Chuze Fitness's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Chuze Fitness

4.2

About this business

Location details

14574 Baseline Ave, Fontana, CA, 92336, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon4:00 a.m. to Midnight
Tue4:00 a.m. to Midnight
Wed4:00 a.m. to Midnight
Thu4:00 a.m. to Midnight
Fri4:00 a.m. to 10:00 p.m.
Sat6:00 a.m. to 8:00 p.m.
Sun6:00 a.m. to 8:00 p.m.
4.2911 reviews
Select a rating
Rabih A.'s profile image
Rabih A. 
rating
a month ago

"The place itself is great, but their customer service is terrible. Today, I tried to use a massage chair and asked the employee for chair number five. She told me it was occupied, even though I was right in front of it just seconds prior and it was completely empty. I went back to check, and there was still no one there. I returned to the employee and told her the chair was empty, but she dismissed me saying, 'No, someone is coming, they booked it before you.' I went back and waited for a while, and literally no one ever ... read more

Business response:

Hello Rabih, We sincerely apologize for the experience you had with our team. While we can’t speak to all the details of what occurred since we were not present for the interaction, we can certainly understand and appreciate your perspective. We understand how frustrating it must have been to see the massage chair available and feel that your concerns were dismissed when you asked for clarification. We take your feedback regarding the interaction and customer service seriously and will be addressing your concerns internall... read more

Isaias C.'s profile image
Isaias C. 
rating
2 months ago

update from 2 stars- melly tony serena just hooked up the steam room, i'm happy! but if i see it lackin again im dropping this thing down to a one and cancelling mu membership. i'll pay double somewhere else idc. 

Business response:

Hello Isaias, Thank you for your review. Please know we take your feedback seriously about the steam room conditions. The steam room should provide a clean and pleasant experience for all our members, and we clearly are not meeting that standard. We appreciate you taking the time to bring this important matter to our attention, as it helps us identify areas that need immediate improvement. We will follow up with our onsite maintenance team to ensure your concerns are addressed. Kindly, Chuze Fitness 

Lizbeth S.'s profile image
Lizbeth S. 
rating
4 months ago

I love this gym, but this new class reservation system is extremely frustrating and feels much less fair than the old one. Since classes now open days in advance, they are constantly full or heavily waitlisted, making it almost impossible to book classes if you have an inconsistent schedule. I preferred when reservations opened an hour before because people signing up actually knew they could attend, which seemed to give everyone a fair chance. The current system creates long waitlists that often don't move, and even being f... read more

Business response:

Hi Lizbeth, Thank you for taking the time to leave us a review and share your feedback. We definitely understand your points and agree with many of them. Unfortunately, it is a lose lose for us as we have many members that prefer the 1 hour, but also many members with very structured routines that love the 3 day window. Our group exercise base of members tend to be our most consistent with their schedules and a very high percentage sign up consistently for the same classes. As a result, this was the best decision for us to c... read more

Dem D.'s profile image
Dem D. 
rating
5 months ago

Today I came to Chuze in Fontana because my home Chuze in Rancho has been a lot busier lately. I was not happy with the staff when I asked a guy worker for help entering the group classroom, as he was coming out. He told me he had just locked the doors and I wasn't allowed in because there was a class that had just ended? He suggested to wait for one of the people leaving the class to let me in... when he had the keys in his hand and just came out of the room. I didn't understand the difference of him letting me in and waiti... read more

Business response:

Hello Dem, Thank you for taking the time to share your experience with us. We’re sorry to hear that your recent visit fell short of expectations. Providing a high level of customer service is very important to us, and we regret that your interaction with our team did not reflect that standard. Please know that we will be following up with the onsite team to ensure this is addressed appropriately. We truly appreciate your feedback and hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future. Kind ... read more

Isaias C.'s profile image
Isaias C. 
rating
7 months ago

30% of the time, the steam room smells like piss. Wtf. The rest of the gym is solid, but that steam room is a bio hazard. 

Business response:

Hello Isaias, Thank you for your review. Please know we take your feedback seriously about the steam room conditions. The steam room should provide a clean and pleasant experience for all our members, and we clearly are not meeting that standard. We appreciate you taking the time to bring this important matter to our attention, as it helps us identify areas that need immediate improvement. We will follow up with our onsite maintenance team to ensure your concerns are addressed. Kindly, Chuze Fitness 

Erica S.'s profile image
Erica S. 
rating
8 months ago

Not the friendliest workers lately. Which sucks cause chuze in Rancho was always so kind. I'd say maybe be more polite when ppl ask questions and don't act like they're bothering you 

Business response:

Hello Erica, Thank you for taking the time to contact us. We are sorry to see a review such as this one. We have very high standards at Chuze and we regret that we let you down. We will be following up with the onsite management team to ensure that this is further addressed and we hope your future visits will be more enjoyable. Kindly, Chuze Fitness 

Edward V.'s profile image
Edward V. 
rating
8 months ago

The saunas are absolutely disgusting. Blacks marks on the walls, benches, broken wood. The treadmills are never calibrated right and what I mean by that is the tread is never tighten so there isn't any drag. Besides that machines always seem to be broken down randomly. Planet fitness vibes 

Business response:

Hello Edward, Thank you for taking the time to leave us a review. We truly apologize for any unpleasant experiences you have had within our facility. We want to assure you that cleanliness is our top priority here at Chuze, and we regret to hear that your experiences have not lived up to our standard. In regards to down equipment, sometimes, certain jobs are delayed because we have to wait for vendors to come into the club and service whatever needs attention. There are also instances in which we are awaiting parts to arriv... read more

Stephanie C.'s profile image
Stephanie C. 
rating
10 months ago

Front desk staff is always inconsistent, and can't keep track of who has checked in or not. staff will be rude about it. Staff member Leilani didn't see me check in and asked me to check in after I had already checked in. Upon explaining I already checked in she rolled her eyes and made a stink face. What should have been the end of it wasn't, instead of focusing on making a memembership sale she paused her attention on the customer literally in front of her wanting to sign up for the gym Leilani chose to instead to address ... read more

Business response:

Hello Stephanie, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the lack of customer service you received during your visit. We understand how important first impressions are, and we are truly sorry that you were not greeted with the top-notch service we strive to create for every member and visitor who walks through our doors. Your experience is not reflective of the standards we aim to maintain, and we take your concerns very seriously. We will be following up directly with our o... read more

J V.'s profile image
J V. 
rating
11 months ago

The front desk workers here are awful. The worker Jude is extremely rude. I wanting to get more information about the memberships and he did not pay attention to me not once because he was just on his phone. When I came up to ask he looked very very annoyed and told me that the gym was already full on memberships and to come another day. He continued to be on his phone. I hope the staff has a talk with him. 

Business response:

Hello, Thank you for reaching out to us on this matter. We apologize for any lack of customer service you may have experienced. We have sent you a direct message to further discuss your concerns. We hope to hear from you soon. Kindly, Chuze Fitness 

Frequently asked questions about Chuze Fitness

How is Chuze Fitness rated?

Chuze Fitness has a 4.2 star rating with 911 reviews. 

When is Chuze Fitness open?

Chuze Fitness is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.