This profile has been claimed by the business owner or representative.
1709 Preston Road, Suite A, Plano, TX, 75093, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 10:30 a.m. to 11:00 p.m. | |
| Tue | 10:30 a.m. to 11:00 p.m. | |
| Wed | 10:30 a.m. to 11:00 p.m. | |
| Thu | 10:30 a.m. to 11:00 p.m. | |
| Fri | 10:30 a.m. to Midnight | |
| Sat | 10:30 a.m. to Midnight | |
| Sun | 10:30 a.m. to 11:00 p.m. |
Ordered online for pickup. Said it would be ready in 10 minutes and it was! My husband went to go pick it up and it was ready when he got there. Chicken was moist! We both got the #3. I got mild and he got medium. Mild for me still had a little bit of kick, and I liked that a lot. A lot of cumin flavor from the season and you can really taste it as the tender by itself. Husband enjoyed that a lot. I liked the slider/sandwich better. Especially the kale slaw on it! Perfect! Will definitely order from here again, or eat ... read more
The food here was horrible. The fries were lukewarm, I ordered two tenders, I believe in the mild flavor and they tasted bad, overpowering and salty. The fries had I think the same seasoning on them and while eating the tenders and fries, my stomach was hurting. I stopped eating it and asked for just a plain chicken tender. The plain chicken tender was lukewarm and literally tasted like nothing. I drank some lemonade and it made my stomach feel better but my stomach is mildly hurting now, after leaving the restaurant. The se... read more
Business response:
Thank you for taking the time to share your experience at our restaurant. We are sorry to hear that you did not enjoy your meal and that it did not meet your expectations. We take all feedback seriously and will work to improve the areas you mentioned. We would like to invite you back to give us another chance. Please connect with us dhcfeedback.com and we will make it worthwhile
$17+ dollars for a combo meal when you add a drink??? Had to hard pass when I found that out. 12:30 in the afternoon and only 1 other person in the place. Went to Chili's and did 3 For Me for $10.99. This place is just a horrible value. Even Popeyes has a spicy chicken sandwich combo for much less.
Business response:
Thank you for sharing your feedback about your recent experience at Dave's Hot Chicken. We are sorry to hear that we didn't live up to your expectations. We genuinely care about our customers' satisfaction and would appreciate the chance to address your concerns directly. Please visit dhcfeedback.com so we can understand how we can improve and earn those additional stars. We appreciate your support and hope to serve you better next time.
Went in there twice over the last week to order and I was not greeted nor assisted and I walked out because of it. Horrible customer service
Business response:
We're very sorry for letting you down. We will look to improve so that we can provide a better experience for you the next time. Please connect with us at dhcfeedback.com for a second chance to hopefully WOW you
It was a frustrating day today....first stop was Popeyes chicken to finally try a chicken sandwich that's been the subject of these chicken sandwich wars. Headed there after hockey practice to the far North Dallas location on Preston rd at the Bush. Run away people. Not sure what's happening inside that restaurant but people were waiting and waiting in the drive thru line and eventually just abandoned the line altogether which after 10-15 minutes waiting we did the same. He really wanted a chicken sandwich so off to our go ... read more
Business response:
We’re disappointed to hear that your experience wasn’t up to par. Our aim is always to provide a memorable visit, and we apologize for not meeting that expectation. If you’d like to share more details with us, please reach out at dhcfeedback.com. We’d love the chance to make things right.
The last time I was there the food didn't taste the same. I always eat there and they are always outstanding, except my last visit. I can't complain about the service. They honored my free drink coupon, however, it didn't work on the scanner.
Not what I was expecting very foreign and overly spicy like Indian food. I like Indian food but not this place.
Business response:
I’m truly sorry to hear about your experience. This isn’t the standard we strive for, and I apologize for any inconvenience caused. We would appreciate the opportunity to make things right. Please contact us directly at http://dhcfeedback.com so we can address your concerns.
I didn't enjoy the extra hot slider. I had to get a new sandwich remade because my husband ordered a medium slider, and my slider tasted identical, and he agreed. There is no way that was an extra hot slider, which is supposed to be the second spiciest slider. After telling the disgruntled cashier my issues, she then proceeded to say to me, "there is no way the sliders are the same," as if she were the chef. She gave me very rude looks and shh's under her breath like a teenager. The chef didn't look too pleased having to rem... read more
Business response:
Thanks for bringing this to our attention. It’s clear we need to do better. If you could get in touch with us at http://tellusdirect.com/dhc, we'd welcome the chance to make it up to you.
Chicken has a odd tang but the fries are so good and the wall is super cool didnt take long for the food too get out
Business response:
Ouch, a 2-star review is hard to swallow. We're dedicated to turning that frown upside down. Reach out at http://tellusdirect.com/dhc and let us know how we can improve your experience.
Dave's Hot Chicken has a 4.7 star rating with 1,149 reviews.
Dave's Hot Chicken is open now. It will close at 11:00 p.m.