This profile has been claimed by the business owner or representative.
15150 Preston Road, Suite 150, Dallas, TX, 75248, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 3:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
WELL THIS IS MY SECOND TIME AROUND ,I AM LOSSING WT. NOW, HAPPY WITH THE DR.
After the firts attempt with my app. I was doubtful about the Dr. they choose. They pair me up with another Dr. An i could not be happier!!! Am thrilled with the care and professionalism I experienced today and any doubts just went away!!!
Always the very best service. Angela in the office has gone above and beyond to help me when I need it. I highly recommend this program because I myself have lost 30 pounds.
Great dr, very friendly. Easy to talk to.
It was awful. The dr wasn't very friendly, didn't give me the opportunity to speak. It might have been a 5 minute phone call. All for over $100. I'm angry about the whole ordeal.
I had my first consultation with Lisa Johnson on Saturday. I was approved for Tirzepatide. Lisa had someone show up at her home during the consult for a massage so she asked if it would be ok if she submitted my info after her massage. Of course I was fine with that. Well, it is now Tuesday night and my info still hasn’t been submitted to the pharmacy. I called the Absolutely Thin office yesterday and they said they were submitting a Help Ticket to resolve the issue but still nothing. No communication from Lisa or from Absol... read more
Business response:
Hi Dana, Thank you for your unwavering loyalty to Absolutely Thin over the years. We truly appreciate your trust, especially in a time of increasing competition in our field. I sincerely apologize for the delay you experienced. We recently implemented updates to the GLP-1 ordering process, and it appears your provider was not fully acquainted with the new procedures. This has since been rectified. I do show that your prescription was submitted to the pharmacy on 5/6, & by now, you should be well on your way to looking & f... read more
Did you send my prescription to the right Meijer pharmacy? My wife looked at the one in Woodhaven. Where it was supposed to be, and it was not there.
They charged my card and set up an appointment. No one showed up for the zoom meeting but the nurse called about 15 mins later. I gave her my info amd that was it, I never got a prescription and never heard back. I emailed them and have not heard back. At this time, it appears to be a scam.
Business response:
We know your time is valuable, and we sincerely apologize that your provider was late to your appointment. You were interested in a phentermine prescription; however, the provider you selected only prescribes GLP-1 medications, not phentermine. This information is listed on the provider’s bio at registration, but it may have been overlooked — our apologies for any confusion. Our records indicate that you emailed us on 10/28 @ 10:00am & were promptly issued a full refund along with a $25 gift certificate to use toward a futu... read more
I kept connecting for 10 minutes to the Zoom link and received link in messages 5-7 times still took that long to connect to provider, as a cash paying patient I do not see that as acceptable, for any patient to be honest.
Absolutely Thin LLC has a 4.8 star rating with 933 reviews.
Absolutely Thin LLC is closed now. It will open on Monday at 9:00 a.m.