Vandergriff Toyota's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Vandergriff Toyota

4.4

About this business

Location details

1000 W. I-20, Arlington, TX, 76017, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Tue7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Wed7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Thu7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Fri7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Sat7:30 a.m. to 9:00 p.m.
SunClosed
4.412,766 reviews
Select a rating
2019 TOYOTA RAV4 ADVENTURE Owner's profile image
2019 TOYOTA RAV4 ADVENTURE Owner 
a month ago

Always a pleasure getting my service done here. No questions asked or pushy service team either 

Business response:

We are glad to hear that you consistently have such a positive experience with our service team. It means a lot to know that you find the process pleasant and appreciate our straightforward approach without any pressure. Your satisfaction with the service experience is exactly what we strive for with every visit. We truly value your continued trust for your vehicle's maintenance needs. 

2024 TOYOTA TACOMA DOUBLE CAB/TRD SPO Owner's profile image
2024 TOYOTA TACOMA DOUBLE CAB/TRD SPO Owner 
a month ago

The service advisor, Ryan Parker, always takes excellent care of me and my concerns. He keeps me updated on the progress of my vehicle and the safety inspection. I appreciate the effort he puts into taking care of his customer. 

Business response:

We are thrilled to hear about your positive experience with our service team. It sounds like you received the attentive care and communication you deserve throughout your vehicle service and safety inspection. Having a service advisor who keeps you informed every step of the way and genuinely cares about addressing your concerns makes all the difference. We truly value customers like you who recognize the dedication our team puts into providing exceptional service. Thank you for choosing Vandergriff Toyota for your automotiv... read more

Shun1261@hotmail C.'s profile image
Shun1261@hotmail C. 
a month ago

It was great and customer service. 

Business response:

We greatly appreciate your feedback about your experience with us. It's wonderful to hear that you found our service great and that our customer service team made a positive impression on you. Your satisfaction means everything to us, and we're delighted that we could provide you with the quality experience you deserve. Thank you for choosing Vandergriff Toyota and for taking the time to share your thoughts with us. 

2018 TOYOTA RAV4 LE Owner's profile image
2018 TOYOTA RAV4 LE Owner 
a month ago

Nice place experience.always ready to work on your car 

Business response:

We are delighted to hear about your positive experience with us! It means so much to know that you found our facility welcoming and that our team is consistently prepared to assist with your vehicle's needs. Your satisfaction with our service approach is exactly what we strive for with every customer who visits Vandergriff Toyota. We truly value your trust in us for your automotive care and appreciate you taking the time to share your experience. 

2020 TOYOTA COROLLA XSE Owner's profile image
2020 TOYOTA COROLLA XSE Owner 
a month ago

Very professional and did not sell me repairs/maintenance that I did not need 

Business response:

We greatly appreciate your feedback about the professional service you received. It means so much to us that our team provided honest recommendations and focused only on what your vehicle truly needed. Your trust in our transparent approach to vehicle maintenance is exactly what we strive for with every customer. Thank you for taking the time to share your positive experience. 

2023 TOYOTA HIGHLANDER L/LE/XLE/LIMIT Owner's profile image
2023 TOYOTA HIGHLANDER L/LE/XLE/LIMIT Owner 
a month ago

Great! Excellent customer service received by service advisor. I was not happy about having to pay almost $300 for a new battery for a car that is barely 2 years old. 

Business response:

Thank you for your wonderful feedback about the excellent customer service you received from our service advisor. We genuinely appreciate you taking the time to share your positive experience with our team. We understand your concern about the unexpected battery replacement cost for your relatively new vehicle, and we appreciate your understanding that even newer cars can sometimes require maintenance due to various factors. Your recognition of our team's commitment to providing outstanding service means everything to us, an... read more

2018 TOYOTA SIENNA XLE/LIMITED/PREM Owner's profile image
2018 TOYOTA SIENNA XLE/LIMITED/PREM Owner 
a month ago

Friendly, tel me detail service but little bit longtime. 

Business response:

Thank you for sharing your experience with us. We appreciate that you found our team friendly and valued the detailed service information we provided. We understand that the service time was longer than expected, and we recognize how important your time is. Your feedback helps us continue to improve our service process while maintaining the thorough care your vehicle deserves. We're grateful for your business and look forward to serving you again in the future. 

2021 TOYOTA RAV4 XLE/XLE PREMIUM Owner's profile image
2021 TOYOTA RAV4 XLE/XLE PREMIUM Owner 
2 months ago

Excellent customer service with explanation of the required service, time it will take and offer of transportation home and back 

Business response:

We are overjoyed to hear about your positive experience with our service team. Your feedback about the clear explanations of the required service and estimated timeframe shows our commitment to keeping you well-informed throughout the process. We're particularly pleased that our transportation service made your visit more convenient by getting you home and back safely. Your vehicle is in great hands with our team, and we appreciate you taking the time to share your experience with others. 

2023 TOYOTA CROWN XLE/LIMITED Owner's profile image
2023 TOYOTA CROWN XLE/LIMITED Owner 
2 months ago

Costumer Service is Great. They really treat you like family, and waiting time for the service on your vehicle is not long, the longest time I had waited at the dealership was 45 minutes. 

Business response:

Thank you for taking the time to share your wonderful experience with us! We are thrilled to hear that our team has made you feel like part of the family through exceptional customer service. It means so much to know that we have kept your wait times reasonable. Your feedback about feeling welcomed and valued is exactly what we strive for at Vandergriff Toyota. We truly appreciate your trust in us for your vehicle's service needs and look forward to continuing to provide you with the caring, efficient service you deserve. 

Frequently asked questions about Vandergriff Toyota

How is Vandergriff Toyota rated?

Vandergriff Toyota has a 4.4 star rating with 12,766 reviews. 

When is Vandergriff Toyota open?

Vandergriff Toyota is open now. It will close at 9:00 p.m.