This profile has been claimed by the business owner or representative.
1620 S IH 35 Frontage Rd, Austin, TX, 78704, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Tue | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Wed | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Thu | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Fri | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Sat | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Sun | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. |
Clean. Friendly staff. Only downside is this chain basically does surge pricing so rental increases can happen.
Business response:
Thanks for noting our clean facility and friendly staff! We understand pricing concerns and appreciate your honest feedback, Bob.
Had the best experience while having my stuff stored here for the last year. The staff was very friendly and on move out day yesterday Sam was extremely helpful and made the day smooth and easy. Thank you Sam!!
We are a 100% volunteer nonprofit organization. And this extra space location donated the units we needed to hold the wheelchairs for our veterans. The staff was very friendly and very helpful with anything we needed.
Tyler was super helpful and responsive while I was storing and sending stuff to the unit! Would use them again!
Helpful and friendly staff. The girls were amazing :) Great location, very clean and safe
Stephanie was very cool and got me in and out in a hurry. I called ahead of time and told her my needs. When I arrived she had several units already picked out for me to choose from.
Business response:
Frank, we are so happy to hear that we could accommodate you and provide a smooth rental experience. Thank you so much for choosing Extra Space Storage! If you ever need anything, feel free to stop by or give us a call at 888-storage.
DO NOT RENT FROM SpareBox Storage if you rent one of the larger RV covered storage spots. They have crappy service, you'll get a call center in another state and the CR110 site is poorly maintained and I promise you, they will raise your rate every 4 months. The electricity NEVER works and it won't get fixed regardless of how many complaints you call in. To top it off, they will not issue a pro-rated refund. I paid $352.40 on the 1st (prior to an huge rate increase) and moved out on the 4th. I was told no refund would b... read more
got fired from this job because I was gay but they won't rehire me for that fact I would go back but they won't hire me
Business response:
We take your feedback seriously. Please contact us at (512) 817-4350 to discuss your concerns with management directly.
They will lure you in with a teaser rate ($94), and after a few months raise it ($174) and 3 months later raise it again ($254). I'm not sure if they are done yet. FYI, I checked their page today and they are offering a "Flash Sale"), where the same unit would be $84. Buyer beware!
Business response:
We're sorry to hear about your experience. Please feel free to reach out to us at (512) 817-4350 to discuss your concerns further.
Extra Space Storage has a 4.5 star rating with 528 reviews.
Extra Space Storage is open now. It will close at 10:00 p.m.