This profile has been claimed by the business owner or representative.
701 E Cathedral Rd, Ste 43, Philadelphia, PA, 19128, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 07:30 a.m. to 5:30 p.m. | |
| Tue | 07:30 a.m. to 5:30 p.m. | |
| Wed | 07:30 a.m. to 5:30 p.m. | |
| Thu | 09:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Fri | 07:30 a.m. to 12:30 p.m. | |
| Sat | 08:30 a.m. to 1:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
This branch is top tier. The front desk was friendly and inviting. The quality of care the dentist gave was professional and detailed. I will definitely recommend to family and friends
Was a great experience. Very professional, would recommend to anyone looking for dental care
had an appt for a routine cleaning, was in and out in under an hour. staff was friendly and professional. they'll see me again in 6 months
I don't know why there's so many bad reviews. I did aligners with them, got two deep cleanings. Everyone was super nice and knew what they were doing. Super clean, modern office.
Business response:
Thank you for your kind review, Scott! - Mitch
After retiring from a 40 year career in dentistry, I moved to Philadelphia and needed a new dentist. I thought I had enough knowledge to choose the proper facility for me. I have no dental issues and know what I need and what I look for in a provider. I went to my initial appointment of X-rays and a consultation. I like it that way, because being a dental hygienist myself, I know every cleaning is different and you can't always get it done on the first appointment or sometimes, even in one appointment. I received profess... read more
Business response:
Thank you for taking the time to share your experience, Robin. I'm glad to hear you had an overall pleasant time with the team in Philadelphia! - Mitch, ADMI
After 10k of dental surgery that I paid them for and then was told that they couldn't do the work and I would have to go elsewhere. One problem with that is that I PAID them all the money I have and they still have it. One procedure I woke up during surgery then they sent me out the door bleeding profusely and still half asleep my husband had to take me to the hospital. Don't believe their bait and switch. But watch this review their office manager will say that they are looking into it and I will hear NOTHING...This place... read more
Business response:
We're very disappointed to hear this, Richard. Our team would appreciate the opportunity to look into your experience further. Please give us a call at 1-844-296-0187, so we can address your concerns. -The Customer Service Team
I googled denture repair in my area and Aspen came up. They touted $49 repair, walk-ins welcome. So I did. Though the man at the desk was very pleasant, he informed me that "this location" does not repair dentures that weren't purchased through Aspen dental. Way to go, Aspen! I told him I am newly relocated to this area so I cannot return to the dentist where I purchased them. Nope. I am looking for a new dentist, but it sure WON'T BE ASPEN!
Business response:
We regret to learn that your experience did not meet expectations, Rhonda. Please note that each Aspen Dental practice is independently owned and operated, and as such, office policies may vary. -The Customer Service Team
They need training I spent 6 months trying to get a set of dentures just have nothing to show for it the dentures wouldn't fit teeth were crooked craftsmanship poor . The tooth extractions extremely painful and left me with a mouth full of bone spurs when asked during process to remove them as they were painful they only filled the sharp edges off them and I was left with gums with knots in them from spurs left in them ! Bottom line I had to go to another dentist and had to have oral surgery to remove bone spurs left by Aspe... read more
Business response:
We're very disappointed to hear this, Jimmy. Our team would appreciate the opportunity to look into your experience further. Please give us a call at 1-844-296-0187, so we can address your concerns. -The Customer Service Team
total scam. started with $3500 then went to $1500 the $200+ which i thought was high i agreed and got my teeth cleaned. then they hound the hell out of you for reviews so i left a positive one even though i thought it was a little fishy and along comes a $604 bill for teeth cleaning on top of the ridiculous bill i already paid. reporting them to the BBB & changing my reviews stay away.
Business response:
We’re so sorry to hear about the trouble you're having, Matthew. We have a dedicated team that would be happy to help with billing concerns. Please reach out to them directly at 1-844-296-0187. -The Customer Service Team
Aspen Dental - Philadelphia, PA (Andorra) has a 4.1 star rating with 544 reviews.
Aspen Dental - Philadelphia, PA (Andorra) is closed now. It will open on Monday at 7:30 a.m.