Townsquare Interactive's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Townsquare Interactive

4.3
  • Internet Marketing
  • Charlotte, NC

About this business

Advertising / Media / AgencyInternet Marketing

Location details

200 S Tryon St #400, Charlotte, NC, 28202, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Tue8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Wed8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Thu8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Fri8:00 a.m. to 5:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
4.35,296 reviews
Select a rating
John M's profile image
John M 
9 months ago

If I could give 0 stars trust I would If I could give 0 stars trust I would. This company is very unprofessional. I prepared the a very detailed list of all the the information they would need to prepare my website. They promised me my website would be live in ***** days, they did not meet that commitment. We are now over 30 days of them "working" on my site and it has still not yet gone live. The rough draft they sent me to review had none of the information I prepared for them on it, it is as if they never even read the no... read more

Business response:

We are so sorry to hear this information and take these matters seriously. We are looking into your account. 

Chad H's profile image
Chad H 
a year ago

My name is **** and I run a small electrical company in ********** ky . This was the 3rd company that I have used to try to get Buisness . I gave Townsquare about 4 months to perform and they did absolutely nothing . They always say will run search engine optimization and you will be moving up on people searching for you , I have actually falling in rankings and was #1 or 2 where I live before they took over .. Now Im 6 to 8 . I havent received one phone call or message about jobs from them taking over These people have revi... read more

C. J.'s profile image
C. J. 
a year ago

They took my money, lied to me about there were no contracts and no credit card processing fees. Then when I tried to cancel they completely ignored me and won't return my phone calls or emails. I want my $500 back! 

Business response:

Hi *******, We reviewed your account and it looks like you spoke with our representatives multiple times where we explained our services. On 10/23/2024 you spoke with a representative who assisted in the cancellation of your account. Unfortunately, the reason you were denied a refund is due to the fact our team spent time and resources on onboarding your and starting your site build out. We would be more than happy to get on a call and explain this further so there is no confusion moving forward. 

Michael B's profile image
Michael B 
a year ago

This company is a bunch of crooks.. They stole $694.00 from my account without my permission or my consent and when I tried to contact them they gave me the run around and hung up on me. They never produced anything that would be equivalent to two months of work.. no website, no itinerary, Nothing but thievery and lies!I highly recommend not dealing with this company or you'll get ripped off too. "*****" the financial department manager, straight out lied about returning my money then stole money out of my account and said t... read more

Business response:

Hello *******, We are sorry to hear this feedback. After reviewing your account, it looks like our team contacted you on multiple different occasions to get you onboarded and complete your site buildout. Once you sign up with Townsquare, you sign up for a month-to-month service, meaning you can cancel at any point - however, every account is set up on an auto-billing cycle. If you would like a copy of the signed agreement, we would be more than happy to send it. We would love the opportunity to discuss the matter further, an... read more

Cory A's profile image
Cory A 
a year ago

Stay away from this company. The 5-star reviews you are seeing have to be fake. Dont be fooled. They are sneaky and will rake as much money as they can out of you. I was naive and didnt research this company before going with them. 

Brooklynn B's profile image
Brooklynn B 
a year ago

I've never had such an unprofessional experience with a company before. Their overall service is a scam and they provide ads that are inaccurate, they have no SEO skills, they completely downed my companies ****** rating and refused to take accountability for any of it. Also I request a refund and documentation of the skills they provided for my company and they had almost zero forms of metrics or data and it took almost a month of going back and forth with ***** before she issued a refund for one month when they stopped giv... read more

Joseph S's profile image
Joseph S 
a year ago

Charged for services that we paid for. Paid for and gave them 1 year to perform. Upon cancellation, was given such a hard time by *******. Paid in full and Town Square refused to cancel and release our directory listings. Was told listings would be released immediately upon cancellation. Nightmare to deal with! stay AWAY! 

Nate P's profile image
Nate P 
a year ago

They reached out to me to see if they could advertise for my company. For what they had to offer, and for the price I could get it at I wasn't interested. Their sale team, is rude and more interested in getting offended that I don't want to work with them, instead of moving on to someone else to try and get a sale. It should be no harm, no foul. It's business. 

Fabio L's profile image
Fabio L 
a year ago

All people that work at Townsquare Interactive are part of a BIG SCAM. They were sucking $200 a month for 6 months from my credit card for a website that even a 13 year old teenager can build. I hope they get sued and punished. 

Frequently asked questions about Townsquare Interactive

How is Townsquare Interactive rated?

Townsquare Interactive has a 4.3 star rating with 5,296 reviews. 

When is Townsquare Interactive open?

Townsquare Interactive is closed now. It will open on Monday at 8:00 a.m.