This profile has been claimed by the business owner or representative.
17470 Wheeler Rd, Westfield, IN, 46074, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 11:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Tue | 11:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Wed | 11:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Thu | 11:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Fri | 11:00 a.m. to 11:00 p.m. | |
| Sat | 11:00 a.m. to 11:00 p.m. | |
| Sun | 11:00 a.m. to 9:00 p.m. |
Very poor experience with food and service. We frequent Grindstone Public House and love it but Monon location is not near as good.
Business response:
Greetings, Addis! We're sorry to hear about your recent experience at Grindstone on the Monon. We appreciate you taking the time to provide us with your feedback. We strive to consistently deliver great food and service, and we apologize for falling short of your expectations. We would love the opportunity to make it up to you. Thank you for your support, and we hope to have the chance to provide you with a better experience in the future.
I sent a message 4 hours before our appt that we had to move our arrival time back 45 minutes due to a change. We never got a message back acknowledging the change. Once we arrived server was very slow to come to our table. Neither the food or server did not come back to our table for at least 30 minutes. I asked the server about our food and it all came out. Diners on both side had ordered around the same time as us and both were at least half done before our food arrived. Server never asked about drink refills. Food was me... read more
Business response:
Greetings, Annon. Thank you for taking the time to share your feedback about your recent experience at Grindstone on the Monon. We apologize for the inconvenience caused by the lack of response to your message regarding the change in arrival time. This is not the level of communication we strive for, and we will address this internally to ensure it doesn't happen again. We're really sorry to hear that you experienced a delay in receiving service once you arrived. We understand how frustrating this can be, and we apologize f... read more
I ordered the chicken and noodles, which was served over mashed potatoes. I was very disappointed. There was a tiny blob of potatoes, covered with a bunch of gravy, a few noodles, and a couple pieces of chicken with cold green beans on the side. All for $15.
Business response:
Hi, Janet. We are sorry to hear about your experience, but we thank you for sharing this with us. I will pass along your comments to the chef team. Dan, GM
I was really disappointed during this visit. We did not receive a warm welcome when we arrived. Almost seemed like we were an inconvenience even though we had a reservation. Our server did not seem to want to help my dad choose a beer when he asked what was on tap. The floor under our table had food and crayons under it from a previous group. Several of our meals were not warm when served. I have dined here many times before with no issues. Not this time.
Business response:
Hello JamesP, Thank you for taking the time to share your experience with us. We'd like to sincerely apologize for the disappointing visit you had at Grindstone on the Monon. We value your feedback and take all customer concerns seriously. It's unfortunate to hear that you did not receive a warm welcome upon arrival and that your server seemed unhelpful in assisting your father with his beer selection. Additionally, we apologize for the cleanliness issues you encountered with your table. This is definitely not the level of... read more
Seating charge for 6 people?? Pricey but good
Business response:
We appreciate your feedback, Opentable. I am confused because we do not have a seating charge. Please feel free to contact me at dan@grindstoneonthemonon.com, if you would like to discuss this further. Dan, GM
Seating charge for 6 people?? Pricey but good
Business response:
I'm confused, as we do not have a seating charge. Dan, GM
It took 45 minutes to receive any food. They didn’t bring out our appetizer and then instead of bringing it out quickly after delivering dinner, they canceled it. We ate lighter dinners knowing we had ordered an appetizer. The waitress told us it was just busy and at no point seemed concerned. We stopped at a drive thru on way home since they failed to bring us the food we ordered. Discounting food does little to help hungry kids.
Business response:
Dear OpenTable, We are sorry to hear about your negative experience at Grindstone on the Monon. Our team strives to provide excellent service and timely delivery of food to all our customers. We would like to apologize for the delay in receiving your order and for the inconvenience caused by not delivering your appetizer. We appreciate your feedback and will use it to improve our services. Please feel free to reach out to us at (317) 763-1100 if you would like to discuss this matter further.
It took 45 minutes to receive any food. They didn’t bring out our appetizer and then instead of bringing it out quickly after delivering dinner, they canceled it. We ate lighter dinners knowing we had ordered an appetizer. The waitress told us it was just busy and at no point seemed concerned. We stopped at a drive thru on way home since they failed to bring us the food we ordered. Discounting food does little to help hungry kids.
Business response:
Dear OpenTable, We are sorry to hear about your negative experience at Grindstone on the Monon. Our team strives to provide excellent service and timely delivery of food to all our customers. We would like to apologize for the delay in receiving your order and for the inconvenience caused by not delivering your appetizer. We understand your frustration and have addressed this issue with our waitstaff to ensure it does not happen again. We appreciate your feedback and will use it to improve our services. Please feel free t... read more
The service was not good as our food took forever to be served to us and when my husband ask another staff that look like the manager, he went to go get our food and when we received it. The food was cold and the taste of the food was not great. We refuse to complain and asked for hot food, because some staff at different restaurants have an attitude and may purposely put something in our food. We just paid for our food and left. We will not return back.
Business response:
Greetings Felecia, We're sorry to hear that you had a negative experience at Grindstone on the Monon. We take your feedback seriously and will work to ensure that our service is more timely and that the food is served hot and delicious. We're sorry you will not be returning.
Grindstone on the Monon has a 4.5 star rating with 4,882 reviews.
Grindstone on the Monon is closed now. It will open tomorrow at 11:00 a.m.