This profile has been claimed by the business owner or representative.
2817 E. 55th Place, Suite 103, Indianapolis, IN, 46220, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Tue | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Wed | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Thu | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Fri | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sat | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sun | 9:00 a.m. to 7:00 p.m. |
I was very disappointed to find out that I was unable to leave a tip on my credit card at the end of the move. My movers Aaron and James were great. I gave them all the cash I had on me which wasn’t enough. This policy needs to change
This company should be in the trash business because this is what I think when I hear this company’s name. I’m not one to leave reviews but after a scheduled move tomorrow with them. That was scheduled in early May. We get a call from them today saying that they have had a bad couple of days and they were going to have to cancel. Instead of trying to reschedule to a later date they wished us luck with our move. Garbage. Who cancels less than 24 hours?
All My Sons canceled on us an hour before they were supposed to arrive. Instead, Colt Moving Indianapolis IN Movers saved the day!
(Written by my wife) I have done a lot of moving over the past 10 years and have dealt with a lot of moving companies. My husband and I frequently have moved stuff in and out of my condo to a storage unit for our tenants. We should’ve listened to the reviews we read! We have never had a company estimate a price and then try and double it upon arrival! What makes it worse is we made a $100 deposit that we were told was to reserve a time slot at 12pm. At 12:05 my husband called and they said it would be at least 2pm. This was... read more
I had my move scheduled for today and got jerked around all day. Kept getting told they were 10 minutes away and never showed up. DO NOT WASTE AN ENTIRE DAY WAITING LIKE I DID!
Business response:
Hi Seth, thank you for reaching out about this issue. We completely understand your frustration in this situation. According to our records you were scheduled to be our second move of the day. The crew would have contacted you anytime after 11:00am when they were on their way to your location. It appears that you requested that the move be cancelled before they arrived. We do apologize for any inconvenience and/or miscommunication. If you still need further assistance, we encourage you to reach out to our customer care team ... read more
If it were possible to give 0 stars, I would have. Out of nearly 20 lifetime moves, my experience with them was the worst of all.
Movers were outstanding hard working individuals. I was not impressed however with the hidden charges. Make sure you get all the details, even the ones they don’t want to tell you about.
UPDATE Dec 2018 - booked this company again for a second move for December 1st. Booked and paid deposit on November 13th, and was told we were down for a morning move. On November 29 received call that we'd been rescheduled for an afternoon move. Not ideal, but fine. On December 1st at 12:30pm, received call that they would not be able to get to us that day. When I asked what solution they had for me, I was told they could move me the next day, or I could look for other movers who could move us last minute. WORST experience.... read more
Business response:
Hi Meghann, thank you for the great feedback! We're so happy to hear that the moving crew did such a great job protecting your furniture & getting you moved efficiently. We can't wait to see you again in the future!
ON JAN 31ST I HAD THE MOVERS COME TO MY PLACE TO MOVE ME THEY WERE ON TIME AND THE MOVE WENT VERY WELL THE GUYS WERE FRIENDLY AND HARD WORKERS BUT WHEN WE GOT TO MY NEW PLACE I WAS TOLD THAT THEY LOST THE SCREWS TO MY MIRROR FOR MY DRESSER I WAS TOLD TO GO TO A HARDWARE STORE TO BUY SOME AND HAVE SOMEONE TO PUT THE MIRROR ON WELL I WAS LUCKY ENOUGH TO HAVE SOME THE ONE GUY PUT THE MIRROR ON BUT NOT VERY GOOD THEN AFTER THEY LEFT I NOTICED THE HEADBOARD WAS NOT ON RIGHT ON MY BED SO I CALLED THE NEXT DAY AND WAS TOLD THE MOV... read more
All My Sons Moving & Storage has a 4.6 star rating with 4,229 reviews.
All My Sons Moving & Storage is closed now. It will open at 7:00 a.m.