This profile has been claimed by the business owner or representative.
9449 S University Blvd, Highlands Ranch, CO, 80126, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 4:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 4:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 4:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 4:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 4:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Sat | 6:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sun | 6:00 a.m. to 8:00 p.m. |
Let me first start out saying that I love working out at ChuzeFitness and generally work out in Denver. I called the HR Chuze the night before I came to ask if I could work out and use the kids club (as I hadn't used it before) since it wasn't my home gym. I was told yes that my More membership included it. When I showed up a few minutes before my class in the morning, I was told that the membership didn't include the kids club. Long story short I only wanted to use it one time but was told it was $20 and I was willing t... read more
Business response:
Hello Dina, We apologize for the miscommunication that occurred regarding our Kids Club. We understand your frustration and apologize for any incontinence that this may have caused you. We invite you to reach out to us directly at info@chuzefitness.com so that we can review your membership and answer any questions you may have. We hope to hear from you soon! Kind regards, Chuze Fitness Member Services
Let me first start out saying that I love working out at ChuzeFitness and generally work out in Denver. I called the HR Chuze the night before I came to ask if I could work out and use the kids club (as I hadn't used it before) since it wasn't my home gym. I was told yes that my More membership included it. When I showed up a few minutes before my class in the morning, I was told that the membership didn't include the kids club. Long story short I only wanted to use it one time but was told it was $20 and I was willing t... read more
Business response:
Hello Dina, We apologize for the miscommunication that occurred regarding our Kids Club. We understand your frustration and apologize for any incontinence that this may have caused you. We invite you to reach out to us directly at info@chuzefitness.com so that we can review your membership and answer any questions you may have. We hope to hear from you soon! Kind regards, Chuze Fitness Member Services
If I could give 0 stars I would. I joined chuze in May of 2021. Was able to use my membership for 2 months before I ended up having to have emergency surgery. My account was put on a freeze which I was told had no specific end date and I haven't been back to a chuze since. Received a charge for an annual fee in May of 2022, the manager today was less than helpful and told me I must have come out of a freeze for my account to be charged and they would not be refunding my annual fee to me even though I still cannot get back in... read more
Business response:
Hello Ali, We are sorry to hear about this experience. We do freeze membership for medical reasons. All we ask is that you provide some documentation stating you are not able to utilize the facility. We ask that you contact us directly at info@chuzefitness.com so that our team can look into your account. We hope to hear from you soon! Kind regards, Chuze Fitness Member Services
If I could give 0 stars I would. I joined chuze in May of 2021. Was able to use my membership for 2 months before I ended up having to have emergency surgery. My account was put on a freeze which I was told had no specific end date and I haven't been back to a chuze since. Received a charge for an annual fee in May of 2022, the manager today was less than helpful and told me I must have come out of a freeze for my account to be charged and they would not be refunding my annual fee to me even though I still cannot get back in... read more
Business response:
Hello Ali, We are sorry to hear about this experience. We do freeze membership for medical reasons. All we ask is that you provide some documentation stating you are not able to utilize the facility. We ask that you contact us directly at info@chuzefitness.com so that our team can look into your account. We hope to hear from you soon! Kind regards, Chuze Fitness Member Services
Absolutely terrible experience. I paid for a $10 gym pass to be harassed by a bunch of teenagers that the gym had on record for harassing predominately female employees and other male gym goers, And yet wouldn't do anything about it. I came for a simple leg day and was squatting and noticed two boys on the turf behind me staring angrily at me, to which I ignored. I was working in with another guy and ended up giving him some tips and he thanked me and then left to go do some accessories. Right after he left the two boys fou... read more
Business response:
Hello Michael, We appreciate you taking the time to reach out to us and are sorry to hear about this. We have additionally responded to you in a direct message addressing your concerns and hope to hear back from you soon. Kind regards, Chuze Fitness
Absolutely terrible experience. I paid for a $10 gym pass to be harassed by a bunch of teenagers that the gym had on record for harassing predominately female employees and other male gym goers, And yet wouldn't do anything about it. I came for a simple leg day and was squatting and noticed two boys on the turf behind me staring angrily at me, to which I ignored. I was working in with another guy and ended up giving him some tips and he thanked me and then left to go do some accessories. Right after he left the two boys fou... read more
Business response:
Hello Michael, We appreciate you taking the time to reach out to us and are sorry to hear about this. We have additionally responded to you in a direct message addressing your concerns and hope to hear back from you soon. Kind regards, Chuze Fitness
This place is so overrun with high school kids just hanging out. I watched for 20 minutes for one particular machine to open up while a high school kid sat ion it talking to a girl for at least 20 minutes. At any given time there are kids just sitting staring at there phone and no this isn't the 30 or 60 second rest between sets. This evening I walked up to 4 different machines to use that had kids taking selfies, texting, or talking to their friends. I feel like I am at an high school function instead of a gym for a ac... read more
Business response:
Hello, We are sorry to see this low rating and would love to better address your concerns. Please feel free to stop by the front desk when this happens so that our team can address these matters to ensure that unused equipment is made available to someone waiting to use it. We hope to see you again real soon! Kind regards, Chuze Fitness Member Services
This place is so overrun with high school kids just hanging out. I watched for 20 minutes for one particular machine to open up while a high school kid sat ion it talking to a girl for at least 20 minutes. At any given time there are kids just sitting staring at there phone and no this isn't the 30 or 60 second rest between sets. This evening I walked up to 4 different machines to use that had kids taking selfies, texting, or talking to their friends. I feel like I am at an high school function instead of a gym for a ac... read more
Business response:
Hello, We are sorry to see this low rating and would love to better address your concerns. Please feel free to stop by the front desk when this happens so that our team can address these matters to ensure that unused equipment is made available to someone waiting to use it. We hope to see you again real soon! Kind regards, Chuze Fitness Member Services
I really like this gym but I see a naked old dude probably twice a week this can't be good for my mental health
Chuze Fitness has a 4.2 star rating with 860 reviews.
Chuze Fitness is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.