This profile has been claimed by the business owner or representative.
890 Chattahoochee Ave NW, Atlanta, GA, 30318, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Tue | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Wed | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Thu | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Fri | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Sat | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Sun | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. |
I wish that I could rate this place a big fat ZERO. Beware of the huge rat infestation that renters were NOT MADE AWARE OF. We have $1000s of damages and we are not done removing our personal belongings. Rats ate through the leather of most of my shoes. This places policies are a joke. I will come back for an in depth review but a want to leave you with an image of what came off of 1 CHAIR. ****Note that my storage unit did NOT CONTAIN ANY FOOD WHATSOEVER, nor were we notifed regarding any infestation surrounding us. TH... read more
Business response:
Hi Demiya, we're sorry to hear about your experience. All of our facilities are treated for pests and rodents on a regular basis with Ecolab, our dedicated pest control experts. If you have questions about this, we're here to help and can be reached at (404) 577-0732.
I wish I'd read the reviews and looked at the Better Business Bureau website about the number of complaints with this company. As other reviewers point out, they bait and switch with your rate. Contract states they can change your rate "due to market changes or for any other reason at any time...". You can count on a hefty increase shortly after moving in. After three months, they raised my rate 31%. This particular location is rodent infested and constantly has trash piled up. Go any place but here. I also have a uni... read more
Business response:
Hi Sonnenschein, we're sorry to hear about your experience. All of our facilities are treated for pests and rodents on a regular basis with Ecolab, our dedicated pest control experts. If you have questions about this, we're here to help and can be reached at (404) 577-0732.
My entire storage unit of belongings was DESTROYED by RODENTS. Extra space did nothing. Thousdands of dollars worth of items plus paintings my grandfather did 60 years ago. Destroyed. TOTAL NIGHTMARE.
Business response:
We're sorry to hear about your experience, Jillian. It's very important to us that your belongings are kept safe from any harm. Please feel free to contact us directly at (404) 577-0732 so that we can assist with your concern.
Extra Space Storage relies on a business model that is NOT consumer friendly. They bait you with the "web" rate, or "flash sale" but expect increases within a matter of months between 10-15%. I have had my rental unit for a year now, it went from $85, to $100 and now increased to $111, all within one year. The exorbitant rental increases are unwarranted and unethical, but this is a business practice they have been at for years, in facilities across the country.
Business response:
Shell, we understand the frustration of rate increases. Our team strives to provide clean, secure facilities for your belongings at affordable pricing. Occasionally, we re-evaluate rates to make sure we are able to continue providing top-notch facilities. If you would like to discuss this with us in more detail, we're available at 888-storage.
they call it easy space storage because once you get robbed there you have tons of storage. CLASS ACTION SUIT dont rent here or lose everything. the management is joke. only cameras at doors. ask to see them unit picked unlocked and then locked called gm 9/5/2018. no returned call as of 9/29/18
Be warned that the fee hiking practices of this facility are very crooked. Please Google reviews at Consumer Affairs and you will see over 100 complaints about how they will summarily raise your fees over $40-50 without any notification! I recently experienced an increase from $308 to $346 without any notification. I had to call corporate office to register a complaint as local personnel have no ability or leverage to handle complaints. I received a call back but I have not been able to speak directly OR get a direct phon... read more
The facility is clean and is secure. This review is for Extra Space Storage and not the specific Chattahoochee Ave location. Extra Space increased my monthly charges without giving me any written notification (which is required in my contract). I also told them up front that I would be renting the unit for one year, and they told me the monthly charge would be $127. They did not mention to me at any point in time that the monthly charge is subject to increase. When I called to ask why they did not tell me upfront that the mo... read more
If I could give this facility zero stars I would. After having a unit there and paying almost $200 dollars a month, I tried contact the facility to discuss some changes that needed to be made to my account . The customer service from The get go was horrendous .... if you need help with anything they give a poor attitude and act as if it is not important . When I tried speaking with the manager she had the same attitude as her staff.. I suppose these are the type of people this "corporate" company likes to hire .... I was mis... read more
I have had a storage unit for almost two years and found the facility to be clean and the staff friendly. That was until last week. Marlin, who apparently is some sort of trainer/mentor, came to my place of business and told a co worker that he was going to impound my car if I didn't move it. I work next door to this location and had been allowed to park my vehicle on their lot. When I called him to inquire as to why there has been a change in policy, I was told rudely to come move my car immediately or he would have it impo... read more
Extra Space Storage has a 4.8 star rating with 821 reviews.
Extra Space Storage is open now. It will close at 10:00 p.m.