Chuze Fitness's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Chuze Fitness

4.2
  • Gyms
  • Highlands Ranch, CO

About this business

Location details

9449 S University Blvd, Highlands Ranch, CO, 80126, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon4:00 a.m. to Midnight
Tue4:00 a.m. to Midnight
Wed4:00 a.m. to Midnight
Thu4:00 a.m. to Midnight
Fri4:00 a.m. to 10:00 p.m.
Sat6:00 a.m. to 8:00 p.m.
Sun6:00 a.m. to 8:00 p.m.
4.2860 reviews
Select a rating
Sasha T.'s profile image
Sasha T. 
rating
4 days ago

My family and I joined Chuze Fitness over a year ago, but after only a few months, we became extremely dissatisfied with the overall experience and decided to cancel our membership and leave. The gym equipment was outdated, the facility often felt dirty, and there seemed to be very little enforcement of basic cleanliness, including making sure equipment was wiped down after use. The classes were also disappointing and did not meet the level of quality we expected. In addition, the membership upgrades were extremely overprice... read more

Business response:

Hello Sasha, We’re truly sorry to hear about your experience and, most importantly, that we did not provide the level of facility, service, and overall experience you and your family expected from us. We especially regret any problems or frustration surrounding your cancellation and any continued charges you experienced. We do our best to make the cancellation process as simple and convenient as possible by offering multiple ways for members to cancel, and we’re genuinely sorry that your experience did not feel easy or r... read more

L T.'s profile image
L T. 
rating
a week ago

Please do something about the Highlands Ranch,CO pool. The water is always cold, and all of us who use the pool have been complaining about this issue repeatedly, but nothing is being done. It feels like our concerns are simply being ignored. 

Business response:

Hello LT, Thank you for your feedback. We have reached out to the management team at our Highlands Ranch location, and they have confirmed that there are currently no issues with the pool heater. At this time, the pool temperature is being maintained at 83 degrees. We understand that temperature preferences can vary from person to person, and we appreciate you taking the time to share your concerns. Your feedback has been shared with the club team for awareness. Thank you again for contacting us, and we hope to see you ba... read more

OG 4.'s profile image
OG 4. 
rating
a month ago

So I guess Chuze highlands ranch allows one of their members who is elderly to assault a young woman with no repercussions doesn't lose your membership or anything that's pretty disgusting. 

Business response:

Hello, We’re sorry to hear about your concerns regarding the situation at our Highlands Ranch location. We understand how upsetting an incident like this can be. Chuze Fitness has a zero-tolerance policy for physical altercations in our facilities. While we cannot speak to the specifics or outcome of an individual member’s account or disciplinary actions, please know that concerns involving incidents at our clubs are taken seriously and are reviewed by the appropriate leadership team. Additionally, we ask that no photos ... read more

Kelly S.'s profile image
Kelly S. 
rating
4 months ago

Cookie cutter gym, planet fitness just prettier. Not close to enough equipment. ; the benefit is it's clean , close and thats it: I've given this feedback for years 

Business response:

Hello Kelly, Thank you for your review. We understand that having adequate equipment availability is important for a good workout experience. Your feedback about our facility being clean and conveniently located is appreciated, and we take note of your concerns regarding our equipment selection. Thank you for taking the time to provide your feedback. Kindly, Chuze Fitness 

Stefani W.'s profile image
Stefani W. 
rating
a year ago

Worst billing experience! Don't put your card on file here. They upped their annual membership fee. I never received any communication in regard to that. Not only that, but when I asked for it to be refunded and to cancel my membership they informed me they couldn't send me ANY sort documentation reflecting either one via email. They told me the best they could do is take a "screenshot" of the cancellation and the refund of the annual fee and email it to me. Still haven't received that email. I guess I will add it on my list... read more

Business response:

Hello Stefani, Thank you for sharing your billing experience. We apologize for any frustration that has stemmed from the pricing increase to your annual fee. We do our best to send out email notifications a month in advance advising members of the upcoming rate increase. If at any time you opted out of our email notifications you would not have received the notification or it additionally could have gone to spam. It has never been our intention to increase any of our fees. However, to continue offering an awesome gym exp... read more

David K.'s profile image
David K. 
rating
a year ago

AV system is really bad. The Tunity app doesn't work with this locations bad wifi. The new early morning morning crew is not trained well. The CNN TV (#7) has local CBS channel. Despite requesting for a week it be changed back. The new early morning crew didn't seem to know how to change it. There is local CBS on 3 TVs. Why so many? Two TVs have no connectivity right now. Finally, Chuze lost over 1000 of my loyalty points last summer and the manger promised to fix it and she never has, despite my numerous reminders.... read more

Business response:

Thank you for the review, David. We appreciate the recognition regarding the cleanliness of the gym. We will be sure to forward this awesome feedback to the club. We know our team would like to know that their hard work is not going unnoticed. We do apologize for any inconvenience regarding the Tunity app, and we appreciate your patience. Our tech team is aware of this issue and is working to get this up and running as soon as possible. In terms of the points, please email us at info@chuzefitness.com and our team will be ... read more

David K.'s profile image
David K. 
rating
a year ago

AV system is really bad. The Tunity app doesn't work with this locations bad wifi. The new early morning morning crew is not trained well. The CNN TV (#7) has local CBS channel. Despite requesting for a week it be changed back. The new early morning crew didn't seem to know how to change it. There is local CBS on 3 TVs. Why so many? Two TVs have no connectivity right now. Finally, Chuze lost over 1000 of my loyalty points last summer and the manger promised to fix it and she never has, despite my numerous reminders.... read more

Business response:

Thank you for the review, David. We appreciate the recognition regarding the cleanliness of the gym. We will be sure to forward this awesome feedback to the club. We know our team would like to know that their hard work is not going unnoticed. We do apologize for any inconvenience regarding the Tunity app, and we appreciate your patience. Our tech team is aware of this issue and is working to get this up and running as soon as possible. In terms of the points, please email us at info@chuzefitness.com and our team will be ... read more

Glenn K.'s profile image
Glenn K. 
rating
2 years ago

Staff is terrible. Every time I come in seems to be an entirely new group of people doesn't look like they can keep anybody longer than a week these days. The only person that seems to be sticking around is this god awful Insufferable little girl Nicki or (sha-day) im not sure what her name is she keeps changing it. In fact she rudely corrected me on that when I politely asked her to use one of their hydro massage beds. How was I supposed to know she had a different name? What will it be next week? She keeps harassing me eve... read more

Glenn K.'s profile image
Glenn K. 
rating
2 years ago

Staff is terrible. Every time I come in seems to be an entirely new group of people doesn't look like they can keep anybody longer than a week these days. The only person that seems to be sticking around is this god awful Insufferable little girl Nicki or (sha-day) im not sure what her name is she keeps changing it. In fact she rudely corrected me on that when I politely asked her to use one of their hydro massage beds. How was I supposed to know she had a different name? What will it be next week? She keeps harassing me eve... read more

Frequently asked questions about Chuze Fitness

How is Chuze Fitness rated?

Chuze Fitness has a 4.2 star rating with 860 reviews. 

When is Chuze Fitness open?

Chuze Fitness is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.