Chuze Fitness's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Chuze Fitness

4.2

About this business

Location details

705 N Main St, Corona, CA, 92878, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon4:00 a.m. to Midnight
Tue4:00 a.m. to Midnight
Wed4:00 a.m. to Midnight
Thu4:00 a.m. to Midnight
Fri4:00 a.m. to 10:00 p.m.
Sat6:00 a.m. to 8:00 p.m.
Sun6:00 a.m. to 8:00 p.m.
4.21,194 reviews
Select a rating
Nergess A.'s profile image
Nergess A. 
rating
a year ago

It was good at first, but it got progressively worse. Machines broken, not enough equipment, dirty restrooms, etc.... BUT the main attraction for MANY people was the cinema room playing great movies with a lot of workout machines. They TORE it down. Even some of the employees were sad about it. I feel ripped off and manipulated. That was a perfect way to wind down after weight lifting. It was amazing for introverts too. If that's your way of making more people come to your gyms by removing amenities, then good luck with peo... read more

Business response:

Hi Nergess, Thank you for your feedback. We are sorry to hear of your frustrations regarding the loss of our cinema room. We are currently in the process of creating a Lift Lab for our members at our Corona Location. Several factors influenced our decision to move forward with the Lift Lab concept, many of which were highlighted by member feedback about crowding on the strength floor and the growing interest in strength-based equipment. We hope that once our studio is in place, you will find that this new and innovative... read more

Natalie Q.'s profile image
Natalie Q. 
rating
a year ago

I love chuze but decided to try this location for convenience after work but has too many broken down treadmill /cardio machines..making it not super convenient:/ 

Business response:

Hi Natalie, We are very sorry to hear of your frustrations regarding the maintenance at our gym. We will be sure to follow up with the appropriate teams to address these issues. Thank you for letting us know. We hope to see you again soon! Kindest Regards, Chuze Fitness 

Raymond H.'s profile image
Raymond H. 
rating
2 years ago

If you want to get Robbed and have staff not even care that it happened, come to this gym. Me and 6 other people got robbed yesterday by people who were cutting locks. I understand thats out of their control, it was the way these unprofessional people handle situations. Very rude and really didn't care what so ever that this was happening. Didn't even announce for people to be careful. Are they in on it ? They gave me a receipt paper to fill out my information and just tossed it aside. Worst gym you can possibly sign up for. 

Business response:

Hello Raymond, Thank you for taking the time to contact us and sharing your experience. First and foremost, we are sorry to hear that this has occurred at our establishment. It is unfortunate that there are thieves out there willing to take advantage of our members. We do ask that members who are subject to this to stop by our front desk to provide as many details as possible. Here at Chuze Fitness, we're committed to providing a positive and welcoming environment for all our members. Your concerns about our staff's be... read more

Anthony D.'s profile image
Anthony D. 
rating
2 years ago

Staff is very rude specially the girl up front jasmine. You have to bring ID for guest now ? Like what ??? 

Business response:

Thank you for the review, Anthony. We are sorry for any confusion that occurred, and we apologize for any lack of customer service you experienced. We will be sure to address this with the appropriate management team. In terms of the Buddy Pass, we do ask that all guests bring an ID upon their first visit. This is also the same for any members who enroll online. Again, we apologize for any confusion and hope we can turn your experience around next visit. We hope to see you again soon! Kindly, Chuze Fitness 

Nour A.'s profile image
Nour A. 
rating
2 years ago

This guy deserves less than a zero rate, he often put customers on hold for too long, poor customer service. Yelling at me, he was so rude, and he said an inappropriate word to me lol. He said he's the supervisor but he's not a professional 

Business response:

Hello Nour, We regret to see a review such as this one. We have additionally sent you a private DM for further details and hope to hear from you soon. Kind regards, Chuze Fitness 

Maya G.'s profile image
Maya G. 
rating
2 years ago

The entire experience has been awful. Amenities (spa, sauna, tanning, etc) are always closed due to repair. Machines options are limited which means availability is also an issue. Only one or two of the staff members are actually friendly everyone else seems bothered when you ask a question. I wish I'd never signed up. Stopped coming because of the regular issues. Trying to cancel my membership has been the most difficult part. I highly suggest reconsidering before signing a contract with them. 

Business response:

We are sorry to hear of your frustrations, Maya. Please accept our most sincere apologies for not meeting your expectations with regard to getting our equipment fixed in a timely manner. We can completely empathize with your frustration. There are many factors at play both in and out of our control. Materials and equipment can have delays and interruptions in arrival causing a shift in timelines. As a result of the aforementioned hiccups, our turnaround times can be negatively impacted. We always strive to have a quick turn ... read more

Matt V.'s profile image
Matt V. 
rating
2 years ago

Came to check out this gym and only to find out they only have ONE bench press, ONE!! I'm not about to wait hrs for a bench press, every gym needs at least two. What a joke. 

Business response:

Thank you for the review, Matt. We are sorry to hear that our facility did not meet your fitness needs. We wish you all the best in your future fitness endeavors! 

Jay D.'s profile image
Jay D. 
rating
2 years ago

This location has progressively gotten worse over the years. Service is terrible, bathrooms are dirty and smell like mold, and the smoothie bar is a joke. Used to grab a smoothie here after every workout but the last few times my cup went missing, or was never even placed in the queue. Look elsewhere for a gym membership, Chuze sucks. 

Business response:

Hello Jay, We appreciate you taking the time to reach out to us and are sorry to hear about this. We have additionally responded to you in a direct message addressing your concerns and hope to hear back from you soon. Kind regards, Chuze Fitness 

Christine M.'s profile image
Christine M. 
rating
2 years ago

I love this gym I'm just not a big fan of the employees at this location, these people are super unprofessional, endorse the rules when it's convenient to them, and when they do enforce rules it's to an extreme that makes it feel personal. Like wtf, u need to feel big at work bc ur not big anywhere else. Chill at bro it's not that serious 

Business response:

Hello Christine,  We regret to see a review such as this one. While we do have specific policies in place that our team needs to uphold for all members' safety, we apologize if our team's approach was anything other than friendly.  We will follow up with the onsite team to ensure that all policies are being upheld at all times in a friendly manner and we look forward to providing you with a more enjoyable experience moving forward. Kind regards, Chuze Fitness 

Frequently asked questions about Chuze Fitness

How is Chuze Fitness rated?

Chuze Fitness has a 4.2 star rating with 1,194 reviews. 

When is Chuze Fitness open?

Chuze Fitness is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.