This profile has been claimed by the business owner or representative.
1541 S 96th St, Seattle, WA, 98108, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 4:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 4:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 4:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 4:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 4:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
Very, nice, helpfull and friendly people working at the branch in Seattle. Good organized and everything was well prepared. The motorhome was quite new and very clean. Unfortunatly we could not use the Coffe-making-Maschine because the cable was to short to reach the plug. And we missed a little toolset. Some screws were loose and we bought an Allen key set to keep things working. But all in all it was a great experience to travel with the Road Bear RV. Thank you!
Business response:
Thanks for leaving us a 4-star review! We’re delighted to hear that you enjoyed your trip. Our team always likes hearing from our customers and we appreciate you taking the time to let us know how your trip was. We know that you have many choices when it comes to RVs and we’re grateful that you chose to rent with us. We hope to become your RV rental company of choice and look forward to serving you again in the future.
I rarely write reviews but make an exception here as I had very good experience. I am relatively new to campervans, with extensive. experience camping. In this sense I. come from an activity background interested in hikes and the outdoor experience. We also have a small child thus our upgrading from tents to a more toddler suitable environment. I am also prompted in writing this review by comparison. We rented at the most affordable price point out there thinking that an RV is an RV. It was the worst. For example it had lowd... read more
Business response:
Wow, thanks for the great review! We’re so happy to hear that you had a wonderful experience. We work hard to deliver exceptional experiences for all of our customers, and our team appreciates hearing from you. We know that there’s lots of choices when it comes to RV rentals and we’re so pleased that you chose to vacation with us. We look forward to serving you again in the future and thanks again for the 5-star review!
Had a tricky reservation, but customer service (Iris) was great! It wasn't possible this time to use Road Bear due to late reservation, but definately will next time!
Business response:
Hello ,Liesbeth Van Der thank you for taking the time to give us a 5-star review. We are so pleased to hear that you had a great time in our RV. We strive to make every guest experience a positive one and we’re glad that we could make your trip great. We hope that we become your rental company of choice and look forward to serving you again.
Very pleasant experience and will rent their RV again.
Business response:
Wow, thanks for the great review! We’re so happy to hear that you had a wonderful experience. We work hard to deliver exceptional experiences for all of our customers, and our team appreciates hearing from you. We know that there’s lots of choices when it comes to RV rentals and we’re so pleased that you chose to vacation with us. We look forward to serving you again in the future and thanks again for the 5-star review!
The good: Staff at the rental center were friendly and helpful. The RV was clean and functioned well. The bad: Check in and check out were a bit slow which seemed to be due to a less than ideal internet connection. The towels never really dried completely. The bedding was also substandard (pillows are lumpy, no duvet, tiny blankets). This required going to Walmart to purchase decent pillows and a duvet). The bed was very difficult to get in and out of and to straighten up. Several things were missing from our conve... read more
Business response:
Thank you for taking the time to share your feedback. We're glad our staff was helpful, and the RV functioned well! We are very sorry that the quality of the bedding and towels did not meet your expectations, and that items were missing from your convenience kits. Our Personal Convenience Kits are intended to include the essentials, so that you do not need to buy additional items. It's clear that we fell short in ensuring these items were up to standard or fully provided in your case, leading you to purchase your own supp... read more
Dan was good it was everything we expected it to be except for the beds that was why I only gave it four stars but otherwise good company deal with and would recommend them
Business response:
Hi Geoff, we’re so happy to hear that you enjoyed your recent RV trip. Our team takes pride in helping customers have great experiences and we know that there’s many options when it comes to RVs rentals. We’re happy that you chose to do business with us and we look forward to seeing you again in the future!
Overall, very good experience again. Would definitely rent here in the future. Great staff.
Great experience Justin was awesome
Great experience
Business response:
Hello ,Dave thank you for taking the time to give us a 5-star review. We are so pleased to hear that you had a great time in our RV. We strive to make every guest experience a positive one and we’re glad that we could make your trip great. We hope that we become your rental company of choice and look forward to serving you again.
Road Bear RV Rentals has a 4.8 star rating with 1,189 reviews.
Road Bear RV Rentals is closed now. It will open on Monday at 9:00 a.m.