This profile has been claimed by the business owner or representative.
971 Main Street South, Southbury, CT, 06488, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 11:30 a.m. to 11:00 p.m. | |
| Tue | 11:30 a.m. to 11:00 p.m. | |
| Wed | 11:30 a.m. to 11:00 p.m. | |
| Thu | 11:30 a.m. to 11:00 p.m. | |
| Fri | 11:30 a.m. to Midnight | |
| Sat | 11:30 a.m. to Midnight | |
| Sun | 10:00 a.m. to 11:00 p.m. |
Drinks good- food not so much! It's more of whatever kind of food. They don't put enough effort in making their food presentable, multiple times pre covid had the bowls dirty plates with cracks in it. Not so friendly staff.
Review for Southbury experience. Ordered a Margherita pizza here for $18 dollars and it only came in personal sizes. You'd think it was large for the price and the large size box it comes in. The pizza was drenched in tomato SAUCE. I thought Margherita's came with out sauce? Someone enlighten me. The tomatoes were thinly sliced and looked more like they belong on a Krauszers's grinder. The basil looked dry and packaged. New to the area and will probably never get anything from Maggie Mcfly's again.
I ordered there curbside pickup as advertised with big signs outside the restaurant. The only catch is they refused to bring the food out to me. They do not follow any social distancing inside and nobody is wearing any masks. I guess that's their right but I'm not interested... UPDATE: Owner doesn't care just makes excuses. I'm not an employee of any delivery company! I do however hear some of your employees have been complaining about being discriminated against and being harassed by management. I think it's appalling you ... read more
Business response:
Hi Jim, We would like to start off by saying that we take COVID-19 extremely seriously. All employees are required to wear a mask at all times in all of our locations. If you are talking about the customers though, once they are seated, inside and out, they are legally allowed to remove masks in order to eat. As far as not bringing food out to the car curbside, we never deny our customers that convenience. With that being said, we do not bring out food curbside for Doordash, Grubhub, and other delivery services as when this ... read more
I ordered there curbside pickup as advertised with big signs outside the restaurant. The only catch is they refused to bring the food out to me. They do not follow any social distancing inside and nobody is wearing any masks. I guess that's their right but I'm not interested... UPDATE: Owner doesn't care just makes excuses. I'm not an employee of any delivery company! I do however hear some of your employees have been complaining about being discriminated against and being harassed by management. I think it's appalling you ... read more
Business response:
Hi Jim, We would like to start off by saying that we take COVID-19 extremely seriously. All employees are required to wear a mask at all times in all of our locations. If you are talking about the customers though, once they are seated, inside and out, they are legally allowed to remove masks in order to eat. As far as not bringing food out to the car curbside, we never deny our customers that convenience. With that being said, we do not bring out food curbside for Doordash, Grubhub, and other delivery services as when this ... read more
Usually enjoy a quick midday luncheon at Maggie's. Found today's service to be well below par. Requested onespecific sandwich. Waited forever (thirty minutes) only to receive the wrong sandwich. Then waited another twenty to get my original request. The manager came out to apologize and took ten percent or $4.50 off of tab to compensate! Will not be going back there too soon!!!
Business response:
Hello Margaret, We are sorry to hear that your lunch experience this time was not as positive as some previous visits! Our apologies that the service was not prompt or satisfactory! We do hope you will give us another chance, and we will be reaching out to our team to ensure that customer service is being prioritized. Furthermore, we will take whatever steps necessary to ensure that customers orders are being properly processed from the moment the order is taken to when it is received. -Team Maggie McFly's
Been there a few times with my family, they used to be much better. Ordered takeout/delivery twice. Both times were orders of over $100z first time, they sent a cold beef with NO side, literally just the beef. Second time, we ordered 2 hamburguers they only sent 1, food was extremely cold and fries mushy. I called them for a refund and they told me I have to call the third party delivery service to get a refund for the order. Called them, told them and they said they had to go through Maggie Mcflys first and then would get... read more
Unsatisfactory, poor customer service. I will never support any Maggie McFly's. Pretty bad timing to practice poor customer service, many restaurants are impacted greatly due to the pandemic. Revenue will be decreased drastically this year!
Business response:
Hi C S, we apologize about your experience, however our Southbury location has been temporarily closed for the past month. If this occurred at a different location or if you would like to speak with us further, please email contact@maggiemcflys.com.
We have always enjoyed Maggie McFlys, but this location did not compare to others we have been to before. Seated right away and order taken quickly. Service was good. The food however was not. I got a French dip with truffle fries. The au jus that came with it tasted bad. The fries had too much Parmesan cheese. My son ordered the steak medillions from the kids menu and asked for medium rare. It was very well done. We sent it back and it came back medium rare, but burnt on the outside. Others in our party had burgers and ... read more
Business response:
Hi Jennifer, I'm so sorry to hear that the food was not up to standard during your visit. I will certainly address this with the team to make sure that we are only providing the best quality. I apologize that we did not deliver the quality that you have come to expect from us. I can assure you that I will address this appropriately. I appreciate your feedback and hope that we might have a chance to restore your confidence in us.
Huge menu, nice staff but nothing exciting about the food at all. Haven't eaten there many times & always disappointed.
Business response:
Hi Martha, I'm sorry to hear that we were not able to provide you with a great experience. We always aim to provide delicious food and excellent service, so I am very disappointed to know that you have not enjoyed your meals. I do hope that you were able to speak to a member of our staff about the issues that you had with your meals so they could address it. We are always eager to receive feedback to make sure that our guests are enjoying the dishes and the service that is provided. Please feel free to let us know in the fut... read more
Maggie McFly's | Southbury has a 3.9 star rating with 1,888 reviews.
Maggie McFly's | Southbury is open now. It will close at 11:00 p.m.