Grand Prairie Ford's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Grand Prairie Ford

4.4

About this business

Location details

701 East Palace Parkway, Grand Prairie, TX, 75050, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon7:00 a.m. to 8:00 p.m.
Tue7:00 a.m. to 8:00 p.m.
Wed7:00 a.m. to 8:00 p.m.
Thu7:00 a.m. to 8:00 p.m.
Fri7:00 a.m. to 8:00 p.m.
Sat7:00 a.m. to 8:00 p.m.
SunClosed
4.411,941 reviews
Select a rating
erikd.fnd's profile image
erikd.fnd 
a year ago

Used vehicles, shouldn't be posted if vehicles is not ready to be sold. Damage from used vehicles should be serviced and ready by the time the vehicle is posted in any app or at least the customer should be warned before the purchase or financing that the vehicle cannot leave premises due to pending services and repairs 

Business response:

Thank you for your feedback. We'd like to understand more about your specific situation and the vehicle you're referencing. Please contact Maricela Vera at Mvera@grandprairieford.com with further details so we can look into this further. 

FRANCISCOGARAY's profile image
FRANCISCOGARAY 
a year ago

Good prices but couldn’t get the little things done right to make the sale go smooth. I’ve called about getting records of warranties after buying a new truck and I cant get a response. Worrying that once you sign your finance they don’t care to answer questions so hard to believe they will be. Of good service if warranties are ever needed. 

Business response:

We sincerely apologize for the lack of communication and understand your concerns. We take customer service very seriously and want to ensure that all of your questions and needs are addressed promptly. Please contact Maricela Vera at Mvera@grandprairieford.com, and she will assist you with obtaining the warranty records and addressing any other concerns you may have. We appreciate your feedback and the opportunity to resolve this matter. 

BOLT.BG's profile image
BOLT.BG 
a year ago

A1 A A A 1 1 A A A A A A A A A 

Business response:

Thank you for the 5-star rating! We appreciate your support and look forward to assisting you again in the future. 

jordanherndon's profile image
jordanherndon 
a year ago

Dealing with Eric the salesman was incredibly frustrating and trying to get information out of him was like pulling teeth. He had a smug attitude. 

Business response:

We sincerely apologize for your frustrating experience with our salesman during your recent visit. It is disappointing to hear that you felt your interactions were not as smooth and informative as they should have been. Our sales team is committed to providing clear and helpful communication, and we regret that we did not meet those expectations in this instance. Your feedback is invaluable to us as we strive to improve our customer service. To discuss your concerns further and ensure that this is addressed, please reach out... read more

llll1994's profile image
llll1994 
a year ago

The salesman was great New but he was trying to do a good job. We had two finance guys and one was very sneaky. Tried to add a warranty when we made sure we told him we did not want to warranty so anyone needs to be very careful when they’re doing the number part of the transaction. 

Business response:

We're glad to hear that the salesman made a positive impact during your visit and worked hard to assist you. However, we understand your concerns regarding the finance process and want to assure you that transparency and respect for your preferences are our top priorities. We encourage you to reach out with any further questions or if you'd like to discuss your experience in more detail. Please feel free to contact us at Mvera@grandprairieford.com. 

gicelly93's profile image
gicelly93 
a year ago

Worst! If I could give them negative stars I would. Scammers! Not honest people! Very unprofessional. They try to sneak add on warranties telling you is mandatory to be able to finance. 

Business response:

We are deeply concerned about your experience and sincerely apologize for the issues you encountered. Your feedback is alarming, as it goes against everything we stand for as a dealership. We take accusations of dishonesty and unprofessional behavior very seriously. We would like the opportunity to address your concerns directly and investigate this matter thoroughly. Please contact our Customer Relations Manager, Maricela Vera, at Mvera@grandprairieford.com. Maricela will personally review your case, address the issues you'... read more

lsteed41's profile image
lsteed41 
a year ago

Felt pressured was there all day definitely will not do business with them again thanks 

Business response:

Thank you for sharing your feedback, and we sincerely apologize for the experience you had. We strive to provide a comfortable and pressure-free environment for all our customers. Please contact Maricela Vera at Mvera@grandprairieford.com so we can address your concerns and improve your experience. We value your business and hope to have the opportunity to make things right. 

Camarbeth's profile image
Camarbeth 
a year ago

Our sales person was great however after test driving we asked to have the vehicle looked at and the service department was adamant there was no issue. We insisted on the vehicle being as serviced and after two weeks of not having the vehicle I purchased I received a text stating they were cancelling the sale because of a bad engine. I would never recommend Grand prairie Ford to anyone. Stay away unless you want empty promises and a service department that's incompetent. 

Business response:

Thank you for sharing your feedback. We are truly sorry to hear about your experience, and we understand your frustration. It is certainly not the standard of service we aim to provide. Please reach out to Maricela Vera at Mvera@grandprairieford.com so she can personally address your concerns and work to resolve this matter. We value your business and would appreciate the opportunity to make things right. 

robert_barton76015's profile image
robert_barton76015 
a year ago

I will never buy another car from Grand Prairie Ford. Worst buying ever. Sales guy was okay. But Finance department are thieves...and the sales team knows. Very shady practice to ramp up your interest rate by telling you that is what you qualify for, then using the difference in the total interest paid between that high number they sell you on (for us 8.9%) and YOUR ACTUAL (for us 5.14%) then use that money to increase the sales price of the vehicle and then pay for warranty you declined. Just give me the 5.14% on the vehicl... read more

Business response:

Thank you for your feedback, and we deeply regret that your experience fell short of your expectations. We understand how frustrating it can be to feel like you’ve been treated unfairly, and we take your concerns seriously. We strive for transparency and integrity in all of our transactions, and it’s disappointing to hear that we did not meet these standards during your visit. We’d like to make sure we address your concerns properly. Please contact Maricela Vera at Mvera@grandprairieford.com, and she will assist you in resol... read more

Frequently asked questions about Grand Prairie Ford

How is Grand Prairie Ford rated?

Grand Prairie Ford has a 4.4 star rating with 11,941 reviews. 

When is Grand Prairie Ford open?

Grand Prairie Ford is open now. It will close at 8:00 p.m.