This profile has been claimed by the business owner or representative.
14482 Beach Blvd, Ste X, Westminster, CA, 92683, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Tue | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Wed | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Thu | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Fri | 8:00 a.m. to 4:30 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
Terrible customer service lacking any sense of professionalism. I placed an online order for service of a cease and desist letter to my neighbor across the street. I specified it not be given to the wife of the man who lives there because she is the primary problem, but JPL gave her the letter anyway instead of serving her husband to whom the letter was addressed. When the process sever left, she stopped in front of my home in a red zone and sat there for 30 seconds. This was the exact behavior I was demanding my nei... read more
Business response:
He asked us to serve a document which was not a filed document in any lawsuit or court in California. It was a notice, which was basically asking the other party to stop what they are doing or he will file a lawsuit against them. The notice was served in Accordance of the Civil Rules of Service and served to a party of the residence. He had the service on video, which proves to the court that someone in the household received the documents and that they were properly served. End of Story, nope. He sent me the video, tol... read more
Horrible company that I hired in 2015 for a case in which I was helping a domestic violence victim. They claimed to have done everything possible to serve the DVRO but I knew one of the other daughters in the house and these guys never even rang the doorbell to the house of the abuser. In 2018, the same woman decided she had suffered enough with her abuser. This time I knew not to pay these guys another $250 and instead learned about the drinking habits of the 2 of the 3 people being served and found out about their routin... read more
Business response:
Completely Fake review. This is not the way we handle business, process serves, or clients. We also have in 20 years a 100% success rate in completion of Restraining Orders in Orange County. I also find it odd that she mentions a company in the review that helped her out which is a flag that it is a fake review. If she hired us in 2015, why is this just now showing up? She had Yelp back then by seeing her prior posts on other companies. We never have charged $250 for any single service and we have been in business 20 ... read more
NOT A FAKE REVIEW. Plz read and save your $ What a terrible service. Use anyone BUT these guys. I hired them to serve someone for small claims court, which costed $100. After paying the fee and dropping off the paperwork, they attempted to serve the person at their home. The process server knocked on the door, a woman answered and said "no one by that name lives here". JPL sent me an email saying they couldn't serve the paper becuz the person doesn't live there. Really? This is even after I gave JPL the person driver... read more
Business response:
I do apologize that we were unable to get service completed on this small claims case but I wanted to elaborate on this claim so that people had the full information and hopefully is useful to others in the future. If you would like us to help out with collections on this case for you "TH", we would love to offer a discounted rate or even a free service to accommodate for any "bad taste" you had with the service which I do feel we did do everything in our power to get completed for you. The defendant in this case was Hisp... read more
Mr. Jeff Lancaster, you have not added anything of significance to what has already been stated by you. All you did was incessantly repeat yourself with your nonsense and rubbish. That will not help your case. If you want to be taken seriously, you might want to first try to make sense in the things that you say. Clearly, there is something missing up there. No need to further embarrass yourself with your words in your desperate attempt to try to save face. Not that I need to explain anything to you, but, for the recor... read more
Business response:
Update: Him continuing on with this only solidifies my concern for the female he was seeking to speak with. I sleep better at night knowing that I did not comply with his request. I hope you get disbarred from practicing law Toby. 10/12/18 - Toby, changing your review is not going to help your case. You are a lawyer, you asked me to run a free search for a female and did not give a response when I asked why. When asked to provide the case information, you asked me under which precedent I needed it for. You then start... read more
Very bad experience. My whole proceedings got overturned and all the fees paid went a waste because of them not filing proof correctly. Not accountable, Buyer beware...never use again Jeff at the very least take accountability for your mistake and don't twist facts. Whatever you gave me was filed , which is why it was heard. I never asked you not to file proof - why would I? The court has determined that there was no proof you served, hence they overturned everything. It looks like you just filled out the papers, never did... read more
Business response:
Sorry you didn't have the proof of service filed Manisha for the additional fee. We served the documents the day after receipt and as asked . You asked us specially not to file the proofs which we followed your direction. Proof of service filing is important to the court even with the service completed.
What a horrific experience. Mr. Lancaster charged me $50 extra dollars for expedited service. What he mailed me 5 days later was an unusable proof of service because he failed to include his fee in the required section five questionnaire. When I discovered his mistake, he emailed me a corrected version, which was also unusable as the court does not accept emails. They only accept faxes or originals., which Mr. Lancaster knew. It has now been two weeks and despite my repeated requests, he has not faxed for mailed the cor... read more
Business response:
Service was completed the day after he walked his job into our office for a service going to Palm Springs, we got personal service to the named party. This person got upset when I told him that there would be an additional charge for filing the proof of service and then was unhappy when there was a mistake on his invoice. He asked for a refund back, I said no, and so he left this review. I ended up having his proof of service filed today for him for FREE to INDIO, CA - a $100 savings to him. Any businesses dealing with ... read more
I hired JPL twice. The first serves was fine, but the next serves was terrible. I had a court date for 1-8- 2018 and JPL served my client on 12-18-2017 and they did not mail my POS until 1-5-2018 and I did not receive it until 1-8-2018 too late for my court date. And when I called them they lied about sending it on time. And now I have to go back to court a second time because of the untimely serve. It won't happen again because I won't use them again.
Business response:
I am sorry you feel that way Sammie, we had a PDF copy of your proof of service the day after we served your documents. We offered to re-serve the documents again for you for no charge because of the delay. There was a delay of mail from the Christmas Holiday and New Years which unfortunately we do not have control over. Although we cover nationwide, we always have the original proof of services come back to our office which will always have a delay of at least one day from the time we get it to the time you receive it. T... read more
A bit disappointed bc I did some research before choosing this server but ultimately went with JPL but they were not able to serve this older gentleman after several attempts. The owner Jeff was very nice and really good with communication at first but communication was spotty with them after about a week, probably when they realized they're having issues serving him. Ultimately was told I can go to court and request an extension, pay another service fee, then "try again" with trying to serve him. If they couldnt serve him t... read more
Business response:
Sorry we couldn't get the service done for you Melaine, it does happen in this line of work unfortunately. The address is a gated and secure location where we needed to get access from any tenant to either buzz us in or follow someone in (with a wait time at the location of 15 or more minutes if we were lucky) If we were able to get anyone over the age of 18 that stated he lived there, we could have simply have done that. In this case, we did not, we only spoke to the subject via the intercom which forwarded to his mobi... read more
Just called this co. to inquire if they would take a stolen dog case and the man on the phone said, no they didn't deal with things like that (reasonable enough) but when I asked if he knew of anyone who would take a case like that he said, "The police?", Really? I mean, REALLY??? The star rating here seems inadequate because I have no idea if they do other jobs well--they do have good ratings but, honestly, I'm distressed out of my wits and one would think this type of business would be accustomed to distraught people.
Business response:
Sorry you felt the person answering phone was not sympathetic to the call. We love to help anyone out that we can. Sometimes we get crank calls and to be honest this seemed to be one per the person that answered the call for you. This is definitely a criminal matter, the only people that can help out in the slightest is the local Police Dept or the Sheriffs. You should definitely file a complaint/incident with them. If you would like to send me an email and give me some specifics about what happened, I can look throug... read more
JPL Process Service, LLC has a 4.3 star rating with 195 reviews.
JPL Process Service, LLC is closed now. It will open tomorrow at 8:00 a.m.