This profile has been claimed by the business owner or representative.
5500 Grossmont Center Dr, La Mesa, CA, 91942, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 4:00 a.m. to 11:00 p.m. | |
| Tue | 4:00 a.m. to 11:00 p.m. | |
| Wed | 4:00 a.m. to 11:00 p.m. | |
| Thu | 4:00 a.m. to 11:00 p.m. | |
| Fri | 4:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Sat | 6:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sun | 6:00 a.m. to 8:00 p.m. |
The gym is decent and clean. The reason I'm posting this review is because of the hours. They close at 8pm on the weekends and 9pm on fridays. I've seen multiple reviews with complaints about the hours. Because of this I'm planning to switch to Planet Fitness which is open 24 hours and is the same price as Chuze
Business response:
Hi Caitlyn! Thank you for taking the time to leave us a Yelp review! We appreciate your feedback on what could be improved on. Thank you for being a valued member, and we hope to see you again! -Chuze La Mesa Management
Although this gym has nice added features including the hydro massage and class system, I wouldn't recommend it. Not only have I had numerous negative customer service experiences, but I've also been charged extra money on multiple occasions for late fees that were mistakes on their part. I recently was charged a cancellation fee for my membership because the guy told me that they don't assess the fee for any reason. I've moved 250 miles away and the contract says that they DO assess the fee when moving over 25 miles away. T... read more
Business response:
Hi Andrea! Thank you for taking the time to leave us feedback on Yelp. We are sorry to hear that you feel we fell short in our customer service department. Here at Chuze Fitness we pride ourselves on our motto, "Less Attitude, More Fitness." so we sincerely apologize if your experience was anything less than extraordinary. Please reach out to us if you have any further questions or concerns! -Chuze La Mesa Management
This was the worst gym to ever go to. It's so small and the locker rooms are like a sauna I was sweating more after my workout then during it because it was so hot horrible I will never go back
Business response:
Hey Tracie! While this is not the type of review we like to see, we always welcome and appreciate the feedback. Here at Chuze Fitness we pride ourselves on providing all of our members with a welcoming and clean environment every time you come in. I'm very sorry if this was not the type of experience you encountered. We would love to speak in more detail with you in regards to your visit, so feel free to reach out at any time! Thank you again and have a wonderful rest of your day! -Chuze La Mesa Management
Let me make this simple... 24 hour fitness super sport -sauna/steam room...smells and dirty -reusable rewashed towels and small towels (had stains and skin inflammation from them ) -pool dirty..they had signs regarding about diarrhea -broken machines -expensive ($40 a month, that military discount) Overall....sucks and terminated my membership Chuze Fitness -clean saunas and steam room..6 ppl max to avoid over crowdness which is nice -clean machines and new state of the art machines -gym classes of all kinds like les m... read more
Business response:
Hi Matthew! WOW! Thank you so much for your amazing review! We are so glad to hear you made the switch and joined our Chuze Fitness fam! At Chuze we strive to provide affordable membership options with great amenities, the cleanest facilities, and the best customer service! We have passed your awesome feedback along to our whole team and it is greatly appreciated! Thank you again for taking the time to write us a review! -Chuze La Mesa Management
Great manager, cleans everything himself, crowded during peak hours. One major problem music is complete garbage and that garbage blasts, you can't work out unless you bring your own high-powered headphones that would mute the crap they are playing. And you'll feel like a dick every time you ask them to change the station or make it lower (not that anyone is going to do anything about it). Note to management institute a lower volume policy of whatever music that current employees want to play, or turn it off completely. Nob... read more
They conveniently don't tell you the free day 7 trial is only for residents of california at this location. When I downloaded the app, it did not say that was a requirement anywhere. Upon speaking to the person at the front desk after they ignored me and my friend for a few minutes, they told me in person when I gave them my ID. When I asked for proof of this being the case, and the lack of this requirement being displayed anywhere on their app or even on the computer screen in front of him, he just kept repeating himself li... read more
Business response:
Hey Katie, Thank you for taking the time to leave a review. It is very unfortunate that you did not receive the customer service that our members and guest have come to expect. Our mission at Chuze Fitness is to provide great customer service and hope we can change your experience. We do offer a 7 day trial for prospective members who want to try out the facility before signing up for a membership. This gives our prospects the chance to experience what Chuze Fitness has to offer. The reason we ask for a California ID is to... read more
They find any and every reason to charge more than the $20 monthly fee. They have only taken $20 out of my account once. Every other charge was $39, $60, $30.... not at all what I signed up for and I'm stuck in a one year contract. If I want to cancel, I have to pay a $50 fee. It's ridiculous. Fuck Chuze!
Business response:
Hey Cristina, Thank you for taking the time to post your review. We truly appreciate the member feedback to let us know how we are doing. I understand you have some concerns with your membership and how the billing works. The premium membership is is $19.99 plus tax and comes out to $20.14 monthly. If the membership dues aren't able to be collected on the respective bill date there is a $10 service added to the account for a late payment. The only other fee associated with the membership is the annual fee of $39.99 that is ... read more
I've been here for a few months now and this is my LEAST favorite Chuze that I have gone to. I only come here because it is the closest one to my house. Some of the staffs are nice, but majority of the time they do not even greet you and they are just on the computers acting like you are not there. The customer service at every other location (Santee, Mission Valley, and Chula Vista) is up to par because they are always on point with greeting you and making sure you feel welcome. Just the other day my boyfriend forgot his ke... read more
Not coming back to these location. I always get a protein shake after my workout at the other locations (even when they are about to close) but they didn't want to sell it to me because the registers were already closed. I also work in customer service/retail. And I know you have to leave at least one register open until the last customer walks out other wise you are losing money. Lazy employees just want to go home early and they don't care about the customer.
Business response:
Hello Nadia, Thank you for taking the time to leave the review and addressing your concern. Chuze Fitness is dedicated to its members and providing high quality customer service. It is unfortunate that you had a sub-par experience and would like to sincerely apologize. It is our policy that a drawer be available for purchases until close of business. I have addressed this issue with the staff and can assure you that this will not happen again. Thank you for the review and helping us to continuously grow. I hope to see you b... read more
Chuze Fitness has a 4.3 star rating with 870 reviews.
Chuze Fitness is open now. It will close at 11:00 p.m.