This profile has been claimed by the business owner or representative.
1039 W. University Ave, Georgetown, TX, 78628, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 10:30 a.m. to 11:00 p.m. | |
| Tue | 10:30 a.m. to 11:00 p.m. | |
| Wed | 10:30 a.m. to 11:00 p.m. | |
| Thu | 10:30 a.m. to 11:00 p.m. | |
| Fri | 10:30 a.m. to Midnight | |
| Sat | 10:30 a.m. to Midnight | |
| Sun | 10:30 a.m. to 11:00 p.m. |
It's a fast food place but make sure you tip! If you don't they will sabotage your order and put the hottest seasoning level on all your food.
Business response:
We're sorry we didn't meet your expectations. Help us improve and earn those extra stars. Share your concerns at dhcfeedback.com. Thank you.
Holy shit this place is overpriced and takes forever to get your food out. Waited 20+ mins in the drive thru
Business response:
We apologize for any letdown during your visit. Your feedback matters to us. Let's make it right at dhcfeedback.com. Thank you.
Man, I don't know about the place really. What I wanted was not listed on the drive through menu but they told me they had it. So I ordered but after sitting for 10 minutes in the drive through, and still had two cars in front of me, I just gave up and left. It was not a long line, it just seemed like every car took between 5-8 minutes at the window. In fact, my 6 year old ate his entire meal from chick fil a in the time it took me to move two car lengths
Business response:
Oh no! We're very sorry we let you down. We would like to make this right. Would you be willing to connect with us at dhcfeedback.com so we can get a second chance to impress you?
I don't get it. Not a great place for chicken. The product is disgusting but I'm sure some people like that!
Business response:
We'd really love a second chance to earn those 2 extra stars. If you have a few extra seconds, would you mind connecting with us at dhcfeedback.com?
Not good lol. We were excited to try Dave's hot chicken but flavor was lacking and too spicy/flat. Mozzarella sticks had no cheese pull - we prefer the Chili's on. Service was good
Business response:
We're sorry for falling short of your expectations. Your satisfaction is important to us. Let's make it right at dhcfeedback.com. Thank you.
The food was actually good! Service not so much. The lady taking our order was very rude. She was rushing us and kept repeating, "is that all, is that all?" She got my order wrong. I ordered my daughter a fountain drink and when she realized there was no root beer she didn't want it. We asked to switch to a slushie which was just $1 more. She wanted to charge me $4 more. I said no it's only $1. She wanted my receipt to give me a refund, and I had already thrown it away. Seemed like so much hassle all for $1. I told her never... read more
Business response:
We're sorry for falling short of your expectations. Your satisfaction is important to us. Let's make it right at dhcfeedback.com. Thank you.
I gave this another try because I was curious about the cauliflower options. I really cannot understand the craze over this chain. It just does not hit the mark. The seasoning again had an unpleasant almost burnt flavor to it, and there was no distinction between the heat levels that I could tell. I tried both a medium and a hot and didn't feel like the hot served up the heat that it probably should have. The cauliflower tenders were not the full or even half steak that appears represented on the website. You may get a 1/... read more
Business response:
We sincerely apologize for any disappointment you may have experienced during your visit to Dave's Hot Chicken. We strive to provide exceptional service, and it is disheartening to hear that we fell short of your expectations. We would love the opportunity to make things right and earn your trust back. Please visit dhcfeedback.com so we can address your concerns directly. Thank you for bringing this to our attention.
The wait was horrendous and people were leaving in front of us. It took 30 minutes to get our food from the drive thru wait. By the time we got our food it was decent but not worth the wait or hype. If times improved at the drive thru maybe would recommend but not all it's made out to be. Could use improvement
Business response:
Thank you for sharing your feedback about your recent experience at Dave's Hot Chicken. We are sorry to hear that we didn't live up to your expectations. We genuinely care about our customers' satisfaction and would appreciate the chance to address your concerns directly. Please visit dhcfeedback.com so we can understand how we can improve and earn those additional stars. We appreciate your support and hope to serve you better next time.
My family went to the Georgetown TX location. We'd never been to a Dave's so we gave it a try. We won't go back. I'll start by saying the chicken is pretty good. The serving size is pretty good as well. The first issue is the pricing....two parents and two kids, no sodas....$72. "We don't have small ranch"...guess I have to get a large ranch another $4. The screen pushes a tip. For what exactly? You haven't done anything but want a 10-20% tip? So we ordered... Service: We ordered and waited. And waited. And waited. There ... read more
Business response:
We apologize for any letdown during your visit. Your feedback matters to us. Let's make it right at dhcfeedback.com. Thank you.
Dave’s Hot Chicken has a 4.2 star rating with 1,262 reviews.
Dave’s Hot Chicken is open now. It will close at 11:00 p.m.