This profile has been claimed by the business owner or representative.
5717 Legacy Drive, #165, Plano, TX, 75024, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 09:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Tue | 10:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Wed | 08:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Thu | 08:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Fri | 08:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Sat | 08:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
| Sun | 08:00 a.m. to 7:00 p.m. |
It's 2pm and my appointment was at 1:15. Two clients walked in after me and were seated and started. I've been here once and had a decent experience. I decided to come back and get a membership for future colors. Yeah, NO. I've never been treated so poorly. No desk receptionist to even discuss with. It's a bunch of gals doing hair and staring at me. Wow. I'm so upset and finally walked out. I have few days off and you managed to ruin my one day to be good to myself. I will be certain to never let me friends or family go to t... read more
Business response:
Hi Carol, we're so sorry to hear about your experience at the Color Bar and we want to reach out to the management at Plano on your behalf to make it right. Based on the information provided here, we are unable to locate your account with us. Please reply here with your name or email so we can take care of you. We hope to hear from you soon.
There's something lacking at Madison Reed and that thing is warmth. The entire space is very bright and white with pops of purple. There's no happy and excited buzz you experience at other salons, particularly those that offer color. Most women are excited to either touch up their color or change it up entirely. Here, it feels like everyone from the stylists to the clients are dead inside. Madison Reed reminds you endlessly that they can't do unnatural colors so it was quite jarring to walk in and find that the receptionist... read more
Business response:
Hi Carmela, we're saddened to hear this about your recent experience at the Color Bar. Client experience and service are extremely important to us and we want to make this right. Send us a message here with your contact information and we'll be in touch asap. Thank you for taking the time to share your experience with us and we hope to get a chance to ensure your next experience is 5-star.
My hair is literally orange. If you expect salon quality results DO NOT COME HERE! I'm naturally light brown and have blonde highlights. I asked the stylist to match the color of my hair which is clearly blonde and she made my hair orange. I showed her a picture of Kaitlyn Bristowe and asked her to lighten it even more like hers and somehow she went with orange. I left the salon crying. I'm so upset this is permanent. So unprofessional and uneducated on hair color. I blame myself for letting someone who is not blonde touch m... read more
Business response:
We are so sorry to hear this Caroline! Thank you for taking the time to send us this feedback. We would like to apologize for the experience you had at the Color Bar and we want to make this right. Our team will be reaching out to shortly to assist you.
I was very excited to try Madison Reed products in a salon because of the quality ingredients in their products. The salon is very nice and inviting. However, I was not satisfied the end result after informing the stylist my stubborn grays need to be saturated in dye for at least an hour. While, the stylist Megan did try to address this problem by combining two different colors, I believe it is the structure of appointments which may have prohibited extended time. Yet, the biggest complaint is the lack of common sense and ab... read more
Business response:
Hi Felicia, thank you for taking the time to send us this feedback. We would like to apologize for the experience you had at the Color Bar and we want to make this right. Our team will be reaching out to you shortly to assist.
I went today to do my roots. I've been trying to get rid of my dark color and have been doing highlights since about 6 months. This lady did my complete hair dark!! I just wanted the roots. I lost my highlights and all the money, time and effort invested since 6 months ago is gone. The more I see my hair the sadder I get. Terrible experience! They offer you knowledge, they don't know what they do. I did like the product they used but how good is that if they did the opposite that I asked for. :-(
Business response:
Hi Adriana, we're so sorry to hear about your experience at the Plano Color Bar and we want to make it right. Based on the information provided here, we are unable to locate your account with us. Can you please reply here with your name or email so we can reach out to assist? We look forward to hearing from you.
Update: I am continuing to go because I like my colorist and I bought a package I need to finish using that is already paid for but Madison Reed lied about reaching out to me. They just responded to my review to act like they care. I also had to reschedule my appointment after they left me waiting 25 minutes past my appointment time with no explanation and took another client who came in after me first.
Business response:
Hi Lynn, we are so sorry to hear this about your recent experience and want to make it right. Based on the information provided here, we cannot locate your account with us. Please reply here with your email or best contact number and a member of our team will be in touch asap. We hope to hear from you soon!
I have been going to the Plano location since it has opened. The previous times I was satisfied with the service. This time, I made an appointment for a root touch up to cover my grey hair. When I got home and washed my hair there were spots that were missed. Even my hair lines around my face already have visible grey. Based on this, I will probably have to have my hair redone in 2 weeks!
Business response:
Hi Mark, thank you for bringing to our attention! We're so sorry you had a gray coverage issue and we want to make sure we get this fixed for you. Based on the information provided here, we cannot locate your account with us. Please reply here with your full name or email, so we can reach out as soon as possible to assist. We look forward to hearing from you!
I came in to have my hair done and when I told them what I wanted they said we don't do that here. They explained we can do this and this and you will be happy. After 3 hours it looked horrible I had 3 different colors in my hair. They said well we don't color correct so that's why. They knew I was going outta town for sev months and now I had no time to get it fixed. They actually told me to go to another salon to have it fixed?! I had no more time or money. I will never ever go back!!
When I arrived, there was no greeting, no welcome and it took the girl about two minutes, staring at the iPad screen, to confirm my appointment. I was afraid I wasn't on the schedule. Finally she confirmed me after standing in silence for two minutes. The salon is very "spacious" and stark, with lots of wasted space which echoes. I waited for a while then was seen by my colorist who asked me what color she should use. She was supposed to be the expert so it made me pretty nervous that she did not know what she was doing. Eve... read more
Business response:
Hi Meredith, we're so sorry to hear this about your experience at the Color Bar and we want to make it right. Based on the information provided here, we are unable to locate your account with us. Can you please reply here with your name or email so we can reach out asap? We look forward to hearing from you.
Madison Reed Hair Color Bar Plano has a 3.8 star rating with 480 reviews.
Madison Reed Hair Color Bar Plano is closed now. It will open at 8:00 a.m.