This profile has been claimed by the business owner or representative.
430 Lawrence Bell Dr, Suite 8, Williamsville, NY, 14221, United States
Get directionsMultiple missed appointments and cancellations at the last minute. Highly unreliable.
Business response:
Hi Reena, We apologize for any inconvenience this may have caused you. I see that you have discussed your concerns with a representative. Please let us know if you need anything. Sincerely, Kacie E. Customer Relations Team
I was told, the 150 down and quarterly bills. Can cancel anytime. In actuality, it's monthly billed, and a 2 year contract with a $250 cancellation fee. They use Demand cs. Look it up. I am sick to my stomach in knowing he sprayed all over and outside my garage. I was told it's organic and safe. Essential oils.
Business response:
Hi Anne, We can assure you that our products are safe and quality products. We are happy to go over in detail what we use if would like to give us a call. Sincerely, Kacie E. Customer Relations Team
I'm not one to leave negatives reviews often, but Fox Pest Control has been a big disappointment. I called them about a month ago, after having issues with bees burrowing into the side of our house. The first time I called, I was able to reach someone right away. The service representative was very friendly, and they came out the next day and sprayed. I was told that they would return in about 2 weeks to check on things. They never did. The situation with the bees didn't improve, so I've been trying to contact them daily, si... read more
Business response:
Hi Karen, We are so sorry to hear that you did not have a positive experience and that you did not receive the quality of service you were hoping for. Our intention is to provide quality service in all aspects. We would love to make this right. Please give us a call at your earliest convenience and we can make it right. Sincerely, Kacie E. Customer Relations Team
This has been the worst company I had to deal with. We told them at the time we signed the contract that we only want to sign for a one year service and we refused to give them automatic billing on our credit card even though we faced intense pressure from the sales rep. The sales representative finally relented than lose our account. He indicated that that they wont need or bill our credit card automatically and that they will not renew our contract automatically but they will bill us for every service and we can pay as w... read more
Business response:
Hi Sam, We apologize you have not had a good experience. We strive to provide quality service in all aspects. I have notified the management team of your concerns and they will be reaching out to rectify the situations. Sincerely, Kacie E. Customer Relations Team
Had services started at an old property in the PROPERTY OWNERS name not mine. This company has CONTINUOUSLY harassed me over a small bill owed by the property owner. The phone calls, text messages and emails have not stopped coming in after I have had SEVERAL managers tell me my information will be REMOVED and I will never be contacted again. Within a day or two the calls and texts start right back up again. This company is trash and the services they performed didn't even fix the problem. If you want services avoid Fox and... read more
Business response:
Hi Bob, we can understand how frustrating this has been for you, and we are very sorry for the inconvenience. If you are still receiving notices of past due balances please email our office and mention this Yelp review. Our email is buffalo@fox-pest.com. Sincerely, Abby V. Customer Relations Team
Single Moms RUN!!!! They take advantage of people on a regular basis, as seen in another review about this same problem. My tenant had a small mice problem. They charged her $250. For the initial charge and then talked her into a two year $60. charge on her credit card to solve the problem. With a cancellation fee if you cancelled the extensive contract they pressure you to sign!!!!!! Overkill for a small problem. Find another Co. That will solve the problem without you being in debt to them for two years!!!! That's two year... read more
Business response:
Hi Lisa, We are sorry that your tenant felt taken advantage of, that is never our intent. Our contracts last for two years so our technicians can not only get rid of the pests, but also ensure that they do not return. We apologize for the misunderstanding. If your tenant is unsatisfied with her service in any way, or if she is concerned about the payment schedule, please have her call our office, and we will be happy to assist her. Sincerely, Abby V. Customer Relations Team
The sales people of this company talk to you into paying monthly, and they signed you up for a contract. I asked if there was a termination fee, they said no. However, they charge you a termination fee of $150!! They state - it's in the contract, regardless of what their sales people say. They do not call to schedule their appointments and just show up. The exterminators are incredibly rude and argumentative. They didn't provide the services they were supposed to. I was told it was too cold to do my garage or external ho... read more
Business response:
Hi Robyn, we apologize for the negative experience you had with our representatives. We do send out appointment reminders to all of our customers, however, we are sorry that yours failed to go through. Due to our sales rep stating that there was no early termination fee, we will be refunding $150 to your account. You can expect to see this back in your bank account within a week. Sincerely, Abby V. Customer Relations Team
Total scammers. Agreed to come between 12 and 4, but didn't show. Called at 430 and said they are still on the way. Called again at 600 and claimed they were still coming, but never showed up. Now I don't even believe they are a legitimate business. Probably just a scam to get your credit card number.
Business response:
Hi Kurt, we are sorry we weren't able to make it to your service yesterday. Several of our technician's services ran longer than expected, and despite working long past normal hours, he was not able to make it to a few appointments. We apologize for not keeping you more informed of this throughout the day. If you are willing to give us a second chance, we would be happy to reschedule your service and take care of your pest issues. We will also provide a discount to help make up for the inconvenience you experienced. Sincerel... read more
Came to treat my house the exterminator literally didn't even know what kind of bug was infesting my house. Had to call back a week later since the treatment did not work. Was told they would be here between 8-12 it is now 1:44 and they told me they have 2 appointments ahead of me. WORST ever you will literally waste your time for DAYS
Business response:
Hi Lindsey, Our technicians go through a thorough training process however, you may have been working with a newly hired technician who is still learning the ropes. We appreciate your patience. We are sorry for the inconvenience and frustration you've dealt with due to our technician running behind schedule. We work hard to show up in the allotted time frame given, however sometimes we are delayed due to unforeseen circumstances. Thank you for the feedback. Sincerely, Abby V. Customer Success Team
Fox Pest Control Buffalo has a 4.8 star rating with 6,070 reviews.
Fox Pest Control Buffalo is open now. It is open 24/7.