This profile has been claimed by the business owner or representative.
2611 W Horizon Ridge Pkwy, Henderson, NV, 89052, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Tue | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Wed | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Thu | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Fri | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
Quick, friendly and clean
Business response:
Thank you for your rating! We're happy to hear that you had a positive experience at our facility. Thank you for choosing DR!
Very professional and responsible
Business response:
Thank you for taking the time to review us! We're happy to hear that you had a good experience, and we're looking forward to serving you again. Thank you for choosing DR!
Timely efficient
Business response:
Thank you for the positive review! We appreciate you taking the time to share your experience. Thank you for choosing DR!
Everyone from the person scheduling my exams to the front desk greeting me and the darling x/ray technician who was a sweetheart, everyone was fabulous. Even as I was leaving they made sure I was good. If id known Desert Rad was like this I would have changed years ago. Thank you for your professionalism and going the step above.
Business response:
Thank you so much for your 5-star review! We are pleased to hear that you had a great experience, and we'll be here for you when you need us again. Thank you for choosing DR!
The staff was professional and helpful. This the second time I’ve been to this location and was very impressed.
Always a pleasant experience
Business response:
We appreciate the 5-star rating! Thank you for your review and for choosing DR!
The Staff admitted me efficiently and rescheduled my first appointment to accommodate failure to pre authorize my insurance. The tech was efficient and kind. Scheduling failed to authorize my insurance initially. After a week exam has still not been read or reported by a radiologist, too slow in turn around…still waiting for results…
Business response:
Thank you for taking the time to write a review about your experience with Desert Radiology. We apologize for any inconvenience caused by the insurance authorization process. Thank you for bringing this to our attention. We are glad to hear that our staff was efficient and kind during your appointment. If you have additional feedback, please contact us at marketing@desertrad.com.
Couldn’t be better service thank you
Business response:
Thank you for your rating! We're happy to hear that you had a positive experience at our facility. Thank you for choosing DR!
The staff is great. I had several different appointments, each for a different body part. Every person I spoke to was kind, knowledgeable and explained, in detail, what will happen, what they are doing at present and what happens next. The technicians in each field were great. The front desk was professional and willing to assist. Would definitely recommend!
Business response:
Thank you for taking the time to review us! We're happy to hear that you had a good experience, and we're looking forward to serving you again. Thank you for choosing DR!
Desert Radiology - Sandy Ridge has a 4.7 star rating with 1,889 reviews.
Desert Radiology - Sandy Ridge is closed now. It will open tomorrow at 8:00 a.m.