Bozmanfix Appliance Repair's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Bozmanfix Appliance Repair

4.8

About this business

Location details

WeekdayScheduleStatus
Mon8:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue8:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed8:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu8:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri8:00 a.m. to 6:00 p.m.
Sat8:00 a.m. to 6:00 p.m.
SunClosed
4.82,613 reviews
Select a rating
Lois Bassin Levy's profile image
Lois Bassin Levy 
recommend  Recommended
2 years ago

My refrigerator has been giving me a hard time, as soon as Shamil came into the house I knew it was going to be all right. Great service, very good price and a lovely technician who knew what to do. 

Business response:

Thanks for the good words! We're glad Shamil was able to help get your fridge up and running and that you were satisfied with the service and price. Don't hesitate to reach out if you have any future needs. 

Alan Russell's profile image
Alan Russell 
4 months ago

Came out for oven not working. Stated needed a part and would repair before thanksgiving, which came and went. The story changed and then stated no timetable on the part coming in. They just wanted their diagnostic fee. Scam artists. Had no intention to repair. Check YELP reviews. Nothing but problems. Customer beware. 

Betsy McWilliams Nameth's profile image
Betsy McWilliams Nameth 
10 months ago

Terrible. Complete misdiagnosis. Tried to charge us $680 for a new computer board for our refrigerator. Clearly didn’t do that as technician was shady. Had much better competitor come next day and fix a clogged drain for $150. These people have no idea what they are doing and went for a most expensive solve that wouldn’t have fixed the issue. Stay far away 

Troy Lewis's profile image
Troy Lewis 
a year ago

I should have known better! I was told one thing then got totally the opposite. Who would pay $400 for a broken dryer knob?! Clearly someone who didn’t look up the cost off the broken part or call around to other repair shops! Just because I wanted it repaired today does not mean try to rip me off! Super disappointed. As a small business owner I would never try to run some scam on someone ! Especially dryer repair! Lesson learned! Thanks for nothing! Hot garbage 

Business response:

Thank you for your feedback, Troy. We kindly replied to your review on Google and are happy to discuss this matter further to find a resolution. We’d also be willing to offer a refund if you reconsider your opinion and remove the review. Our representative will contact you shortly to discuss it. We value your satisfaction and look forward to resolving this issue. 

Richard Strauss's profile image
Richard Strauss 
a year ago

Made appt on 12/12 for 12/17 10-12 time slot. They sent confirmation and changed time to 4-6 without first checking to see if that would work. Came home early from work to accommodate their change and their repair person Pavlo never showed up. No phone calls from them. I called on 12/18 to advise them and was told they would have to call me back after investigating. Poor customer communication on their part. 

Business response:

We sincerely apologize for the inconvenience caused by the scheduling change and the no-show from our technician. This is not the level of service we aim to provide, and we are investigating the issue to ensure it doesn’t happen again. Thank you for your feedback as it helps us improve. 

Laura Dieringer's profile image
Laura Dieringer 
a year ago

Definitely not accredited with BBB. Beware they ripped me off and when trying to make it right and issue a partial refund their company doesn't issue check. Be very aware and go elsewhere 

Business response:

We take all feedback seriously, but it’s important to clarify some points. Our company strives to resolve issues fairly and transparently, which is why we offered you a partial refund. As part of our policy, we don’t issue checks due to our accounting system being fully electronic, ensuring faster and more secure transactions through methods like Zelle or ACH. We made every effort to accommodate your situation and provided clear communication throughout. We stand by the quality of our work and our commitment to customer sat... read more

Drit Cell's profile image
Drit Cell 
a year ago

Worse service ever dont trust this company they charged us 315 for freezer liquid or whatever and then told us they were going to come back to fix other issue on Tuesday something happened and he said the part was not there or broken mention that the freezer was still not working asked for him to come see it and he said Thursday when he gets the part. Thursday morning comes around he has an emergency and cannot come says later we ask for the afternoon off no call nothing and then says he will come Friday. Its BEEN A WHOLE WE... read more

An Milano's profile image
An Milano 
a year ago

Trash service. My kenmore elite refridgerator does not work. A technician who does not speak English came. I showed him error Code ER RF which should be a fan issue. They charged me 350 to replace the fan. Instead he replaced the FREEZER fan. 3 hours after he left, the same issue happens again. 

TaLonna Hurt's profile image
TaLonna Hurt 
a year ago

they came to my home last Monday 7/8/24 to fix a leak under the washing machine. The technician was very nice fixed the issue. Used the washing machine a couple of times. Saturday 7/12/24 used the washing machine and it was water everywhere and now the washing machine will not even power on. It is clothes stuck in the machine. This was around 7pm. I called no one answered got a message that they close at 6pm and all day Sunday (eventho the website says 24hrs assistance). So I a text to the number that texted me on Monday say... read more

Business response:

We're disappointed to hear about your experience with our company. We take full responsibility for the issue and will work to resolve it promptly. Our technician will come back to you and fix everything to make your washer work perfect! Thank you for bringing this to our attention. 

Frequently asked questions about Bozmanfix Appliance Repair

How is Bozmanfix Appliance Repair rated?

Bozmanfix Appliance Repair has a 4.8 star rating with 2,613 reviews. 

When is Bozmanfix Appliance Repair open?

Bozmanfix Appliance Repair is open now. It will close at 6:00 p.m.