This profile has been claimed by the business owner or representative.
740 Orland Square Dr, Orland Park, IL, 60462, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 10:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Tue | 10:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Wed | 10:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Thu | 10:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Fri | 10:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sat | 10:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sun | 11:00 a.m. to 6:00 p.m. |
On May 7, 2022, my husband and I went into the store because my husband wanted to upgrade my ring of 23 years for our 23rd year anniversary on July 16. We spoke with the manager and decided on upgrading the stone in my original ring from 1/2 carat to 2 carat, we also got a 1 carat yellow gold wedding band, and got my husband a two toned yellow band as well. The manager gave my husband a "temporary" ring to wear until his was ready. The week of June 19th, the store called and said that our rings were ready, we went in and on... read more
This store has received a one-star rating for me because of the terrible salesmanship as well as the terrible customer service. My mother had purchased a ring for me from the Rogers & Holland store located in Orland square Mall which is located in Orland Park Illinois, and she also purchased the lifetime cleaning and repair warranty for the ring. When I went into the store to get my ring repaired, I was told that the repair would take no more than 2 weeks, but it is now going on 5 weeks. No one from this location has called ... read more
Business response:
Hi, Kaylin R. At Rogers & Hollands® Jewelers, we appreciate you taking the time to share your experience with us and apologize we did not deliver the level of service our guests have come to expect. If you would like to discuss this further please reach out to our Guest Relations Team by emailing info@rogent.com or by calling them at 1-800-326-4116 option 1 and then option 6
My service was ok. My dissatisfaction began with the financing. 18 months no interest is a misconception. You are still charged an account maintenance fee that is put to your balance. Therefore if you don't calculate that upfront you will miss the payoff deadline, which I'm sure they hope you do, so they can charge you the interest accrued since the beginning. And you have to pay it off before the due date if you don't the fee and interest will then be charged. Glad I asked questions. Also glad I can pay off my balance ... read more
Business response:
Hi Anita, Thank you for reaching out to us here and bringing this situation to our attention. Above all else, providing excellent guest service is our main goal and we apologize if this was not your experience. If you'd like to discuss this with our guest services team here at our home office, please call (708-679-7588) or email our team at info@rogent.com (be sure to include your contact information and the best time to reach you!) Look forward to speaking with you soon.
I entered the store and told the ladies who were seated behind the counter that I was there for my jewelry inspection. I had an awful experience at this location. First, the person who assisted me needs training in Customer Service. She put her hand on her face and slouched on the counter while I asked her a question. She appeared to be annoyed by my question. I also had to ask her to open the jewelry board and told her that my previous good experience was the reason why I was a repeat customer. I was not going to put my je... read more
Business response:
Hi Charlene, Thank you for reaching out to us here and bringing this situation to our attention. First and foremost I would like to apologize for any inconvenience we may have caused you, as well as any communication from our associates that has led to your distrust of our family-owned & operated company. Above all else, providing excellent guest service is our main goal and it is unfortunate you were not treated with the respect you deserve. Given the opportunity, we would like to learn more details about your case and to... read more
Very sad, that it's 2018 and a black couple can walk into a store and be completely ignored as if we were not there at all! I have never been disrespected in such a way in my entire life! In addition to make things worse, we were the only people in the store at the time and there were 5 women ignoring us, and as soon as a white lady walks in they all speak and assist her immediately! You all are rude and unprofessional.
Business response:
Hi Jasmine, Thank you for reaching out to us here and bringing this situation to our attention. First and foremost I would like to apologize for any inconvenience we may have caused you, as well as any miscommunication from our associates that has led to your distrust of our family-owned & operated company. Above all else, providing excellent guest service is our main goal and it is unfortunate you were not treated with the respect you deserve. Given the opportunity, we would like to learn more details about your case an... read more
I had the worst experience here. I was told to open up a line of credit so they could hold a ring for me while my insurance paid for a lost ring. I specifically told the sales person that I did not want a loan because I was going to refinance my home and did not want my credit score to go down. He said no this is just to secure the ring in my safe. Bs. He charge the full amount on the line of credit the same day I went for the appraisal. Never have I heard of such action? After two weeks of trying to get them to remove ... read more
Business response:
Thank you for reaching out to us here on Yelp and bringing this situation to our attention. First and foremost I would like to apologize for any inconvenience we may have caused you, as well as any miscommunication from our associates that has led to your distrust of our family-owned & operated company. Above all else, provided excellent guest service is our main goal and it is unfortunate you were not treated with the respect you deserve. Given the opportunity, we would like to learn more details about your case and to be... read more
I just received a call from "Todd" He now tells me that "he" is my customer service and they will not reimburse me for the appraisal that I had to get. And for the first time yes Amber 1st time offered to buy the ring back at the original 2003 price. Maybe they should offer to buy back all of the jewelry I have purchased from them throughout the years because as far as I am concerned I am sure I have been ripped off for years.
Business response:
Hi d.s., Thanks for reaching out to us here on Yelp. How many different appraisers have you taken the ring to? Unfortunately, we are unaware of Channel 5 or an attorney being able to "fix" your ring. We have offered you a refund many times since we cannot seem to make this right for you...
Worst experience ever. Purchased a tungsten ring for my husband from them back in June, got an 11.5. It was a little big but figured it would be good enough for now. Brought it in on November 18th to get a different size and was told it would take two weeks. Came back two weeks later to see if it came back yet and was told it takes five weeks. It was also originally sent to the wrong place so it was going to take longer. We got a call on December 27th saying it was ready to be picked up. Went in to try it on and pick it up, ... read more
Business response:
Hi Stephanie, thanks for reaching out to us here on Yelp. I see that you did in fact call our home office, and yes, we are looking forward to helping you and making this right as soon as possible.
Terrible experience. The sales lady was incredibly pushy. When we told her our price range she was very snobby and I felt she tried to manipulate me into asking my future fiance to spend more than we had agreed. She also tried to push him into a payment plan, and basically called him stupid for not wanting to buy the ring with me there, even though we wanted to keep looking at other places. She would hardly let us leave without purchasing it! We ended up telling her we would discuss it over lunch just to get out of the place... read more
Business response:
Hi Rebecca, Thank you for reaching out and letting us know about this experience. We take our guest comments very seriously and plan to address this situation immediately. Please email us at info@rogent.com if you have any additional questions or concerns. Thanks again, we hope to turn this relationship around in the future. - Amber W.
Rogers & Hollands Jewelers has a 4.4 star rating with 311 reviews.
Rogers & Hollands Jewelers is open now. It will close at 8:00 p.m.