This profile has been claimed by the business owner or representative.
2244 Foothill Blvd, La Verne, CA, 91750, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 4:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 4:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 4:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 4:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 4:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Sat | 6:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sun | 6:00 a.m. to 8:00 p.m. |
Before you read my review please keep in mind that I've been frequenting both public and private gyms, on a regular basis, since the early 1990's. I also currently have memberships to 6 different gyms which include Chuze, Crunch, LA Fitness, Gold's and 2 private facilities. This has allowed me to experience a wide variety of locations all over LA County as well as the country over a long period of time. That being said I'd like to share my experience and opinion about Chuze as a chain as well as the La Verne location. Chuze ... read more
Business response:
Hi Max, Thank you for taking the time to leave us such a wonderful review. We appreciate the recognition and feedback regarding our cleanliness and Culture. Our team works very hard to keep the facility safe and clean for all of our members and guests. We will be sure to forward this awesome feedback to the club. We know our team would like to know that their hard work is not going unnoticed. Thank you again for the review and feedback! We can't wait to see you again soon! Kindly, Chuze Fitness
The workers Ash, Jackie, and Lacie are amazing at customer service and make you feel so welcome! Chatting with them really makes the experience enjoyable and pushes me to come the next day. They always greet you with a smile and kindness and nothing less!
Business response:
Hello Manal, Thank you for highlighting Ash, Jackie, and Lacie's amazing customer service. Their welcoming smiles and kindness truly make the difference! Kindly, Chuze Fitness
Great gym. Staff is always friendly. The parking lot is always packed. Other than that it's a great gym.
Business response:
Hello Samantha, We are glad to hear you appreciate our friendly staff and facilities. Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We understand parking can be challenging during busy times, and we apologize for any inconvenience this may cause. We are continuously monitoring the situation to find ways to improve the parking experience for our members. Kindly, Chuze Fitness
I have been coming here since they opened mainly for the kids club and the classes. I am a morning time gym person (9am) so it's usually not too, too busy. The girls in the kids club are always so friendly, my kids have fun. The staff in the front always greet you as you walk in and leave. The classes and teachers are great, just set you app to notify when you can reserve or need to cancel. They know my order for my shake. Never had any complaints. But I'm writing this for KAI and BRANDON because the past two weeks they have... read more
Business response:
Hi Ashley, Thank you for taking the time to leave us such a wonderful review! We are so happy that you and your family are enjoying the facility! We appreciate you sharing your recent experiences with us! There is nothing better than hearing this type of feedback! We will be sure that this is shared with Kai, Brandon, and the team! We know they would like to know that their hard work is not going unnoticed. Thank you again for the kind review and feedback! We can't wait to see you all again very soon! Kindly, Chuze F... read more
I give it 3 out of 5 stars. The reviews on here are pretty accurate. There are a lot of high school kids clogging the machines, usually 3-4 at a time talking more than working out. I'm guessing a lot of these people are from neighboring Pomona? Nevertheless, some of the machines need to be fixed as they've been sitting busted up for a while now. I also feel like there is too many staff for the place. It's almost like they literally only: 1. Talk and bullshit 2. Clean every hour maybe? 3. Talk more while not really doing an... read more
Business response:
Hello Santiago, Thank you for your review and for sharing your feedback. We are sorry to hear of your frustrations regarding members hogging machines and we completely understand your concerns. This can be difficult to monitor as some people have longer rest periods than others. However, if you see anyone misusing the equipment or occupying machines for extended periods without exercising, we encourage you to notify our team members so they can address the situation promptly. There are many factors at play both in and out ... read more
I enjoy chuze la Verne But complaints are as follows Maybe get more stair masters equipment, they are popular and are always occupied, maybe remove the ones that are seldom used. Secondly and more important Clean the steam room. A hot environment is a breeding ground for bacteria and mildew. Human oils , sweat , dead skin cells I've seen guys spit and blow their noses in there. You can see the grime on the walls and on the door. Bacteria and illness can result in a hot inclosed area. Please
Business response:
Hi Matthew, Thank you for taking the time to leave us a review! We greatly appreciate your feedback and apologize for any lack of cleanliness regarding the steam room. We have very high standards when it comes to any type of cleanliness, and we regret to hear that we fell short here. We will be sure to follow up with the onsite leadership team so that this can be addressed. We thank you again for the review and suggestions, and we hope that your future visits are much more enjoyable. We hope to see you soon! Kindly, Chu... read more
I've been to so many gyms in the general area from diamond bar, to Pomona to here and this is without a doubt the best gym experience I've had ever. The amenities are top tier, more than enough machines so even if some are down there's always extra and it dosent take much to wait for someone to get off. Only negative thing is that I'm addicted to the smoothies and treat myself to one after every work out, I wish I could remember the names of the staff I always feel go out of their way to make great social interactions and be... read more
Business response:
Hi Michael, Thank you for this heartwarming review. We are so glad that you have found our facility to be the best gym you've attended! Our team works extremely hard, and we know that your recognition means the world to them! We can't wait to see you next time and keep up the hard work! Warmly, Chuze Fitness
Super friendly staff always greeted when entering and exiting all equipment is nice and maintained and service is great overall
Business response:
Hi Steven, We are elated that you are enjoying your workouts with us! We appreciate you taking the time to recognize our team and facility! Keep up the great work, and we look forward to seeing you again soon! Warm regards, Chuze Fitness
Highly recommend the Kids Club at this location. Very clean, organized and upbeat kids club. Workers are all wonderful, my kiddos love coming here. My kids ask for a worker named Bella? Unfortunately haven't seen her in a while, hopefully she still works there, my kids love working with her. Overall all the ladies are kind, environment is awesome and always looks clean. This is the best kids club compared to the other IE ones I've visited for a day.
Business response:
Hi Alfred, We appreciate the 5 stars, and thank you for being a part of the Chuze family! We’re so glad you’re loving the gym! Thank you for your kind words as they are very encouraging! We look forward to seeing you again soon! :) Kindest Regards, Chuze Fitness
Chuze Fitness has a 4.2 star rating with 474 reviews.
Chuze Fitness is closed now. It will open tomorrow at 4:00 a.m.