This profile has been claimed by the business owner or representative.
14574 Baseline Ave, Fontana, CA, 92336, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 4:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 4:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 4:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 4:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 4:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Sat | 6:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sun | 6:00 a.m. to 8:00 p.m. |
30 minutes to find parking to go to this small ass gym! Never again. Way too packed, all the damn time. I'd rather drive far out to another damn gym to not deal with this BS. Location is horrible!
Business response:
Hello Cindy, We're sorry to hear of your frustrations. We understand that crowds can be bothersome. While we are not in direct control of the parking area, we do apologize that you were not able to find parking. While we are in the busiest time of the year for fitness facilities, you can expect the crowds to lessen as we move into Spring. Additionally, we do recommend visiting the gym during non-peak hours to avoid some of the crowds. We hope you'll have a more enjoyable visit next time. Kindly, Chuze Fitness
The Steam room is always broken and sometimes if you're very unlucky the sauna room can be broken as well. Even the machines such as the chest fly was broken for months and when they eventually fixed it, it was still not the same. Plus they schedule all the classes at prime time to make the gym even more busy and less assessable.
Business response:
Hello Brandon, Thank you for reaching out to us. Please accept our most sincere apologies for not meeting your expectations concerning getting our equipment fixed promptly. This is not who we are as a company and we understand that we have let you down. Unfortunately, we are still dealing with many manufacturing, supplier, and shipping delays nationwide. While some factors are out of our control, we are working hard to do everything we can to mitigate and resolve what we can.in terms of the classes and sessions, we do have... read more
I moved out of state where there is is no chuzefitness and I emailed chuzefitness management letting them know they're still charging me and they don't want to cancel my membership without charging me a fee! Mind you, I have been gone for over 6 months so I have been paying this membership for nothing! You have to wait over 40 minutes for a squat rack! Their machines break down and it takes them months to fix them! I've been to many gyms in the area and this gym seems to care more about making money then providing a good pla... read more
Business response:
Hello Albee, We do apologize for any frustrations or lack of empathy with your situation. All of our memberships still within a commitment are charged a $50 cancellation fee. The other option is to pay out the remainder of your commitment if that ends up being a cheaper option. We are very transparent about these terms and conditions, but again apologize that it ended in frustration. We get that life happens, but we still have to hold members accountable to their terms and conditions. For this reason, we also offer monthly ... read more
When I first joined a few months ago this gym honestly was amazing. As time passed the machines started to break, no one ever fixes it. Half of the machines in the cinema doesn't work properly. Management has no will to fix it at least that's how it feels. The treadmill doesn't incline properly, the buttons for speed doesn't work. Annual fee is $50 and I pay $30 monthly at least fix or replace some machines! Don't be greedy. Today the movie didn't even work and no one even came back to fix it! Disappointment. The other d... read more
Business response:
Hello Michelle, Thank you for the review. Please accept our most sincere apologies for not meeting your expectations with regard to getting our equipment fixed in a timely manner. This is not who we are as a company and we understand that we have let you down. We are happy to report that we have recently increased our maintenance department company-wide and we look forward to remedying the issues you mentioned as soon as possible. We additionally will be sure to follow up with the onsite leadership team regarding the cine... read more
I used to love this gym right when it opened but there's nothing but disappointing staff and the lockers to use don't work. They always get stuck and there's no parking almost all every hour now. I came in at 5 am and most of the parking was already taken.
Business response:
We appreciate the review and feedback, Sarah. While the busy parking lot is out of our control, we look forward to checking out the lockers to make sure they are all in working order. Thanks again and we look forward to seeing you soon! Kindly, Chuze Fitness Member Services
Called 3 times in two hours and nobody picked up the phone. I wanted to join this location but if this is an indication of how their customer service is maybe not.
Business response:
We're sorry about this, Nonya. I was able to call them just now and got straight through. Please be sure you are calling the correct number, 951-547-1219. Then press 8 to speak direct with a team member. We look forward to assisting you. Kindly, Chuze Fitness Member Services
After 2 months of telling employees' at the Chuze in Fontana that my scanner is not letting me in the spa area, someone finally decided to check and informed me I owed $$ for "KIDS CLUB". Had someone checked my scanner when I first complained, we would not have an issue. I would had been made aware that they were charging me and would have immediately cancelled that service. Initially, I was told I did not have to pay a monthly fee for the kids club and could pay the daily rate upon using the service. Since I had not been ba... read more
Business response:
Hello Carlos, We are sorry to hear of your frustrations regarding the misunderstanding of how our Kids Club memberships work. While we do not offer day passes for this service, our Kids Club memberships can be canceled at any time with no cancellation fee. We apologize if this was not properly communicated. We understand that you were unable to visit the facility for medical reasons. As management offered, you are welcome to provide medical documentation stating you were unable to use the facility, and your existing membe... read more
Honestly, I wasn't going to leave a review but since I have written multiple emails to the manager with no response I have no other choice but to, I came to this location last Saturday. As announced 8pm was closing time, as I proceeded to use the restroom at 7:57pm because that's what people do after working out (wash up, use the restroom if needed before proceeding to go home, a worker by the name of NAT rudely told me that they were closed and I wasn't allowed to use the restroom. I looked at her stunned like are you serio... read more
Business response:
Hello Anda, We’re sorry to see the 1-star rating. We have very high standards at Chuze and regret that your recent experience wasn’t reflective of that. We have responded to you in a private message and invite you to respond there in order for us to better address this concern. Kind regards, Chuze Fitness
Have the more Membership !!! Pay not a issue but it's annoying that every single time the door is always unlocked to enter the sauna and steam rooms anyone as a 9.99 package gets in their but in without scanning their barcode it's annoying asf !! The employees don't care to Lock the damn door so customers can scan their barcodes and the restrooms are always filthy like no toilet paper or seat covers there not cleaned no air fresheners at all smells like complete dog shit !! hourly they should clean them every 30mims speciall... read more
Business response:
Hi Caitlyn, We are sorry to see a review such as this one. Please follow up with us at info@chuzefitness.com so that we can learn more and take corrective action where needed. Warm regards, Chuze Fitness Member Services
Chuze Fitness has a 4.2 star rating with 911 reviews.
Chuze Fitness is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.