Fox Pest Control Manchester's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Fox Pest Control Manchester

4.6
  • Pest Control
  • Manchester, NH

About this business

Home ServicesPest Control

Location details

649 E. Industrial Park Dr., STE 15, Manchester, NH, 03109, United States

Get directions
4.62,109 reviews
Select a rating
Staci C.'s profile image
Staci C. 
rating
a year ago

knocked on my door at 9pm and then were extremely pushy and helped themselves to walk around the yard. When my husband said he would talk to me and we would decide together if we wanted their services, the salesperson insisted he go get me out of bed and talk to me now. very unprofessional and inappropriate to be knocking on doors this late. 

Business response:

Staci, we sincerely apologize for the inappropriate late-night visit and pushy behavior. This is unacceptable. Please contact us at (603) 836-9812 to address this immediately. Sincerely, Rachel J. Customer Relations Team 

John B.'s profile image
John B. 
rating
2 years ago

highly ineffective and bullies to boot. i had them spray my yard and waited the 2 weeks i was told to for the spray to take effect. 2 weeks have since passed and it's the same as it was before they sprayed. i tried to cancel and the representative kept talking over me telling me that i can schedule extra appointments ignoring my request to cancel. finally after trying to cancel 20 times i was told that since I'm under contract i have no choice unless i pay a cancellation fee that's over double of what the service cost. so t... read more

Business response:

Hi John, We are sincerely sorry that our representative did not listen to your concerns. I have notified our management team, and they will be reaching out to you shortly to discuss your concerns. Sincerely, Kacie E. Customer Relations Team 

James O.'s profile image
James O. 
rating
2 years ago

It cost me $275.00 for them to come once and spray for boxelder beetles and ants. $62.00 a month for service contract. And $250. termination fee for canceling there service that I was not happy with. Thats $587.00 for them not to kill my bugs! I bought a couple cans of raid and took care of thise beetles.Oh and there was never a mention of $250. canceling fee, Big Surprise! Merry Christmas to me! 

Business response:

Hi James, We appreciate you bringing this to our attention. We are sorry that after treatment you are not seeing results. I am not able to find your account to look into this further. Please give us a call at your earliest convenience and one of our representatives will be happy to help you. Sincerely, Kacie E. Customer Relations Team 

James P.'s profile image
James P. 
rating
3 years ago

DON'T DO IT! If I could leave a zero rating for FOX PEST CONTROL, I would. After the fast talking, lying salesperson bamboozles you into picking his company for pest services this is only the beginning. I will say he is polite and friendly but this is how he hooks you. First, he says that "a lot of your neighbors have already signed up" A lie. No one else in our neighborhood signed up I found out afterwards. Next, he gives you the "what a beautiful home you have" BS. Next, the price. He gets you to believe that after the ini... read more

Business response:

Hi James, We appreciate your feedback. We are sorry that you have not had good experiences with Fox Pest Control and have had to go through the wringer to get ahold of someone. We sincerely apologize for your experience. I am not able to locate your account based off of your yelp account name to look into this for you. If you need anything further please give us a call. Sincerely, Kacie E. Customer Relations Team 

Michael M.'s profile image
Michael M. 
rating
3 years ago

I have used them fir several years and the technicians are very good, will do whatever you ask. The price has increased about 40% over last two years with no notification from the company about increases. Do not sign a contract with these people because you cannot get out of it without a large termination fee. I never remember signing anything My fault! 

Business response:

Hi Michael, We are sincerely sorry for any inconvenience this may have caused you. Due to the demand of products and labor we have increased our price to provide quality service. We will take your feedback to improve our services. Sincerely, Kacie E. Customer Relations Team 

Kendra R.'s profile image
Kendra R. 
rating
3 years ago

This company requires too much follow up and does not return customer service calls. Email requests for calls and leaving a call back number also do not work. I have devoted too much time to rectify a charge for service when the technician did not service my home and sent multiple text messages to change outdoor service then did not perform the work on any day promised. $860 for service for one quick initial treatment and 1 yard enjoyment. Don't waste your time and money! 

Business response:

Hi Kendra, We are sorry that you were not pleased with our services. The reason that we offer to come to your home so much is so ensure that your pest activity is under control. We are happy to talk about this further. Please give us a call at your earliest convenience. Sincerely, Kacie E. Customer Relations Team 

Michael B.'s profile image
Michael B. 
rating
3 years ago

Update : They answered me on Yelp and said they wanted to help and to call and talk to Katie E. Well I have called several times in the last two days and talk to several people that had no clue who Katie E. is and that they would make some calls and call me back which never happened with several different people the latest one that prommissed he would get back to me was Kevin from the Manchester office. Know they say they can't legally spry my yard unless I am under contract, so why tell someone you want to help when all you... read more

Business response:

Hi Michael, We are sincerely sorry that you are now having pest activity that you didn't have before. We are happy to go over our pest control plans with you to help decide what course of action would be best for your situation. Please give us a call at your earliest convenience and we can help you. Sincerely, Kacie E. Customer Relations Team 

Toni S.'s profile image
Toni S. 
rating
3 years ago

This company is to be avoided like the plague! They dazzle you with a presentation that is full of claims and promises that are false. If a door to door salesman comes, do NOT let him even talk to you! The one that came had NO information to leave but just fast talked and told us that he could give us info but that to get the "special price" we needed to sign up today. How were we foolish enough to buy the service is difficult to understand other than we found the guy friendly, polite and personable (evidently part of the sa... read more

Business response:

Hi Toni, We apologize that you did not receive the service you were hoping for and that it lead to the cancellation of your account. Please let us know if there is anything we can do to make this right. Sincerely, Kacie E. Customer Relations Team 

Brigitte H.'s profile image
Brigitte H. 
rating
3 years ago

Be careful folks when canceling your service. Customer service was deceptive and did not mention the 30 days notice or the early cancellation fee. Very unhappy about their communication or lack thereof. 

Business response:

Hi Brigitte, I apologize for your experience with our customer service. I am not able to find your account to help you out. Please give us a call ASAP and we can look into this further. Sincerely, Kacie E. Customer Relations Team 

Frequently asked questions about Fox Pest Control Manchester

How is Fox Pest Control Manchester rated?

Fox Pest Control Manchester has a 4.6 star rating with 2,109 reviews. 

When is Fox Pest Control Manchester open?

Fox Pest Control Manchester is open now. It is open 24/7.