This profile has been claimed by the business owner or representative.
3420 Ten-Ten Rd, #318, Cary, NC, 27518, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Tue | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Wed | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Thu | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Fri | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sat | 8:00 a.m. to 4:00 p.m. | |
| Sun | 8:00 a.m. to 4:00 p.m. |
Lost my lab work,went back and they apparently lost alot of people! Now they aren't taken people in order. Waiting over 2 hrs again
Business response:
Thank you for letting us know about this, Chrissy. We take such feedback very seriously and would appreciate if you could please contact us via email at CustomerRelations@FastMed.com. We'd like to connect to take action on your review. Thank you!
Terrible place if all you need is a Covid test. The staff is friendly, but the guy doctor who saw me was incredibly rude and unprofessional and talked to me in an incredibly condescending manner. I just needed a Covid test so I could be cleared for work after quarantining with Covid for two weeks. He refused to do the rapid test, saying they don't have it, even though it was offered to my roommate when she came in last week. He said "maybe we ran out then." MAYBE? He doesn't know what they offer? He also made me get on the e... read more
Business response:
We're sorry to read this, Courtney. We strive to deliver quality medical care through our licensed, experienced healthcare providers. We'd like to get more information so our lead physician can look into this further. Will you contact us at CustomerRelations@FastMed.com? Thank you.
Supposed to return in 3 days for followup (paperwork has the date and Doctor told me also). When went there on that specific day, service was refused by the other doctor present saying the doctor who had seen me is not in the clinic. I had callee before to make sure about which doctor in clinic and was told whoever present will check me out. I suspected that they are turning me away because i arrived at 6:45 pm and the clinique closes at 8 pm. There are two people in the waiting room. Probably that's why they refused. I ca... read more
Business response:
We take feedback very seriously. Will you send an email to CustomerRelations@FastMed.com so we can have the right person contact you about this review? We'd appreciate the opportunity to learn more. Thank you.
This place is terrible. Last time It took an hour and a half with an appt! the PA had me call my daughters pediatrician to find out if the medicine they were prescribing was one she was allergic to, she didn't know! The dr called me a few weeks later and said the PA should never have done that and should have called her so they refunded my money. We came in today for a sports physical, made another appointment for 11:05am, arrived at 10:50 and are still here waiting. The PA came in and told me to stop talking, when I asked... read more
Business response:
We strive to deliver quality, convenient care, Tara, and we're sorry to hear about your experience. We try to personally look into any issues when someone raises them. Will you email us at CustomerRelations@FastMed.com so we can put you in touch with a lead clinical provider to address your experience and concerns? Thank you.
If I could, I would give a negative rating to this awful place. I took a sick family member there last weekend. They have pre existing illnesses and we were there requesting only the diagnosis and to treat a possible bladder infection. The waiting room was empty upon our arrival and few others came in during our two hours there. They insisted on a copayment of $50 before we were kept waiting for more than an hour, despite an online appointment made with "NO WAIT" as the status. There were 3 employees that we came in contact ... read more
Walked in and filled out the paperwork on an iPad (nice touch). The asked to pay $25 in a co-pay plus $27.85 from a 'past due in 2011' or they wouldn't see me. The could not produce any record of the debt or the visit which was over 7 years old. They stated it was a note on my record. I've used this place a couple of times since 2011 and the NEVER asked me to pay anything more than a co pay in the time that has passed. When I raised the objection that they had no proof they said they would still take me. But after that th... read more
Business response:
Hello, Joseph, we can assure you that we do not find this type of behavior acceptable, and we would like to address the situation you have described. Would you mind emailing CustomerRelations@FastMed.com so we can connect you with the appropriate member of leadership to address your experience and concerns? Thank you.
I have been here a few previous times without issue, but I had the worst experience ever today. Showed up for a flu test. The man at the desk asked for ID and insurance. When I told him I did not have my insurance card he rudely asked more loudly "SIR, DO YOU HAVE YOUR CARD?". I had to talk with him for about 5 minutes before he agreed to look me up in the system. He was obviously annoyed but I have never once had my card before and never had a problem getting them to look it up on my wife's account. I knew it was on file al... read more
Exposed to flu via daughter who tested positive Sunday. Both of us were vaccinated in Sept 2017. I drove her home from FL to NC. I went in to this facility to ask if PA or Doctor would prescribe Tamiflu as a profilactic as is recommended if I did an office visit or exam even as I am asymptomatic. Desk clerk said I had to submit to the copay and exam to find out the answer to my basic question. This gentleman wouldn't even go ask the question to the PA. If this is policy, Fastmed should go fire the brainiac that came up with ... read more
Business response:
Hello, Taylor, we can assure you that we do not find this type of behavior acceptable, and we would like to address the situation you have described. We strive to meet the needs and exceed the expectations of every one of our patients, so when we fall short we want to understand the details behind why and how we can keep it from happening again. Will you email us at CustomerRelations@FastMed.com? Thanks.
If I could give no stars I would. I had to wait over an hour to be seen in the waiting room. There was only one person ahead of me. Then when they brought me back to a room I had to wait another 30 minutes to be seen. When the doctor did finally see me it was for only 2 minutes and she just wrote me a prescription and sent me on my way. If she would have spent more time asking why I was there she would have known that I am not comfortable taking medication and would like different options. I felt like I was being rushed aft... read more
Business response:
We strive to deliver quality, convenient care, Brianna, and we're sorry to hear about your experience. We try to personally look into any issues when someone raises them. Will you email us at CustomerRelations@FastMed.com so we can put you in touch with a lead clinical provider to address your experience and concerns? Thank you.
FastMed Urgent Care has a 4.4 star rating with 1,046 reviews.
FastMed Urgent Care is open now. It will close at 8:00 p.m.