This profile has been claimed by the business owner or representative.
1221 N. Central Expressway, Richardson, TX, 75080, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Tue | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Wed | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Thu | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Fri | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sat | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
Great Service and Care, Staff were awesome and their lobby was good too
Business response:
Thank you for the kind words! We're glad our staff and space made a great impression. We look forward to serving you again!
Fast, friendly, and eazy service
Business response:
Thank you for your wonderful feedback! We are glad to hear that your service experience was fast and friendly that is exactly what we aim for with every visit. We look forward to seeing you again!
Great long long long wait but no choice. Need to be able to able to drop off and pick up to sachse it's just one mile more then the limit of 10 miles.
Business response:
We are delighted to hear that your overall experience with us was a positive one. We understand that a long wait can be frustrating, and we appreciate your patience throughout the process. Your feedback about expanding the drop-off and pick-up radius is noted and helpful, as it gives us a clearer picture of what our customers need. We will take that into consideration as we look for ways to better serve the communities around us.
I received excellent service with my last visit to Richardson Toyota. Thank you so very much.
Business response:
Thank you for your wonderful feedback about your recent visit. It means a lot to us to know that your experience was a positive one, and we are glad we could meet your expectations. We look forward to serving you again in the future!
It was ok. They told us a service was part of our plan so we agreed to it then after it was completed another guy tried to charge us $500 and said it wasn't covered. Turner out we have a coverage plan that most don't and the service was covered. Glad we pushed back otherwise we would've been out $500 because they weren't organized with info.
Business response:
We appreciate your perspective and are glad you were able to resolve the situation with your coverage plan. Clear and consistent communication with our customers is something we take seriously, and we regret that your experience did not reflect that standard. We would welcome the opportunity to learn more about what happened so we can work toward improving how coverage information is shared with our team. Please reach out to Maria Arenas at a marenas@vtaig.com so we can discuss this further.
Fast service, but they missed updating my "Next Service" sticker on my windshield. When I pointed it out they were very quick to remedy and apologized for their oversight. Always a pleasure to work with my service advisor, Benito Najera. Be sure to take your debit card with you for 3% off your bill.
Business response:
Thank you for sharing your experience with us! It's great to hear that your service was completed quickly, and we're glad the team was able to take care of the sticker oversight right away. Benito will be happy to know his work continues to make a positive impression. We look forward to seeing you at your next visit!
Everyone is very pleasant. Concerned sbout an issue flagged about a plugged tire not broughtvto attention
Business response:
We are sincerely grateful to hear that our team made a positive impression during your visit. It means a lot to know that the staff came across as pleasant and attentive, and we look forward to seeing you next time!
Fast and courteous service. Oliver was incredible and went above and beyond when I had to return to complete the service!
Business response:
Thank you for your wonderful feedback! It means a lot to hear that your experience with us was fast and courteous. Oliver is a valued member of our team, and it is great to know he went above and beyond to make sure your service was completed to your satisfaction. We look forward to seeing you again next time!
Very knowledgeable service adviser.
Business response:
Your positive experience with our service team means a lot to us. Having knowledgeable advisers who can guide customers through the process is something we work hard to maintain, and it is great to hear that came through during your visit. We look forward to seeing you again!
Toyota of Richardson has a 4.4 star rating with 23,435 reviews.
Toyota of Richardson is open now. It will close at 9:00 p.m.