This profile has been claimed by the business owner or representative.
175 W Verdugo Ave, Burbank, CA, 91502, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Tue | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Wed | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Thu | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Fri | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Sat | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. | |
| Sun | 06:00 a.m. to 10:00 p.m. |
Agree with the other review. Total bait and switch predatory business practices. After a few months they massively upped the rent rate, probably banking on the inconvenience of moving everything out of the unit would be too much of a hassle. Well, I'm fine with a little discomfort if it means taking my business elsewhere. And a very quick internet search provided many alternatives for the same amount of space that were cheaper. I also saw the businesses response to the other review that said as much something about "prices n... read more
Terrible customer service that does not help you. They dont pick up their phone in the office. The staff in the office are very unhelpful. The call center is useless. I pay a lot for terrible service.
Business response:
Allie, we appreciate you taking the time to leave feedback. We aim to provide top-notch customer service and are sorry to hear your experience did not reflect that. We value your comments and will use them to make improvements in the future. Please don't hesitate to reach out to us at 888-STORAGE if there is anything more we can do for you.
LARGE UNANNOUNCED RENT INCREASES IS A COMPANYWIDE POLICY AND TACTIC SO IT AFFECTS ALL LOCATIONS, NOT JUST THE ONE I RENTED FROM. Do not rent from Extra Space Storage. 1. Hidden in their agreement is that they can (and do) raise your rent at any time. 2. After ONE MONTH at the advertised rate that I signed up for ($167/mo) they raised it by 50%!!! 3. Without notice!!! 4. Only when I called them on this did they agree to a PARTIAL refund, and would not guarantee future increases would not happen. They will always use the same ... read more
PRICE GOUGING!!! - Wow. I'm apoplectic. I just went to pay my monthly bill online (I've only been there for four months so far) and my usual bill of $221.00 has jumped up *$80.00* to $300.00. EIGHTY DOLLARS IN FOUR MONTHS!!! No letter, no email, no warning that they were going to royally REAM me. I'm still trying to get back on track after covid, when my business took a huge hit - now THIS?$? EIGHTY F-ING DOLLARS INCREASE?!? I spoke to a customer service agent who said he'd get me a "one time credit" (gee, thanks!), but it ... read more
Business response:
Hi Eric, we really appreciate you taking the time to leave a review. Providing a positive experience to each of our customers is very important to us and we hope to better serve you next time you visit the office. If there is anything we can do for you in the meantime, we are here to help and can be reached at (818) 841-9911.
Hi! I've been at this location for 3+ years. I run an online store and developing a foundation, hence I need a storage because I cannot have all this stuff in the place I'm current at, as it's a temporary shelter. The last 2 years have been brutal here. The increase of fees, late fees and rent. You would think if you have 4 units and been there for a long time there would be some kind of discount or negotiate to keep you there, NOPE. There's no open negations at all. It's designed to be a trap to keep your stuff and auction... read more
Business response:
Hi Francesca , thank you for sharing your feedback with us. We understand that this is a stressful time considering the impact of COVID-19 and would love to help if possible. We'd like to discuss your concerns regarding your rate increase in more detail. Can you give us a call at 888-storage?
As others have mentioned they will raise your rent after 3 months if it's like my situation. They raised my rent from $215 to $295. $80 increase! Absurd. If they continue the rate increase the cost of my unit would be $535 a month, at 1 year. I will be moving my stuff long before then. Extra Space Storage's business model is a bait and switch. I advise you to store your items elsewhere. In response to Emily's comment. You make a poor 'straw man' argument. No one expects the rate to stay the same for the life of the rental. ... read more
Business response:
Hi Matthew, Thank you for leaving your review! We are sorry you had a negative experience with our rate changes. Our rates here at Extra Space Storage are not guaranteed for the life of the storage because we are strictly month-to-month. Will you please give us a call at 888-storage to discuss what other options we may have for you?
Horrible company. They changed my rent from $173 to $253 without even telling me and said it was because of the "market" uhhhh no. Moving out this week.
Business response:
Hi Jay, we're sorry to hear you were unhappy with your rate. Extra Space Storage works hard to provide value for our customers through competitive pricing and by maintaining clean, safe, and secure facilities with the best customer service in the self storage industry. If you would like to discuss this with us in more detail, we're available anytime at 888-storage.
Just wait until your limited time, introductory offer price expires. Once that happens and it's too big of a pain to move your stuff, WHAM!!! Our fee went from $80 to $130 in one month! Over 1.5 times mot expensive. We'll be moving soon. Also, only the first floor is acceptable if you don't want your stuff to melt or overheat.
Business response:
Hi Amanda, thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that you are unhappy. Extra Space Storage works hard to provide value for our customers through competitive pricing and by maintaining clean, safe, and secure facilities with the best customer service in the self storage industry. From time to time, we make adjustments to our customers' rental rates to keep up with the rising costs associated with providing top-notch service and a clean, secure facility. If you would like to discuss this w... read more
Wish I could leave no stars!!! Been a customer for over ten years. The fat Hispanic working yelled at my friend to put a shirt on while he moving the boxes into storage. It's 80 degrees outside and the sun is beating down on us. He's all comfy in his AC room. Worst customer service. Don't give them business
Extra Space Storage has a 4.7 star rating with 795 reviews.
Extra Space Storage is open now. It will close at 10:00 p.m.