This profile has been claimed by the business owner or representative.
235 Sunshine Rd, Royal, AR, 71968, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Tue | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Wed | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Thu | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Fri | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
No, I will not be recommending Windows USA to anyone. It appears to be a quality product, however, the time frame from start of install to finish was 38 days. One big inconvenience. I was available for every agreed upon schedule and every reschedule that they requested and it still took this long. The salesperson measured each window after his presentation and a week or two later a second person showed up to remeasure the same windows. The first crew that showed up to install windows only installed 7 windows because, "the ot... read more
Business response:
Thank you for your feedback and the opportunity to address your concerns. Windows USA will have our Resolution Director reach out for more information and review next steps. Thank you, Windows USA
I had a great experience with Windows USA, but I have been away from home and have no way to evaluate the work. I am not going to recommend them until I have used them for a while.
Business response:
We are glad to hear you had a great experience with us! Once you have had an opportunity to evaluate our work, please let us know your overall review then. Please let us know if you discover any issues or concerns in the meantime at 1-800-272-2085.Thank you,Windows USA
Windows look good but the mess they left was awful. They scuffed the window frames, left glass all over the counter, used both bathrooms and didn't flush the toilets. I will not recommend them or use them again
Business response:
Thank you for bringing this to our attention and giving us the opportunity to address your concerns. Customer satisfaction is very important to us, and we take these matters seriously. We are researching your account and Windows USA's Resolution Director will be reaching out to you soon for more information and will work with you to resolve quickly.Thank you,Windows USA
Do not purchase from Windows USA. Severely overpriced for the windows you will actually get. They show you a top tier window at show and tell, promise professional installation, and that your purchase will be tax deductible for their outstanding energy efficiency. ALL are lies. The windows they installed are sub-par and cheap, the installation was a nightmare (took 4 times as long as promised and I eventually just gave up and accepted the shotty work), and you cannot receive a tax break for their windows as they "do not meet... read more
Business response:
Thank you for taking the time to provide us with your feedback and giving us the opportunity to address your concerns. Windows USA will investigate and address your concerns as we take these very seriously. Windows USA will be reaching out for more information. Thank you, again.Windows USA
I can't seem to get one of my windows fixed after I had to call several times, and the window is still not repaired. Very disappointing, and that's not what I paid for.
Business response:
Thank you for bringing this to our attention and giving us the opportunity to resolve this issue. After reviewing your account, it appears we are scheduling a certified service technician out to address this issue. We are working diligently to get this resolved, and our service department will be in touch soon. We appreciate you and your patience with us in this matter. Thank you, again.Windows USA
This is against WindowsUSA. Make sure you record what they are saying. They tell you one thing and do another. I don't have skills to put windows in. If I had experience in putting windows in I would not need windowsUSA. The screens on my window came off. But they want to send me a kit so I can fix it. My screen in the front of my house has an ugly pleat in the front of my house that shouldn't be there.
Business response:
Thank you for bringing this to our attention and giving us the opportunity to address your concern. Windows USA sincerely apologizes for any unsatisfactory experience you have had. Windows USA stands behind our product and our warranty. We will research your account, your warranty, and be in touch with you soon to address your screen concerns. Thank you, Windows USA
Sloppy job through and through! The guy did my windows in the rain so all my windows went in wet. When I asked him was that a good idea he stated I have to be done by 9. Well u been here since 11a and it’s 7p already! There was a scratch on one of the windows and he said windex would take care of that then proceeded to ask me if I had any. Um no! And because he was working in the rain he destroyed my front yard leaving a big hole in the area where he was working. After I brought that to his attention he then offered to pay m... read more
Business response:
Thank you for bringing this to our attention and giving us the opportunity to address your concerns. Windows USA sincerely apologizes for any unsatisfactory experience you have had. We will be contacting you soon for more information. We are committed to working with you and resolving quickly. Thank you, again, Windows USA
I like the windows and everything, but the paperwork sucks.
Business response:
Thank you so very much for your 5-Star review! We are happy to hear you are enjoying your windows. We have communicated your concerns about the paperwork to the correct department for review and they will be reaching out for more information. We appreciate you sharing your experience with us and giving us an opportunity to review your paperwork concerns. Thank you, again!
I did not end up purchasing from this company for several reasons. I had a bad experience from the start.: - They asked if I was the sole homeowner. I said yes. They then asked if I was single or married. That is an irrelevant question - I am the sole homeowner. Based on this, I expected they would focus on high pressure sales tactics rather than solving my problem or letting the product speak for itself. - The salesman asked me how old I was during the appointment and referred to me as a "youngster." Again, not a relevant ... read more
Business response:
Thank you for taking the time to share your experience. We are truly sorry to hear that your demonstration did not meet your expectations. Your feedback is important and has been shared with our sales management team to address the concerns you raised and ensure improvements are made. We appreciate the opportunity to learn from this and sincerely apologize for any frustration or inconvenience caused. We will be reaching out to you soon. Thank you, Windows USA
Windows USA has a 4.7 star rating with 2,845 reviews.
Windows USA is closed now. It will open at 8:00 a.m.