This profile has been claimed by the business owner or representative.
966 Village Green Drive, Allen, TX, 75013, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 10:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Tue | 10:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Wed | 09:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Thu | 09:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Fri | 09:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Sat | 09:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Sun | 09:00 a.m. to 5:00 p.m. |
I visited the store today. The service was excellent. The lady that helped me was very patient and kind. She recommended the treatment my hair needed to look it's best. I can't wait to try it.
Business response:
Hi Diann, thank you for this lovely review. You made our day!!!
Very clean and professional atmosphere. I have been here twice now, and I love it! Christine really listened when I asked about going a shade darker than my first visit. The products are much safer than the kind I used to buy to use at home. For the wash after, Jeremy did a superb job getting my hair rinsed out! I got a free Blow Out because I signed up for their $55 deal for Roots anytime. He took his time to leave me looking and feeling like a million bucks! My hair felt so soft after coloring, too! I highly recommend thi... read more
Business response:
Thank you for taking the time to share your experience, G M.! We'll pass your kind words along to Christine and Jeremy. We look forward to seeing you again soon!
Above and beyond! The staff goes out of their way to make you feel at home. Perfect color every time.
Business response:
This is wonderful Shelley! We look forward to seeing you again soon! <3
What a great concept -- The Color Bar! Loved how easy it was to book appointment online. Loved how clean the salon was -- felt "covid" safe. Color-specialist was friendly and did a great job. Will definitely do this again!
Business response:
We are so happy to hear this Rachel! We look forward to seeing you again soon in the New Year!
Great custom service. Very helpful assisting with color recommendations. Highly recommend.
Business response:
We are so happy to hear this and look forward to seeing you again soon!
I was somewhat skeptical walking in because my hair was in bad shape from highlights back in March from another salon. Due to their non-harsh chemical advertising I thought I'd give MR a try for root coverage. I was immediately greeted & we quickly discussed my concerns and expectations. With no hesitation I was seated & color began! I received an overview of the company and also a diagnostic of my hair! Assured there is hope of the damage done. Time flew by & service was complete within 1hr 15min. Amazing! My hair l... read more
Business response:
This just made our day, Janet! Thank you for taking the time to share your experience. We look forward to seeing you again soon for another 5-star experience. Welcome to the Madison Reed family!
the Allen branch is very disorganized. it is dirty, the workers are condescendin, something is always broken. today was the most annoying day Chelsea is snarky, always tangles my hair and would not give me the shampoo that the manager Victoria added to my profile. it cost the same as the regular shampoo and MJ hair is curly and course. avoid.
Business response:
Hi Kathy, we're so sorry to hear about your experience at the Hair Color Bar and we want to make it right. Based on the information provided here, we are unable to locate your account with us. Please reach out to us directly at colorcrew@madison-reed.com so that we may assist. We look forward to hearing from you.
I went for an all over color, I specifically ask them not to dye my hair black,I told her that because she asked me what is my natural color. I answered black but I don't want black , but she dyed it dark black while she show me some thing like medium brown. the very next day , I had to go somewhere else and spend a lot of money and a time to undo it , as changing black needs bleaching.
Business response:
Hi Nadia, we're so sorry to hear about your experience at the Hair Color Bar and we want to make it right. Based on the information provided here, we are unable to locate your account with us. Please reach out to us directly at colorcrew@madison-reed.com so that we may assist. We look forward to hearing from you.
I scheduled an appointment Saturday for a Monday Appointment. I was asked to give them $185.00 payment which I did on a credit card to hold my appointment. Unfortunately, I had an emergency situation that came up and didn't show up for my appointment. I received a phone call letting me know that the salon would not refund my credit card for the $185.00. I was told that they would only refund $45.00. I will NEVER go back to them and will definitely spread the word to friends and people who live in Watters Creek and surroun... read more
Business response:
Hi Renee, we're so sorry to hear about your experience at the Hair Color Bar and we want to make it right. Based on the information provided here, we are unable to locate your account with us. Please reach out to us directly at colorcrew@madison-reed.com so that we may assist. We look forward to hearing from you.
Madison Reed Hair Color Bar Allen has a 3.8 star rating with 206 reviews.
Madison Reed Hair Color Bar Allen is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m.