This profile has been claimed by the business owner or representative.
6057 Corporate Drive, Suite 2, East Syracuse, NY, 13057, United States
Get directionsDo NOT use these guys I can't stress that enough. I schedule appointment it came to $475 for a single mouse treatment for 1,770 sq ft house but I didn't have time to call around so I just said whatever. Initially it guy said $290 but then upped price $200 next day (if you include tax). Guy told me they'd be there tomorrow 8 AM to 6 PM. Five comes along and not a word, so I called and they said they'd have exterminator call me, he never did. I scheduled appointment via text so I figured they'd have my number and that was why ... read more
Business response:
Hi Caleb, We apologize for your frustrating experience. Our Lead Technician, Chris, has been trying to reach you to help set things right. Please return his call at your earliest convenience. We are committed to doing right by our customers and are eager to do so with you. Sincerely, Michelle B. Customer Relations Team
My wife and I moved to kirkville from south Florida because it was no longer affordable to live there. I drained my savings moving here and moved into a home that was infested with fleas. Spent $350 hiring Fox pest control SOLEY because my last name is Fox and did not look them up. After "initial" treatment we still had fleas and they came back a second time- still had fleas and my wife scheduled another treatment figuring "hey, may as well stick with them since we're already out &350 dollars.. My wife notices we still have ... read more
Business response:
Hi Dorian, I'm sorry to hear about your frustrating experience, and I would love to help by connecting you with our Operations Manager. Unfortunately, I searched our database and couldn't find an account matching your name. Please call our office at your earliest convenience so that we can identify your account and come to a better resolution. Sincerely, Michelle B. Customer Relations Team
Came to my house twice in year, and made it clear ahead of time that we had dogs. Both times they left the gate open and the dogs got out, after the first time we called to complain and they said it would never happen again, The very next time it happened again and the dogs got loose!!
Business response:
Hi Tim, We are so sorry that we let you down again. Thank you for making us aware so that we can address this with our technicians. We would like to provide you with a discount on your next service to help make this up to you. I wasn't able to locate your account in our system based off your Yelp name, so please call our office at your earliest convenience and we will apply this credit to your account. Sincerely, Michelle B. Customer Relations Team
This is the biggest scam in New York! They are way overpriced. We were charged monthly for services supposedly bi-monthly. They showed up for less than 15 minutes. The last visit was April. Even though we were charged both in May and June we received no service. Instead of getting rid of the problems they got worse than before. They should be reported to the state consumer protection agency for their excessive cost and lack of customer service.
Business response:
Hi Jana, We are sincerely sorry that you were not impressed with the services provided. I am not able to find your account look into this further. Please give us a call at your earliest convenience and we can discuss this further. Sincerely, Kacie E. Customer Relations Team
BEWARE of this scam of a company. FOX came to our door with salesman and we signed up for their service in July 2023. It was to be $50 a month which we agreed to. This company is impossible to get in contact with - we had bees that needed to be exterminated and they only came by once, we tried to contact them via phone to come back and again it was nearly impossible to get someone on the phone. They never sent us a monthly bill, not even once. Now in February 2024 I received a bill for $429.23 advising it would go to collect... read more
Business response:
Hi Alison, We are very sorry that the aspects of the contract were not explained to you more clearly. We are always happy to answer any questions you have. I am not able to find your account to look into this further. Please feel free to give us a call at anytime. Sincerely, Kacie E. Customer Relations Team
Buyer Beware! Salesperson came to my door quoting a price of 400, but with a discount of 250, so total of 150 plus tax. Not bad compared to 200-300 normal annual fees. Only what they purposely don't explain to you is that you're signing a contract where you will also be billed monthly, not part of this fee they explain, but in *addition* to the price they show you. So now on top of the 162, I'm charged 70/mo -- which together total over $1000 for 1 year! This is an astronomical price, and 3-4 times what anyone else charges. ... read more
Business response:
Hi Tracy, We are very sorry that you did not have a positive experience and that you felt taken advantage of. I see that after speaking with one of our representatives you were able to resolve your concerns. Don't hesitate to reach out if you need anything. Sincerely, Kacie E. Customer Relations Team
I have had to call 2 other pest control companies to remove a hornets nest and gophers/chipmunks digging under my pool. My daughter is home daily because she works after 3. My wife works at high school and gets home at 2;45. they have never seen a Fox worker at my home. They bill me every month and have NEVER returned my phone calls!!!! Run from them.
Business response:
Hi Dan, We are so sorry that you haven't been serviced in a while. We are happy to get a technician to your home to make this right. Feel free to reach out at your earliest convenience and we can get you scheduled. Sincerely, Kacie E. Customer Relations Team
WE got them...BED BUGs, YUCK!! Fox, they were nice and all, but we fought the bed bugs for 6 months!!! Living out of bags and in the living room. I decided to hire someone else. EnviroPest. They informed me that the spray they use was very outdated, and no one used it anymore because of a potential immunity the bug has to it now! I was mad to hear that. They said they Used CrossFire Spray which is the best on the market for killing bed bug. Guess what? After a week, you heard me A WEEK, the bugs were Gone. Do your research,... read more
Business response:
Hi Christopher, We are sorry that after extensive treatment you did not see the results you were looking for. We can assure you that we work our hardest to ensure that you pest activity is under control. Please reach out and we can discuss this further. Sincerely, Kacie E. Customer Relations Team
They are scammers. They claimed to have cancelled my service after I called them but it turned out to be not the case. Later found out that I was still being charged. Incredibly hard to talk to a real person. Don't sign a contract with them. You'll regret it
Business response:
Hi Chaoran, We are sincerely sorry for this and for any inconvenience this may have caused. This is an easy fix. Please give us a call and we will be happy to make this right. Sincerely, Kacie E. Customer Relations Team
Fox Pest Control Syracuse has a 4.6 star rating with 1,295 reviews.
Fox Pest Control Syracuse is open now. It is open 24/7.