This profile has been claimed by the business owner or representative.
230 North Genesee Street, Utica, NY, 13502, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 08:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Tue | 08:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Wed | 08:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Thu | 08:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Fri | 08:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sat | 08:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sun | 08:00 a.m. to 8:00 p.m. |
Went there at 8:00 AM for a walk in Covid test. Was on my way home @ 8:08. Would highly recommend.
I had just been in Utica for a couple of weeks and got a terrible sinus infection (August 28th) Went the Virtual appointment route, took a bit of time navigating the website (when you're sick everything is harder) Anyway, got a wonderful nurse who was very nice my meds were called into the local Walmart (they were great)! Everything went fine, just need to have patience as everyone is navigating the new normal.
Love the urgency of their staff I went in for flu like symptoms at 1:30p and came out at 2:45ish, thankfully it was great and no wait and it came up to 0 dollars
I brought a friend into the New Hartford office on Sunday. He had deeply cut his hand while trimming a bush. Blood was everywhere and we stopped the excessive bleeding and went to Wellnow. He was greeted by being advised since his insurance was Medicaid, he would not be treated or looked at as they do not accept this insurance. Well if you think of Urgent Care which WellCare has the market on they would take Medicaid. Rather they refused to do anything and suggested he go to Wynn Hospital. ARE YOU KIDDING ME????? Not even to... read more
Business response:
We’re disappointed to hear this was your friend's experience, Jim. Please email us at wecare@wellnow.com with the patient's full name, date of birth, date and location visited, so we can look into this and follow up with you.
There billing dept is an absolute disaster. I have extremely good healthcare being a state employee. They had an issue with being able to pay my co pay. The link sent to my phone finally worked. My responsibility is $30. I paid both co pays at the time of visit. The receptionist did not tell me about the credit card authorization form. It was disguised as hippa and patient consent to treat. They have been taking weekly automatic payments out of my account. I have paid for over $180 extra for my $60 patient responsibility. Th... read more
Business response:
We know billing issues can be frustrating, and we want to make this right, Tom. Send us an email at billing@wellnow.com so we can sort it out!
First and foremost why yal asking for 85 characters?! To Get my review POSTED?! VERY WEIRD! Already said what I said! DafuQ?! WHO HAS THE ENERGY FOR ALL THAT?
Business response:
We'd like to learn more about your experience and discuss your concerns. Please reach out to us at wecare@wellnow.com with the patient's full name, the date of your visit, and the best way to contact you. -The Customer Service Team
I'm literally here right now for almost an hr sitting here only for a job physical and drug screen and I have to go to the bathroom so bad and nobody is doing anything but chatting and sitting around. I have things to do i made this appointment for 1:36 here it is 2:26 pm 08/26/2025
Business response:
We're sorry to hear about your experience. We want to help and look into this situation. When you have a moment, please send us an email at wecare@wellnow.com. Thank you for bringing this to our attention. -The Customer Service Team
My husband came in with blood shot red eyes that were very irritating and uncomfortable to the point he could not drive and we made an appointment we were the second and only patients when we first arrived and our appointment was at 2:36pm the time is 4:02pm and we still have not been seen. Just know even if you have an appointment you will be wasting your entire day here for a doctor to look at you for a minute and send you your way. Might as well go to the hospital next time.
Business response:
Hi Eurolisa, we're sorry to hear about your experience. We want to help and look into this situation. When you have a moment, please send us an email at wecare@wellnow.com. Thank you for bringing this to our attention. -The Customer Service Team
Beware of fraudulent charges after your visit! They charged me $175 the day I was there just to give me a $30 splint for my hand. Then 2 weeks later someone manually entered my card for another $150 charge without my consent! This place is doing shady things in the financial department! Make sure you watch your credit card statements!!
Business response:
Hey Ryan, we're sorry to hear about this. When you have a moment, please email us at wecare@wellnow.com. We're here to help and would love to look into this for you. -The Customer Service Team
WellNow Urgent Care has a 4.5 star rating with 888 reviews.
WellNow Urgent Care is closed now. It will open at 8:00 a.m.