Critter Control's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Critter Control

3.8
  • Pest Control

About this business

Home ServicesPest Control

Location details

WeekdayScheduleStatus
Mon7:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue7:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed7:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu7:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri7:00 a.m. to 6:00 p.m.
Sat8:00 a.m. to 5:00 p.m.
SunClosed
3.8314 reviews
Scott D.'s profile image
Scott D. 
rating
a year ago

I must update my review of a few days ago. The billing was delayed from last month and made the period between services appear to be only two weeks but it was closer to three for monthly service. It was handled well by the customer service person when I finally called the correct number. What that rep did not know was that the previous operation/incarnation of Critter Control had left a website that was not only obsolete, but had been hijacked by scammers who used it to lure callers to give over personal information for 'a g... read more

Business response:

Thank you for your feedback. We’re truly sorry to hear about your experience and understand your frustration. We’d like to address your concerns directly, but we're unable to identify your account based on your first name alone. Please email us at customerservice@crittercontrol.com so we can promptly assist and work toward a resolution. Thank you. 

BK S.'s profile image
BK S. 
rating
a year ago

I've paid them a month ago for half down for service. Today third time rescheduled. I would not recommend using this service https://www.crittercontrol.com/ 

Business response:

Thank you for sharing your feedback with us. Unfortunately, we are unable to locate your account utilizing the information provided. Please email us at customerservice@crittercontrol.com with your full name, phone number, and service address so we can reach out to you directly. Thank you. 

Brian R.'s profile image
Brian R. 
rating
a year ago

No one employed in the company currently has a wco permit, which you need to legally be able to handle wildlife outside of the basics. They're horrible about getting back to you through email or phone calls regarding issues or scheduling with their company. They have a lack of professionalism and respect for other people's property. Rather than pull a ladder off of their truck the technician chose to use a customer's ladder and extension cord without even asking. 

Kenton W.'s profile image
Kenton W. 
rating
a year ago

Just now reading these reviews, so glad I have not moved ahead with this company because my story starts just like theirs! Horrible customer service. The only communication I've got back was a bid for $3500 - but even this took weeks and multiple phone calls. I have some questions about the bid, so I call, email and text the tech, Alex who came out. NO response for weeks. I call the 800 number but get nowhere either. Fortunately, I haven't signed or paid anything. Avoiding this company at all cost. 

Business response:

Thank you for sharing your feedback. We apologize for the frustration you’ve experienced with our communication and service. We understand how important it is to receive timely responses and clear answers, and we’re sorry that we didn’t meet your expectations. Your experience is not typical, and we are actively addressing the issues you’ve raised with our team. We appreciate you bringing this to our attention, and if you decide to give us another opportunity, please reach out directly so we can provide the service you deserv... read more

Brandi B.'s profile image
Brandi B. 
rating
a year ago

Alex from Critter Control was the very best! I called around to get information on a squirrel removal that found its way into my attic. He showed me how the squirrel was getting in. He was friendly and honest and I appreciate his customer focused solutions! 

Business response:

Thank you, Brandi! We are so glad Alex was able to assist with the squirrel problem. Your review means so much to us! 

Corinne D.'s profile image
Corinne D. 
rating
a year ago

I have never been more disappointed in service and outcomes as I have been by Critter Control. We received a bid for work (and paid in full as that was the only option) back in October. To date, only a third of the work has been completed and because of the lack of follow through and execution of the process as outlined in the contract, our home is now in worse shape than it was. To further put a knife in the wound, the current District Manager has now quit because of the lack of corporate support and ability to make things ... read more

Business response:

We're truly sorry to hear about your experience and understand your frustration. We take your concerns seriously and would appreciate the opportunity to make things right. Please email us at customerservice@crittercontrol.com with your full name, service address and phone number, and we will look into resolving this matter as quickly as possible. Thank you. 

Corinne D.'s profile image
Corinne D. 
rating
a year ago

Horrible customer service. You have to call a 1.800 number and nobody gets back to you (unless your request a quote). We had service 1.5 months ago. Critters are back and despite several calls and assurances from the one responsive employee who gives quotes we would get a call, nada. This is a horrible business 

Business response:

Thank you for bringing this to our attention, Corinne. We appreciate you taking the time to speak with our manager regarding your concerns, and we look forward to our scheduled visit today. Please do not hesitate to contact us at customerservice@crittercontrol.com should you need additional assistance. Thank you! 

Amelia B.'s profile image
Amelia B. 
rating
2 years ago

I paid ~ $2000 for an exclusion that was supposed to prevent rodents from returning. It is now just over a year since that service was completed and they're back. And apparently there's no warranty on the fact that this happened even though it was supposed to be a two-year warranty. It appears that when they were bought out last year, they have lost all record of this. All of the previous staff that used to work there seem to be gone, and there's no way to contact them Via their old phone numbers. This new company that owns ... read more

Amelia B.'s profile image
Amelia B. 
rating
4 years ago

I have worked with this company off and on for several years and they have always been great. In the past year something has gone really really wrong with their billing department. I was charged for an exclusion service, and paid the full amount. A month later I received a bill for the amount again - $1700 dollars. I replied back that the bill had already been paid. I never heard back from them and received another bill one month later. At that point I called the company and the representative told me that I had paid but the... read more

Frequently asked questions about Critter Control

How is Critter Control rated?

Critter Control has a 3.8 star rating with 314 reviews. 

When is Critter Control open?

Critter Control is closed now. It will open tomorrow at 7:00 a.m.