This profile has been claimed by the business owner or representative.
1233 Camino Del Rio S, San Diego, CA, 92108, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 5:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 5:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 5:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 5:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 5:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Sat | 6:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sun | 6:00 a.m. to 8:00 p.m. |
I used to be comfortable coming here but lately with the new girl hires I feel very unwelcome . I gave them the benefit of the doubt because I would had like to think they had a bad day or something but the new girls always have a stinky attitude , everything is done with such negativity whenever you approach the front desk for help . Wish I could remember the names but the two new skinny girls always have an attitude whenever you go to the front desk for help , there's a curly hair girl and she's alright , early mornings sh... read more
Business response:
Hi Zack, We are sorry to see a review such as this one. Great customer service is what we strive for, and we are sorry that this hasn’t been the case during some of your recent visits. We value your feedback and will be sure to address this with the appropriate teams. We hope we can turn your experience around during your next visit. Thank you for bringing this to our attention and we look forward to seeing you again soon. Kindly, Chuze Fitness Member Services
I used to be comfortable coming here but lately with the new girl hires I feel very unwelcome . I gave them the benefit of the doubt because I would had like to think they had a bad day or something but the new girls always have a stinky attitude , everything is done with such negativity whenever you approach the front desk for help . Wish I could remember the names but the two new skinny girls always have an attitude whenever you go to the front desk for help , there's a curly hair girl and she's alright , early mornings sh... read more
Business response:
Hi Zack, We are sorry to see a review such as this one. Great customer service is what we strive for, and we are sorry that this hasn’t been the case during some of your recent visits. We value your feedback and will be sure to address this with the appropriate teams. We hope we can turn your experience around during your next visit. Thank you for bringing this to our attention and we look forward to seeing you again soon. Kindly, Chuze Fitness Member Services
No parking and unless you're on the treadmills good luck finding a machine at peak time. You also have to give them your arm and leg in order to cancel. Better off going to any of the other high quality gyms where you can cancel anytime for instances when you move suddenly. Showers and locker rooms were constantly down with their lockers outside being 25 years old and not opening.
Business response:
Thank you for the review, Julia. We know parking can be a problem in Mission Valley especially during peak times. Please also note that we have a parking lot in the back with many more spots including a back entrance to the shopping center. Unfortunately, the building and piping are old, so we've experienced a number of water main breaks. Luckily, all seems fine for now. We are sorry that our facility did not work out for you, however, we wish you all the best wherever your fitness journey may take you. Kindly, Chuze Fit... read more
No parking and unless you're on the treadmills good luck finding a machine at peak time. You also have to give them your arm and leg in order to cancel. Better off going to any of the other high quality gyms where you can cancel anytime for instances when you move suddenly. Showers and locker rooms were constantly down with their lockers outside being 25 years old and not opening.
Business response:
Thank you for the review, Julia. We know parking can be a problem in Mission Valley especially during peak times. Please also note that we have a parking lot in the back with many more spots including a back entrance to the shopping center. Unfortunately, the building and piping are old, so we've experienced a number of water main breaks. Luckily, all seems fine for now. We are sorry that our facility did not work out for you, however, we wish you all the best wherever your fitness journey may take you. Kindly, Chuze Fit... read more
Dirty facility , homeless live downstairs , trash location and employees. Will charge you fees even after cancellation. Hope this location rots
Business response:
Hello Gustavo, We are sorry to hear of your disappointment with our facility. While we are not in direct control of the property outside of our facility, we do have security patrol each of our properties. In terms of your membership, we sent you a DM as we'd love to get more information about this and look further into your membership terms. If we find anything that goes against your membership agreement, we'll be happy to rectify any wrongdoing on our part. We wish you the very best in your future fitness endeavors. K... read more
Dirty facility , homeless live downstairs , trash location and employees. Will charge you fees even after cancellation. Hope this location rots
Business response:
Hello Gustavo, We are sorry to hear of your disappointment with our facility. While we are not in direct control of the property outside of our facility, we do have security patrol each of our properties. In terms of your membership, we sent you a DM as we'd love to get more information about this and look further into your membership terms. If we find anything that goes against your membership agreement, we'll be happy to rectify any wrongdoing on our part. We wish you the very best in your future fitness endeavors. K... read more
This gym refused to refund me my money even though they sold an expired drink. I asked for manager he said we don't have a manager!. I'm already having a stomach ache and this should be taking very seriously
Business response:
Hello Meshal, We are sorry to see a review such as this one. We have very high standards at Chuze and regret that your recent experience wasn’t reflective of that. Please follow up with us at info@chuzefitness.com so that we can learn more and take corrective action where needed. We look forward to hearing back from you. Kind regards, Chuze Fitness Member Services
This gym refused to refund me my money even though they sold an expired drink. I asked for manager he said we don't have a manager!. I'm already having a stomach ache and this should be taking very seriously
Business response:
Hello Meshal, We are sorry to see a review such as this one. We have very high standards at Chuze and regret that your recent experience wasn’t reflective of that. Please follow up with us at info@chuzefitness.com so that we can learn more and take corrective action where needed. We look forward to hearing back from you. Kind regards, Chuze Fitness Member Services
I had a horrible experience at Chuze Mission Valley, San Diegon club this morning at 5 am. I Do NOT RECOMMEND THIS GYM AT ALL!!! The people at the front desk who work there are rude! I immediately canceled my membership when the manager when off for no reason screaming my name in front of everybody else! Please know that previous management would have never tolerated this negative and insulting behavior from the front desk clerks! #chuzefitness #chuzefamily #newchuze #newgym#gymsincolorado #auroraco #princessauroravibes #gym... read more
Business response:
Hello Andre, We are sorry to see a review such as this one. We invite you to contact us at info@chuzefitness.com to further elaborate on your experience. We hope to hear from you soon. Kind regards, Chuze Fitness Member Services
Chuze Fitness has a 4 star rating with 1,419 reviews.
Chuze Fitness is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.