This profile has been claimed by the business owner or representative.
5995 Birdcage Ctr Ln, Citrus Heights, CA, 95610, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 4:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 4:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 4:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 4:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 4:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Sat | 6:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sun | 6:00 a.m. to 8:00 p.m. |
As seen in my previous review the circuit area is a constant source of frustration. So many of us have asked for more signage to let people know the rules of the circuit area and have been told that management doesn't want clutter in the gym. It's interesting to me that you're okay with rude members arguing about the rules of the space but not okay with the clutter of signs. You need to get your priorities straight. I know several members who left because of the constant aggravation in the circuit area and I will probably be... read more
Business response:
Thank you for the review, Kelly. We are sorry to hear of your frustrations regarding the circuit area. While we have the sign stating the rules for using the circuit area, most people disregard the instructions, and unfortunately, it would be very difficult to constantly police the area. We recommend speaking to one of our team members at the front desk when this happens so that they can address this appropriately. We want to ensure that all of our members and guests are able to utilize the area, and we understand that some... read more
To many people at this gym every machine has like 3 people waiting for it. And overall an overpriced gym for what they have. it's a low price but I can see why. I would only pay half what they charge
Business response:
Hi David, Thanks so much for your review! We are so sorry about the crowds but we're so happy people are taking care of their physical and mental health. As for our membership rates, we have very high standards at and regret that your experience wasn’t reflective of that. We do have a few different membership packages with specific amenities for each, depending on what gym. We are so sorry if there was any miscommunication online or with our staff at the front desk. We hope to see you again soon and please come see us ... read more
I've been here from opening day... and it started out very promising. Unfortunately the gym has now fallen in disrepair. The brand new equipment is falling apart. Massage chairs don't work anymore.. Maintenance does not exist. Paint peeling from the walls, broken tiles everywhere. A bunch of broccoli head dudes in the locker room doing a photo shoot everyday as I try to dress down. (No locker room rules enforced) People cutting locks and stealing members gym bags/ personal items.. (How does the staff not see this happe... read more
Business response:
Chad, thank you for your review. We have extremely high standards at Chuze, and we regret if your experiences were not reflective of this. We do apologize for any lack of customer service you experienced during your recent visit, and we will be sure to follow up with the onsite leadership team so that this can be addressed immediately. Kindly, Chuze Fitness
SCAM ALERT! I've been a member for almost 2 years, upgrated to the highest membership half a year ago so I can bring my baby to childcare while working out. Whenever I came in, there was no space in childcare or they didn't have staff' probably because it's only open super limited hours. Anyways, I pretty much didn't get to use the membership, I stopped wasting my time to try to go because of the childcare situation there. When I came in to cancel, because we are moving to another atate, they told me I had a year commitment.... read more
Business response:
Hello Angelina, Thank you for contacting us. We regret any dissatisfaction you've experienced. We have a limited amount of spaces available in our kid's club at one time for the safety of each child. We do have waitlists available for the times that we reach capacity. We apologize if this caused any inconvenience. In terms of our Max membership, our Max membership does come with a 12-month commitment. If at any time you change your membership, you are subject to the new terms and conditions. We again apologize if there w... read more
If I coukd cancel before my year is up I would. $69 to join, 9.99 per month and $49 for an annual fee?!? I regret joining and would not refer anyone here. My main reason for joining is the circuit trainning area to build muscle back gently after battling cancer. Well, EVERY day I go, I have to ask people to move it along. People don't follow the rules and plant themselves on the circuit equipment. When you ask one of the multiple people who stand and gab at the front, they say they will come out or just stare at you for ask... read more
Business response:
Hi Lynn, Thank you for the updated review. We are sorry to learn of your continued frustrations regarding the circuit area. While we have the sign stating the rules for using the circuit area, some individuals do disregard the instructions, and unfortunately, it can be very difficult to constantly enforce the monitor the area. We recommend speaking to one of our team members at the front desk so that they can address this appropriately. We want to ensure that all of our members and guests are able to utilize the area, an... read more
There is slippery green stuff growing on the floor around the pool ! I hope no one slips and fall I'm sure they have someone cleaning around the pool several times a day or atleast daily . Tho I have never seen anyone scrubbing or cleaning whenever I've been there Maybe they should close the pool area daily for an hour midday for a nice thorough scrub - under supervision preferably Is the green stuff Algae or mold ? Is it a health hazard .
Business response:
Hi Renu, This is so embarrassing to hear. We have very high standards at Chuze and regret that your recent experiences haven’t been reflective of that! Please know our pool area is cleaned and maintained regularly. We will be sure to follow up with our onsite leadership team so that this can be addressed immediately. Thank you for bringing this to our attention, and please feel free to reach out to us directly at info@chuzefitness.com if you have any questions or concerns.
We just got a membership at this gym, and we were considering upgrading to take our toddler to the kids' club. But after seeing the baby that got bitten 7 times by another child and the way this gym is handling the situation, I will never trust to leave my child with them and I will be looking for a different gym as well.
Business response:
Thank you for the review, KG. We are deeply concerned about the recent incident in our kid's club. The safety and well-being of our members and children is our top priority. While we cannot comment on the specifics of the ongoing investigation, we are communicating with the parents directly. We hope you will give us another chance, if not, we wish you all the best in your future fitness endeavors. Kindly, Chuze Fitness
Club attendees sitting on equipment texting and not allowing others to use machines this is happening daily. No manager or club staff walking around the gym to speak to all the staff are up front talking to each other. We would appreciate some club rules being enforced.
Business response:
Hello Sharin, Thank you for sharing this feedback with us. We regret to hear of your frustrations. Our team does regular walk-throughs of the facility throughout the day to ensure that our facility is clean and policies are being followed, however, it can be difficult to monitor how long members are utilizing equipment as some may need longer rest periods than others. While we do not have a time limit policy on any of our regular workout equipment, if it does become an issue, we recommend stopping by the front desk and o... read more
Terrible gym. Terrible customer service. My husband and I would go often with our 2 year old son. We would drop him off at daycare and I'm not kidding every 20-30 min we would get a text letting us know either our child wasn't "behaving" or he needed a diaper change. EVERY time. So we cancelled our membership and joined a different gym and we never get bugged during our workouts with the whole diaper change or not behaving. I think honestly those ladies in there didn't want to deal with my son. He's full of energy. Please wa... read more
Business response:
Hello Anna, First and foremost, we apologize for any frustrations or inconvenience you experienced with our Kids Club. It is always our intention to make every experience an enjoyable one. While it is in our terms and conditions, that we do not offer assistance with diapering or toileting matters, we do regret any inconvenience this caused during your workouts with us. We regret that this caused you to cancel with us and we wish you the very best! Kind regards, Chuze Fitness
Chuze Fitness has a 3.9 star rating with 804 reviews.
Chuze Fitness is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.