Orlando VW North's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Orlando VW North

4.5

About this business

Location details

1050 Lee Road, Orlando, FL, 32810, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon7:30 a.m. to 8:00 p.m.
Tue7:30 a.m. to 8:00 p.m.
Wed7:30 a.m. to 8:00 p.m.
Thu7:30 a.m. to 8:00 p.m.
Fri7:30 a.m. to 8:00 p.m.
Sat7:30 a.m. to 8:00 p.m.
Sun11:00 a.m. to 7:00 p.m.
4.54,063 reviews
Select a rating
Desi T.'s profile image
Desi T. 
10 months ago

Excellent customer service. 

Business response:

Thank you for your excellent review! We're thrilled to hear that you had a positive experience with our customer service team. Providing outstanding service is our priority, and your feedback motivates us to keep striving for excellence. If you have any further questions or need assistance, please feel free to reach out. We appreciate your support and look forward to serving you again! 

2021 VOLKSWAGEN JETTA S/SE/R-LINE Owner's profile image
2021 VOLKSWAGEN JETTA S/SE/R-LINE Owner 
10 months ago

Professional and knowledgeable service advisor. 

Business response:

Thank you for your positive feedback! We're glad to hear that you had a great experience with our professional and knowledgeable service advisor. Providing expert assistance is a top priority for us, and we appreciate your recognition of our team's efforts. We look forward to serving you again in the future! 

2013 VOLKSWAGEN TIGUAN S/SE/SEL Owner's profile image
2013 VOLKSWAGEN TIGUAN S/SE/SEL Owner 
11 months ago

Mark Aguire is great to work with. Feel my car is in good hands with him. Although Mark has no control, repair and labor costs are awfully high. Dealer discount coupons are handy, waiting area needs to be re-vamped and shuttle radius needs to be expanded to more than 10 miles. 

Business response:

Thank you for your thoughtful feedback! We're delighted to hear that you enjoy working with Mark and feel confident that your car is in good hands. He truly values building strong relationships with our customers. We understand and appreciate your concerns regarding repair and labor costs, as well as your suggestions about the waiting area and shuttle service radius. If you have any other suggestions or need further assistance, please don't hesitate to reach out. We look forward to serving you again and appreciate your suppo... read more

2019 VOLKSWAGEN TIGUAN S Owner's profile image
2019 VOLKSWAGEN TIGUAN S Owner 
11 months ago

It's really good. The experience was awesome and well. Thank you guys and gals. 

Business response:

Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear that you had an awesome experience with us. Your kind words mean a lot to our team, and we're grateful for your support. If there's anything else we can do for you or if you have any suggestions, please feel free to reach out. We look forward to seeing you again soon! 

2017 VOLKSWAGEN JETTA SEL/SEL PREMIUM Owner's profile image
2017 VOLKSWAGEN JETTA SEL/SEL PREMIUM Owner 
11 months ago

Thank you for once again providing excellent service to my car and getting me out of there quickly 

Business response:

Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you received excellent service and that we were able to get you in and out quickly. Your satisfaction is our top priority, and we appreciate your continued trust in us. We look forward to serving you again in the future! 

2017 VOLKSWAGEN JETTA SE Owner's profile image
2017 VOLKSWAGEN JETTA SE Owner 
11 months ago

Mark Aguair in service has been our outstanding service advisor for years. We trust him. 

Business response:

Thank you for your loyalty and for highlighting Mark in service! We're thrilled to hear he has earned your trust and consistently provides outstanding service. We truly appreciate your continued support and look forward to serving you again! 

Desi T.'s profile image
Desi T. 
11 months ago

Exceptional service. Professional atmosphere. Mark is amazing! 

Business response:

Thank you for your kind words! We're so glad to hear that you had an exceptional experience and enjoyed the professional atmosphere. Mark will be thrilled to hear your feedback, and we're happy to know he made such a positive impact on your visit. We look forward to serving you again in the future! 

Desi T.'s profile image
Desi T. 
11 months ago

Just waiting part for my vehicle. 

Business response:

Thank you for your review! We appreciate your patience as we work on getting the necessary part for your vehicle. Our team is committed to ensuring everything is completed as quickly and smoothly as possible. If you have any questions or need updates, please don't hesitate to reach out. We look forward to completing your service soon! 

2021 VOLKSWAGEN ARTEON SEL PREMIUM R-LINE Owner's profile image
2021 VOLKSWAGEN ARTEON SEL PREMIUM R-LINE Owner 
11 months ago

service appointment was timely. Service Consultant was excellent. Clean dealership. 

Business response:

Thank you for your feedback! We're glad to hear that your service appointment was timely. We also appreciate your comment about the cleanliness of our dealership. If you need anything else, we're here to help! 

Frequently asked questions about Orlando VW North

How is Orlando VW North rated?

Orlando VW North has a 4.5 star rating with 4,063 reviews. 

When is Orlando VW North open?

Orlando VW North is closed now. It will open at 11:00 a.m.