This profile has been claimed by the business owner or representative.
902 W Central Texas Expy, Ste E, Killeen, TX, 76541, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 5:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 12:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Sat | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sun | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. |
I loved the heated pool & the how it was very vacant!
I loved all of the open space. I can’t believe I didn’t try this place out sooner!
Business response:
Hi, Daniel. Thanks for taking the time to share your positive experience. We truly appreciate it!
Absolutely love the basketball court!
Business response:
Hi, Mo. We appreciate the kind words and are glad we could provide you with a positive experience!
love the atmosphere and the dedication of the team and facility! I wouldn’t be where I am without my trainer Starr though! she’s making my weight loss journey feel like a lifestyle I can handle instead of a chore!! thankful for her and the big head honcho Andrew! 🫶🏼
Clearly has been unmaintained for a long time. Dirty. Broken equipment. Disgusting pool. Gross locker room. Hottub broken. Wanted to enroll but after one guest visit, I will not return.
The Staff has amazing customer service skills. On the other hand, cleaning wise, it NEEDS to be improved. Some machines have been down for quite some time now. My man had recently got his membership and he was charged an annually fee (55$) and his monthly fee of (12$). I asked about his annually fee and was given the answer of "for the new renovation". From my understanding of coming to trufit, there has been no difference made in the gym for years. So, One it needs to get rid of the annually unless you do the year contrac... read more
Business response:
We are disappointed to hear about your experience. Please contact us at (254) 262-4041 to discuss your concerns further. Thank you.
Been here over a year Out of cleaner for the equipment for almost 3 weeks and instead use water. How is that sanitary? Equipment is broken for months. Other gyms get it fixed in a week. At least 1 toilet is always broken some how. At one point all male toilets were off for a few weeks. Counted 42 tvs and non are on. Am I there to watch TV? no, but how is there that many with nothing on. Half the water fountains don't work. Ab area carpet is only vacuumed. Guarantee that hasn't been deep cleaned. Got 6 employees for ... read more
Business response:
Thank you for sharing your concerns. We are working on addressing the issues you have mentioned and appreciate your feedback. We will strive to improve and provide a better experience for our members. If you have any further concerns, please feel free to contact us at (254) 262-4041.
I've been a member of TruFit gym in Killeen, TX for a while now, and I feel compelled to share my experience due to the ongoing issues that have been frustrating me and many other members. Despite the fantastic staff who are always friendly and helpful, the state of the gym's facilities is simply unacceptable. Firstly, the ladies' workout room has had a broken AC for months. Working out in an uncomfortably hot room is unpleasant and a health concern. It's baffling that such a fundamental issue has not been addressed for so ... read more
Business response:
Your concerns are noted, and we appreciate you bringing these issues to our attention. We will address these facility issues promptly to ensure a safe and enjoyable environment for all our members. Thank you for your feedback.
Nes is the best trainer, and Michele is very helpful
Business response:
We're thrilled to hear that you had a great experience with Nes and Michele! Thank you for choosing TruFit Athletic Clubs - Ft. Hood St. If you have any further feedback or questions, feel free to reach out to us at (254) 262-4041.
TruFit Athletic Clubs - Ft. Hood St. has a 4.5 star rating with 2,395 reviews.
TruFit Athletic Clubs - Ft. Hood St. is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.