This profile has been claimed by the business owner or representative.
3701 N O'Connor Rd, Irving, TX, 75062, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | 10:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
Maintenance staff so bad it put my life in danger. Avoid at all costs. MAINTENANCE Their maintenance staff is dangerously incompetent, and I'm not exaggerating. My heat unit was pumping some kind of chemical-smelling gas into my apartment in large quantity. I specifically told the maintenance staff NOT to turn on the heat or, if they had to, to open all the doors and windows. Instead, they turned the heat on and LEFT IT ON for 6 hours while my wife & I were out of the house. The apartment was so toxic when we got home that b... read more
Business response:
We appreciate you raising your concerns. We want you and your wife to enjoy a comfortable, functional home, and we are actively looking into the situation you have described here. At your earliest convenience, we urge you to contact us at lascolinasmgr@tamresidential.com for further assistance. Thank you.
Verified Renter To start my car got broken into literally yesterday, they never answer the phone and they are disorganized. There is a few or slim good things but most of it is bad.
Verified Renter Horrible experience here. Don’t move to this complex. Area is dirty. Apartments have pests. Leasing office can be so rude. Work orders are never taken care of. 0/10 would recommend.
Business response:
Nothing is more important to us than our residents' well-being and peace of mind, Athena. Please know that we take your feedback regarding the community environment and service seriously, as our team aims to maintain a community where residents feel welcome and supported. We would love to learn more about your experience, so please email us at lascolinasmgr@tamresidential.com. We look forward to hearing from you!
Verified Renter Our experience here has been good so far. The move in process was a nightmare because of various miscommunications throughout the entire process. Also the laundry mats are not working correctly and we had to dry our clothes with a hairdryer. We are enjoying the gym and pool facilities and love our unit.
Business response:
Thank you, Kelsey, for your review and patience with our community! We're glad to hear you're enjoying your apartment and amenities so far. Our team strives for clear communication and to make things as seamless as possible, and your feedback helps us improve. We've noted your concerns about the laundry mats and will be looking into them. If you need anything else to make your experience five stars, feel free to reach out!
Verified Renter There is a trash problem here. The puck up service has been spotty. Some nights it is picked up, others it is not. The dog waste cans are overflowing and there is trash on the ground everywhere. There is not enough lighting at night. I feel unsafe in areas because there is no light. The porch lights go off too early and I have to struggle in the dark. I have also had 2 maintenance issue go unresolved. The electrical outlets in my bathroom do not work. 2 separate visits and no resolution. I am unable to use my... read more
Business response:
Danica, thank you for taking the time to share your concerns about our upkeep and atmosphere. It is always a top priority for our team to maintain a clean and inviting community that helps all residents feel at ease. With that said, we would love to have the opportunity to discuss these matters further and ensure your situation improves. At your earliest convenience, please email us at lascolinasmgr@tamresidential.com.
Verified Renter They called me the afternoon before my move to say that the unit wasn't ready. And there were actually no washer and dryer connections as promised. This was literally my only ask when viewing the property. I signed this lease a month ago and they chose to call me at the very last minute before my move? I'm left scrambling to find something else or accept another unit that is over 300 more per month. They act like this was a situation I caused. The only plus side this property has is Heather. She was so nice, ... read more
Business response:
Thank you, Renee, for sharing your feedback with us. Heather is an integral part of our team and will be delighted to know she is a bright spot in our community. We noted your comments regarding your move-in experience and are eager to offer assistance. It is important that our residents and future residents settle into our community with ease. Please contact us at lascolinasmgr@tamresidential.com so we can better support you throughout this process.
Verified Renter AVOID AVOID AVOID! When I first moved into Las Colinas Heights, I was enticed by the great price complimented with the large floor plans. However upon move in, our unit hadn't even been cleaned. We had issues with multiple things including the AC not blowing cold air, leaks in the roof, mold in the kitchen cabinets, paint peeling in the tubs, nails being found lodged in the carpet. And these are just the ones off the top of my head! Maintenance takes their time to deal with anything so don't expect them to ru... read more
Business response:
Allen, thank you for making us aware of your concerns as a former resident of our community. We are always brainstorming ways to enhance the services and amenities we provide, so we look forward to using your feedback to help improve the living experiences of our current and future residents. We wish you all the best in your new home.
Front Office issues Maintenance and communication with the front office has been the biggest issue with this apartment complex. If that was to be addressed, this would be lovely to live here
Business response:
We appreciate your input. We want you to be completely satisfied with your experience in our community, and we are sorry to hear that you have concerns about maintenance and communication. When you have a moment, please reach out to us at lascolinasmgr@tamresidential.com so we can gather some additional information about your experience and learn how we may better serve you.
Long Time Resident We have lived here for almost 8 years, and it was FABULOUS when we moved in..however, several different property mgmt have taken over at one point or another and service and the property itself has gone so far down. Roads are awful, gates have not worked in YEARS, they do not answer the phones in the office, and changes come without notification to residents-- it's really sad to see where it has gone to. Spent the summers with no pools.....no one cared, it was more important to get those security cameras u... read more
Business response:
We appreciate you sharing your concerns as a loyal resident of eight years. Our team works diligently to continually improve our residents' living experience, and we are sorry if you have encountered any recent dissatisfaction. We value your feedback about community upkeep and communication and are eager to improve your experience. When you have a moment, please email us at marketing@tamresidential.com so we can personally address your concerns.
Las Colinas Heights has a 3.1 star rating with 679 reviews.
Las Colinas Heights is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m.