's profile image
kingofleos 
a year ago

Excellent, courteous service. I would recommend this dealership to all Nissan customers who are looking for remarkable service. 

Business response:

Thank you for recommending Avondale Nissan! We're delighted to hear that our team provided excellent and courteous service. We look forward to serving more Nissan customers in the future! 

michaelbonds1288's profile image
michaelbonds1288 
a year ago

Great people and great service I would recommend Avondale Nissan to everyone looking forward to my visit. 

Business response:

Thank you for the glowing review! We're delighted to hear that our team at Avondale Nissan provided great service. We look forward to welcoming you back soon! 

orlandocbraxton's profile image
orlandocbraxton 
a year ago

Ok over all. . but I had to go behind them after having the engine replaced just over a year ago.. my AC unit wasn’t working and my window button assembly was broken because they swapped mine out when the vehicle was parked there for about 6 weeks and waiting on a replacement engine. It’s obvious they took mine out and used to fix or troubleshoot somebody else’s I say this because when Inordered the one in it it was an 2007-2012 not my 2006… when they pulled the vehicle up for me to take possession my window controls for the... read more

Business response:

Thank you for sharing your detailed experience. It's clear that there were several challenges during the repair process, and I'm glad to hear you've managed to resolve some of these issues on your own. We strive for transparency and quality service, so it's concerning to read about this situation with the window assembly and other components. If there's anything further you'd like us to address or discuss, please feel free to reach out directly. Shelby Williams - Service Manager - (602) 782-1730 

Gil J.'s profile image
Gil J. 
a year ago

I scheduled to drop off my car for rear tires replacement, routine oil change, and a recall. The next day I was informed that a couple of issues were found by the technician. What was supposed to be a drop off resulted in 4 days without my vehicle. I was at first frustrated but then realized the effort my advisor did to deliver in the timeliest manner. Also, I'm thankful for the technician for the thorough inspection and identifying the issues before it became a problem or a potential car failure. The advisor honored my warr... read more

Business response:

Gil, we're glad to hear that our team at Avondale Nissan was able to address your vehicle's needs and ensure everything was handled under warranty. We appreciate your patience and understanding throughout the process. Looking forward to seeing you next time! 

Frequently asked questions about Avondale Nissan

How is Avondale Nissan rated?

Avondale Nissan has a 4.4 star rating with 4,781 reviews. 

When is Avondale Nissan open?

Avondale Nissan is closed now. It will open at 10:00 a.m.