Maggie McFly's | Southbury's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Maggie McFly's | Southbury

3.9

About this business

Location details

971 Main Street South, Southbury, CT, 06488, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon11:30 a.m. to 11:00 p.m.
Tue11:30 a.m. to 11:00 p.m.
Wed11:30 a.m. to 11:00 p.m.
Thu11:30 a.m. to 11:00 p.m.
Fri11:30 a.m. to Midnight
Sat11:30 a.m. to Midnight
Sun10:00 a.m. to 11:00 p.m.
3.91,888 reviews
Select a rating
Zrk T.'s profile image
Zrk T. 
rating
9 years ago

Went to Maggie's Last night and sat at the bar and ordered a couple rounds and food. Spinach artichoke dip was like a runny soup everything else seemed to be good. The young male bartender with sides of head shaved, please stop wiping your nose, running your hand through your greasy hair and then handle food plates and money. It's unprofessional and worse off not sanitary!!!! Clean up your act. You didn't pay attention to your patrons and was laying your head on Bar. If you didn't want to be there then tell your manager.... read more

Business response:

Thank you Zrk, for bringing all of this to our attention. This is completely unacceptable and the bartender mentioned here has been reprimanded. We hope you'll be willing to try us again as this is NOT how we normally operate. We'd like to send you a Gift Card in order to do so. Please private message us with your full name and mailing address and we'll be happy to send that out to you as soon as possible. 

Danielle K.'s profile image
Danielle K. 
rating
9 years ago

I was happy to be seated quickly on a busy night but that's where the good stuff ended. We ordered fried mozzarella....my friend noted that more than 20 minutes had passed, I asked our server about them and they arrived at our table just a few minutes later. This was a long time for items you throw in a fryer....we found the issue. They must have been sitting out after cooking for a while because when they finally got to us, they were hard--cheese not hot or stringy. Just hard and room temp. We were hungry so no complaints t... read more

Business response:

Thank you for the review, Danielle. We're sorry to hear the visit wasn't what you hoped it would be but are glad to hear the manager was able to turn around the experience. We take our food very seriously and will address the issues you brought forth with the staff. We hope you'll try us again soon! 

B C.'s profile image
B C. 
rating
9 years ago

After going to Maggie's in Southbury last week I am rethinking returning to that location. The wait staff is very nice and attentive. However, when having a long human hair cooked into a sauce I wonder if the cooking staff is practicing proper safety and cleanly measures in the kitchen. The manager was very kind and apologetic removing the meal off our bill and replacing it with another, but in the end, If a person prepping/cooking food has long hair, if in a hairnet, probably wouldn't wind up in customer's food. Leaving me ... read more

Business response:

Thank you for taking the time to give us your review. We're sorry to hear how disappointing your visit was but can assure you we take all necessary precautions when it comes to food safety, consistently passing all Health Inspections. Unfortunately, things can happen and mistakes can be made. This doesn't make up for what you had to deal with, but I want to reassure you there is no need to be concerned about our food safety practices. I'm glad to hear the manager took the meal off the bill and hope you will reconsider coming... read more

Susan G.'s profile image
Susan G. 
rating
9 years ago

The worst. Waited 20 min in the bar to be served. 5 servers walked by us without an acknowledgement. Finally spoke to the manager who didnt seem to know what to do. Needless to say we left without eating or drinking. The other two restaurants in middlebury and Brookfield are far superior!!! 

Nicole L.'s profile image
Nicole L. 
rating
10 years ago

Dirty. Service, food and cleanliness has declined over the past few years. Tonight was my last night going here. Had to swat dirty flies away the entire meal, there were dead flies on our table and asked to change tables. Service was subpar- manager never came over to apologize, server never offered refills. 

Business response:

Thank you for taking the time to give us your feedback Nicole. We're sorry to hear your experience was so bad. The issues you've described are completely unacceptable and I'm sorry you and your guests had to deal with them. We hold ourselves to strict sanitation expectations, and it's clear there was some lapse in that while you were there. I hope you'll elaborate a bit on your experience so that we can investigate what happened and make sure it doesn't happen to anyone else. Please private message us any other details you... read more

Shelly M.'s profile image
Shelly M. 
rating
10 years ago

The absolute WORST service & servers! I don't know why I've given them so many chances. Obviously it comes down to management not caring either. Only go to eat here if you have all day to wait for your order to be wrong. I don't know how a server who basically works for tips can just ignore all their tables. I will never feel obligated to tip for bad service. 

Business response:

Hi, Shelly. Thank you for taking the time to give us your feedback. It's so disappointing to hear you had such a bad experience and hope you might be able to elaborate on it a bit. Information such as, who your server was, if a manager stopped by, as well as how long your food took would be greatly appreciated. We don't ever want our guests leaving hungry or unhappy and hope you'll be willing to try us again. Please private message us any other feedback you may have and we'll be happy to send you a Gift Card as an invitati... read more

Jodi G.'s profile image
Jodi G. 
rating
10 years ago

bathrooms were gross. Service slow. The only good thing that we were a largish group and they had plenty of seating. Some of the food was ok, the pizza was not good at all. Menu was huge but also did not look like they wash them. 

Business response:

Hi, Jodi. Thank you for taking the time to let us know about your experience. We're sorry to hear it was less than stellar. We have managers on hand to take care of any issues that may arise throughout the day/night. Were you able to speak to one about the issues you were having? We don't ever want our guests leaving feeling they haven't received the best service possible. So, we would like to send you a Gift Card as an apology and an invitation to try us again. Please let us know if that's something you would be intereste... read more

B D.'s profile image
B D. 
rating
10 years ago

I went this past Saturday with a friend around 9pm. It was not too busy, and it took our waiter quite a while to even acknowledge us. We ordered a few appetizers and they could have been cooked a bit longer. Our waiter never once checked on us after he took our order. He didn't even deliver our food or drinks, somebody else did. That was the worst service I have ever experienced. I would really like to enjoy Maggie's because some food items are good, but the service and food could be a lot better. I most likely won't ... read more

Business response:

Thank you for the review. We're sorry to hear you didn't enjoy your visit. There's no excuse for slow service and we're sorry to hear you experienced that. One of the things we do in order to make sure service is never slow is to have everyone run each other's food and drinks. This would be why your server was not the one to deliver them to you. Do you remember who your server was? Or if a manager stopped by during your visit? We would greatly appreciate any other details you can share with us. 

Amber M.'s profile image
Amber M. 
rating
10 years ago

3 items we asked for while ordering weren't available, service was slow and 2 items forgotten, it was Mother's Day and not all tables filled, so no excuse. Went to eat left overs and they didn't include any of our dressings/sauces! What a waste! I called and spoke with the GM, Lindsay.... She should be embarrassed! Offered us a $10 gift cert for our next meal after all of this??!! What a joke! Only reason for the stars is because even though our server was slow it wasn't his responsibility for 3 food items being unavailab... read more

Business response:

Hello, Amber. Thank you for taking the time to let us know about your experience. We're sorry to hear it was not an enjoyable one. We hope to speak to you further about this and would like to invite you to private message us your email or phone number in order to speak. To give you a bit of background on why we would have run out of items, we carry as much fresh food as possible. Therefore, we prep and order things as close to what we think we're going to need as possible because we don't want to waste something we don't ne... read more

Frequently asked questions about Maggie McFly's | Southbury

How is Maggie McFly's | Southbury rated?

Maggie McFly's | Southbury has a 3.9 star rating with 1,888 reviews. 

When is Maggie McFly's | Southbury open?

Maggie McFly's | Southbury is open now. It will close at 11:00 p.m.