This profile has been claimed by the business owner or representative.
11407 SW Amu St, Tualatin, OR, 97062, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
Actually seems to work well if you asked my wife however it does fall out in the night and mouth gets a little dry
Business response:
Glad your having a good night sleep now, and thanks for your feedback. Sincerely, John, Customer Care.
I have tried many MADs before trying this device. It's the ONLY one which has worked successfully for me. It requires no fitting, like the others did, and causes no pain at all. It took only a week or two to really get used to it. My mouth is small, teeth crowded. Other devices neither fit when 'boiled & bitten' or just popped out because they were too big, thick for me. This works!!!
I have tried many MADs before trying this device. It's the ONLY one which has worked successfully for me. It requires no fitting, like the others did, and causes no pain at all. It took only a week or two to really get used to it. My mouth is small, teeth crowded. Other devices neither fit when 'boiled & bitten' or just popped out because they were too big, thick for me. This works!!!
I have tried many MADs before trying this device. It's the ONLY one which has worked successfully for me. It requires no fitting, like the others did, and causes no pain at all. It took only a week or two to really get used to it. My mouth is small, teeth crowded. Other devices neither fit when 'boiled & bitten' or just popped out because they were too big, thick for me. This works!!!
I have tried many MADs before trying this device. It's the ONLY one which has worked successfully for me. It requires no fitting, like the others did, and causes no pain at all. It took only a week or two to really get used to it. My mouth is small, teeth crowded. Other devices neither fit when 'boiled & bitten' or just popped out because they were too big, thick for me. This works!!!
Business response:
Thank you for sharing, and we're happy that your happy:). Kindly, Customer Care.
Wonderful product. A couple of days to adjust to the new product and all is well. I recommend this product.
Business response:
Glad your having a good night sleep now, and thanks for your feedback. Sincerely, John, Customer Care.
I sent a 1 star rating based on the product as it did not work for me. Your company rating is 5 stars. I changed my rating to 5 stars. You sent the product quickly, returned my refund quickly.
Business response:
Hi Paul, thank you so much for reconsidering your review. Again, we're very sorry that our mouthpiece did not work out for you in your particular situation. We know it works for many, but not for absolutely everyone, and we are very happy that we could make your overall experience (and return) a good one. Kindly, John, Care Manager.
I sent a 1 star rating based on the product as it did not work for me. Your company rating is 5 stars. I changed my rating to 5 stars. You sent the product quickly, returned my refund quickly.
It didn't take me but a day to get used to this. But all went well and I can sleep without snoring. No more breathing through my mouth and waking up. Easy to use and easy to clean and store. Great product.
Business response:
We're thrilled that you like our device, and hope you have a wonderful day!:). John, CRM.
Good Morning Snore Solution has a 4.3 star rating with 2,104 reviews.
Good Morning Snore Solution is closed now. It will open on Monday at 9:00 a.m.